מכת בכורות: עוביידה חטאב (מכבי) וחמזה שיבלי (הפועל) כבשו והביאו נקודות

מחזור אמצע השבוע האיר פנים לשני השחקנים החדשים, שהגיעו השבוע לקבוצות הכדורגל של העיר. חטאב כבש שער ניצחון ב-0:1 של מכבי פתח תקווה על הפועל חדרה ואילו שיבלי קבע בדקה ה-87 -2:2 במשחק של הפועל פתח תקווה בטדי מול בית"ר ירושלים. כ-200 אוהדים ליוו את הפועל לבירה. כ-300 אוהדים הגיעו למשחק של מכבי ולא הפסיקו לשרוק בוז לטוקלומטי.

שתי קבוצות הכדורגל של פתח תקווה יכולים להיות מרוצות לאחר המשחקים שלשום ואתמול, למרות שהן עדיין שקועות בבוץ התחתית של טבלת ליגת העל, כשמכבי פתח תקווה אחרי ניצחון עם 19 נקודות במקום במקום ה-10 ואילו הפועל פתח תקווה מתחת לקו האדום במקום הלפני אחרון עם 16 נקודות. כשנותרו רק שבעה משחקים עד סיום העונה הסדירה – מכבי והפועל כבר יודעות שכנראה נגזר עליהן להתמודד על ההישרדות עד הסוף.

צפו בקולות מהיציע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok כ 350 אוהדי מכבי פתח תקווה הגיעו לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק התחתית מול הפועל חדרה במזג אוויר חורפי. למרות ניצחון 1:0 האוהדים קיללו את ההנהלה ואת עידן טוקולומטי בסיום. #מכביפתחתקווה #עידןטולקלומטי #הפועלחדרה #אבילוזון @מכבי פתח תקווה @הפועל פתח תקווה @הפועל חדרה לוקחת אליפות❤️🖤 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

צפו בתקציר משחק הניצחון של מכבי פ"ת על הפועל חדרה

לכאורה, מכבי פתח תקווה יצאה מחייכת יותר ממחזור אמצע השבוע, אבל האווירה בין האוהדים להנהלת הקבוצה ובמיוחד לחלוץ הצעיר עידן טוקלומטי – מוסיפה להיות מתוחה. רק קומץ אוהדים (כ-300) הטריח עצמו להגיע אתמול לאצטדיון "שלמה ביטוח" במזג אוויר חורפי לצפות במשחק התחתית מול האחרונה בטבלה הפועל חדרה.

משריקת הפתיחה האוהדים שרקו בוז בכל פעם שטוקלומטי נגע בכדור, זכר לזריקת הבקבוק והתנועה המגונה שלו כלפיהם, בסיום משחק ההפסד מול אשדוד לפני שבועיים. טוקלומטי אומנם הורחק לשני משחקים על ידי הקבוצה ואף פרסם מכתב התנצלות – אבל זה לא הרגיע את אוהדי מכבי, שאולי יודעים שימיו בקבוצה גם ככה ספורים – לאחר שנודע שמכבי תל אביב מתעניינת בו והוא עשוי לעבור אליה בתום חלון ההעברות.

האוהדים "עשו לו את המוות" ומחו על כך שהוא נשאר על הדשא בכל דקות המשחק, למרות שהפגין יכולת פושרת. חלקם טענו כי הנהלת הקבוצה ביקשה זאת מהמאמן רן קוזו'ך, כדי להתריס נגדם ולעשות "דווקא". בסיום המשחק, למרות הניצחון, האוהדים ירדו לכיוון הדשא והמשיכו לקלל את השחקן. לאורך המשחק הם גם קיללו את היו"ר אבי לוזון, שישב שוב, שלא כהרגלו, שוב ביציע הכבוד.

חטאב חוגג שער ניצחון בבכורה של במכבי פתח תקווה

נקודת האור במשחק החלש הייתה הבלם עוביידה חטאב, שבמשחק הבכורה שלו בקבוצה כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-41. מכבי פתח תקווה סיימה מבחינתה שבוע מוצלח מאוד, לאחר שבתחילת השבוע ניצחה את מכבי יבנה ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה, שם תפגוש בחוץ את הפועל חיפה החזקה (ב-27.2). ביום שבת היא תצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה (15:00).

 

צפו בתקציר התיקו 2:2 של הפועל פתח תקווה בחוץ מול בית"ר ירושלים

בהפועל פתח תקווה, למרות המצב הקשה בתחתית, יש רוח הרבה יותר אופטימית. מעמדו של המאמן עופר טסלפפה, שרק לפני מספר שבועות, היה על סף פיטורים, התחזק וכך גם הסגל. לקראת סיום חלון ההעברות, הפועל פתח תקווה צירפה לשורותיה את החלוץ שובל גוזלן, הבלם האוסטרי ניקו אנטוניץ' והרכש המסקרן מכולם – דניס אדנירן, קשר אנגלי (כן, אנגלי) – שכבר מצית את הדמיון של האוהדים.

רכש נוסף הוא החלוץ חמזה שיבלי, שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה וכבר בהופעת הבכורה שלו כבש את שער השוויון בדקה ה-87 מול בית"ר ירושלים. הירושלמים כבר הובילו בביטחה 2:0 ו-200 אוהדי הפועל שהגיעו לטדי כבר הבינו שהם יחזרו מהבירה עם 0 נקודות, אלא אדום שספגה בית"ר ומיד אחר כך פנדל מוצלח של עידן ורד – פתחו את המשחק. בסיום 2:2 ונקודת חוץ טובה להפועל. בסיום המשחק, שיבלי משך תשומת לב,
כשלא הצליח להסתיר את התרגשותו וירד מהמגרש עם דמעות.

גם הפועל עלתה לשמינית הגמר עם 4:2 מרשים בחוץ על בני ריינה, לאחר שכבר הובילה 4:0 במחצית משערים של פורצ'ן באסיי (דקה 16), בר נאווי (28), גולן בני (30) ועידן ורד (43). בשמינית הגמר היא תפגוש במשחק חוץ בבלומפילד (27.2) את בני יהודה מצמרת הליגה הלאומית. בשבת הקרובה (18:00) היא תארח במסגרת ליגת העל את הפועל חיפה החזקה.

בהפועל מקווים כי ההתאוששות והרכש החדש יביאו למעלה מ-3500 אוהדים למשחק הביתי. אוהדי הפועל יישבו ביציע המזרחי בשערים 10-14 וביציעי הכסף והזהב. אוהדי הפועל חיפה ביציע המערבי בשער 5.מחירי הכרטיסים: 60 ש"ח אחיד בקופות ו-71 ש"ח לרכישה באינטרנט

צילום הפועל פתח תקווה: אסף הופמן

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading