דרים ספורט פתח תקווה

צפו: בלגן הקניות בדרים ספורט פתח תקווה בזמן מכירת חיסול החנות בעמי ב.ס.ר סיטי

רשת חנויות הספורט של פוקס-ויזל הודיעה החודש על סגירת כל 11 סניפיה, ביניהם גם את זה שנמצא בעמי ב.ס.ר סיטי על ז'בוטינסקי. לרגל סגירת החנות, הגיעו אמש (וגם היום) במצטבר מאות קונים, שהתנפלו על הסחורה, שהוצעה, למעשה, בחצי מחיר – 100 ש"ח הנחה על כל קנייה של 200 ש"ח. לצד ההתלהבות מהמחירים הזולים, הייתה אכזבה מצד חלק הקונים – נוכח הבלגן ששרר במקום.

לפני שנה ושלושה חודשים (אוקטובר 2022) פרסמנו ראשונים על פתיחת סניף דרים ספורט (Dream Sport) פתח תקווה – מותג אופנת הספורט של קבוצת "ריטיילורס", השייכת לאיש העסקים הראל ויזל, שבבעלותו מותגי אופנה נוספים כמו טרמינל X ופוקס. הפתיחה הנוצצת, של הסניף הענק הפרוס על כ-2000 מ"ר בשתי קומות, בישרה טובות, אבל תקוות לחוד ומציאות לחודש.

מה יש ללקוחות לומר על מכירת החיסול? צפו בטיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו במכירת החיסול ובבלאגן בדרים ספורט פתח תקווה #אופנה #פתחתקווה #דריםספורט #בסרסיטיפתלחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

מי יחליף את דרים ספורט פתח תקווה? עוד אין תשובה

החודש הודיע קונצרן האופנה על סגירת כל 11 הסניפים של דרים ספורט, כולל אתר הסחר המקוון המתופעל של ידי טרמיל X. ההחלטה על הסגירה התקבלה נוכח תרומתה השלילית של הפעילות לתוצאות הקונצרן הציבורי שנסחר בבורסה זאת לאחר שנודע כי דרים ספורט גרמה לו הפסד של 11-9 מיליון שקל, שיירשמו ברבעון הרביעי לשנת 2023.

סגירת רשת הספורט תהיה הדרגתית וצפויה להימשך כחצי שנה. חלק מחנויות המותג יוסבו למותגים אחרים של החברה, ויתר החנויות יועברו לצדדים שלישיים או למותגים מקבוצת פוקס, בעלת השליטה בריטיילורס. כרגע עדיין לא יודעים מה יהיה במקום החנות הענקית של דרים ספורט פתח תקווה. היא עדיין שייכת לפוקס וייתכן שמותג אחר יחליף אותה.

ככה נראה חיסול - נעלי אולסטאר זרוקות בדרים ספורט פתח תקווה
ככה נראה חיסול - נעלי אולסטאר זרוקות בדרים ספורט פתח תקווה

תור ארוך, רק שתי קופות ואין תגי מחיר -אבל יש הנחה של 100 במקום 200

אמש, כשהגענו, מה שנקרא, לבדוק את הסחורה, ציפינו להמון רב של קונים, לאור ההנחה של 100 ש"ח על כל 200 ש"ח קנייה – אבל לא ציפינו לבלגן שחיכה ללקוחות במקום. ראשית, המדרגות הנעות שמובילות מפתח החנות בז'בוטינסקי לקומת החנות – לא עבדו – ודווקא אלה שעולות. בקומת המכירה היה בלגן שהזכיר יותר שוק, מאשר חנות נחשבת של רשת מכובדת ומותג מוביל.

ברור שזאת מכירת חיסול – אבל לדעתנו יש גם דרך לחסל דברים, כשהדבר המינימלי הוא שיהיה רשום תג מחיר על המוצרים. לקוחות עמם שוחחנו קבלו על כך שלא ידעו כמה הם צפויים לשלם – עד שהגיעו לקופה. מעבר לכך, רוב הסחורה הייתה זרוקה בצורה מבולגת על הרצפה, קופסאות נעליים מפוזרות בכל מקום ותור ענק בקופות, שהיו מאוישות בשני עובדים בלבד.

"לא ציפינו לכזה בלגן"

"לא ציפיתי לבלגן כזה", אמר לנו נאור שבתאי, תושב נווה גן, אחד מהלקוחות שחיכו זמן רב בתור לקופות. "הסחורה זרוקה, המחירים לא ידועים. אתה לא יודע אם המחיר הוא בכפולות של 200 ואתה לא יודע כמה אתה באמת הולך לשלם. ציפיתי לבלגן – אבל לא כזה. ציפיתי שיארגנו קצת את החנות לפני מתוך ציפיה שהרבה אנשים עומדים להגיע".

לבסוף שבתאי יצא מרוצה מהקניה, לאחר שקנה שלושה זוגות נעלי ספורט ב-507 ש"ח בלבד, במקום יותר מ-1000 ש"ח – מחירם המקורי. החנות צפויה להיסגר בימים הקרובים לאחר שתסתיים מכירת החיסול. ההמלצה היא להגיע בשעות המוקדמות יותר ולא בערב – ועל הדרך ליהנות מכל מה שמציע מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בתחום הקניות והבילויים.

בדרים ספורט בחרו שלא להגיב לכתבה
דרים ספורט פתח תקווה בדן טאון
ביי ביי דרים ספורט פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי

עוד חדש בפתח תקווה

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading