שולי בן לולו - במתנ"ס שערים בשכונת שערייה פתח תקווה

צפו: כ-100 נשות עסקים הגיעו לסדנא של שולי בן לולו במתנ"ס שכונת שערייה פתח תקווה

גורואית המכירות של המגזר החרדי הוזמנה לאירוע עבור תושבות מזרח העיר, אבל גילינו שלא מעט מהמשתתפות הגיעו ממקומות רחוקים. רובן הכירו אותה מפעילותה ברשתות השיווק, שם היא עושה בשנים האחרונות שם של מישהי, שיודעת לא רק למכור לעצמה, אלא גם לעזור לאחרים למכור, לשווק ולפתח את עסקים גדולים וקטנים כאחד. "ביחד ננצח – זאת השליחות שלי", אמרה בסיום.

עשרות נשות עסקים השתתפו באירוע סדנה, שארגנה עיריית פתח תקווה בשיתוף שולי בן לולו והתקיים במתנ"ס שערים של שכונת שערייה. למרות שבן לולו מוכרת בעיקר במגזר החרדי, באירוע היה מנעד נשים מכל המגזרים מעסקים פטורים ועד חברות ענק, שבלעו את דבריה בשקיקה. בסדנא בן לולו העבירה את המסר ש"אני המותג". מסר שהוא לא רק נכון מבחינה כלכלית-עסקית, אלא גם מבחינה גישה לעבודה ולחיים.

צפו סיקור הסדנא בכתבת הוידאו (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו באירוע סדנה של שולי בן לולו שהתקיימה בשכונת שעריה פתח תקווה עבור נשות עסקים מהעיר ומחוצה לה. @רמי גרינברג @עריית_פתח_תקווה @צדוק בן משה @shays @ירון טיירי #נשיםחרדיות #שוליבןלולו #מכירות#סדנאות #עסקים ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

על גבול הסטנד-אפ

את דבריה של בן לולו הגיעו לשמוע נשות עסקים מתחומים שונים: נדל"ן, פיננסים, קמעונאות, ייעוץ, שירותי דיגיטל ועוד. כמו כל העסקים בארץ, גם הן נכנסו לאתגר לא קטן, בעקבות המלחמה שפרצה. בן לולו התייחסה גם לסוגייה זאת וסיפרה את הסיפור האישי שלה ואיך תפס אותה ה-7 באוקטובר. המסר הוא ברור: צריך להרים את עצמנו ולמרות המכה – להמשיך ולקדם את העסק ללא פשרות.

ההרצאה הועברה בצורה מרתקת, קלילה ומצחיקה, לפעמים על גבול הסטנד-אפ. בן לולו, בת ה-37, אם לחמישה ילדים, בנתה את עצמה בהדרגה עד למצב שכיום היא סוג של אימפריית הדרכה למכירות ולקידום העסק – אותה היא מפעילה ממשרדיה שנמצאים במגדלי נמרודי, בני ברק. בן לולו, עם השנים הדריכה וליוותה מאות נשות עסקים להצלחה, שעבור חלקן הפכה לגורו.

שולי בן לולו - מייעצת לקהילה שלה בסדנת מכירות בשכונת שערייה פתח תקווה

גרינברג: "העוצמה שלכן - מחזירה לקהילה"

בתחילת האירוע נשא דברים מנהל מחלקת המתנ"סים של העירייה ירון טיירי ולאחר שהסדנא התחילה, נכנס לפתע גם ראש העיר רמי גרינברג, שבירך את הנוכחות והוסיף: "אנחנו משקיעים הרבה מאוד מחשבה ומאמצים בטיפוח נשות העסקים בפתח תקווה. זה אחד מה דברים שמטפלת בהם היועצת לשוויון מגדרי בעירייה. את העוצמה שלכן – אתן מחזירות לקהילה וכך יוצרים חברה חזקה ומגובשת. בטוח תהנו בסדנה".

ראש העיר רמי גרינברג מפתיע את שולי בן לולו

"אהבתי להסתכל בעיניים ולראות את האנדרנלין"

בן לולו סיכמה את האירוע, שהוכיח לדבריה שאין ספק שעיריית פתח תקווה מכבדת את נשות העסקים בעיר. "ביצענו סדנא מקיפה בנושא מכירות ויעדים, הפסקה של קפה וחוויות. אהבתי להסתכל בעיניים של עשרות נשים ולראות כמה האדרנלין, הכח הנשי והקבוצתי, הטיפים והדיוק המקסימלי, נותנים להן חדוות עשיה, רענון ותחושת שייכות", אמרה.

מנהל המתנ"סים בעיריית פתח תקווה ירון טיירי משמאל, גליה מנהלת מתנ"ס שערים בעמצא ומשולי בן לולו מימין - על רקע נשות העסקים שהגיעו לסדנא
מנהל המתנ"סים בעיריית פתח תקווה ירון טיירי משמאל, גליה מנהלת מתנ"ס שערים בעמצא ומשולי בן לולו מימין - על רקע נשות העסקים שהגיעו לסדנא

"בדיוק בגלל זה פתחתי את הקהילה שלי", הוסיפה בן לולו. "קהילת "קפה שחור חזק" מונה למעלה מ-3,000 בעלות עסקים שפועלות כל הזמן יחד. בערבי קהילה, נופשים, וובינרים חינם וכל מה שרק אפשר לתת לקהילה מנצחת! עולם העצמאיות הוא שונה בתכלית מאשה שכירה. בעלת עסק עצמאית עובדת כל היום תחת התלבטויות, ספקות והרבה מאד לבד. פתאום לקבל בוסט כזה של אנרגיה, של "ביחד ננצח" – זו השליחות שלי!"

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading