טוקלומטי קבע ניצחון שלישי רצוף למכבי, שפוזלת לפלייאוף העליון. המצב בהפועל מדאיג

הקהל של מכבי, שרק 300 ממנו, הגיע לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק מול בני ריינה, עשה סולחה עם החלוץ ולא שרק לו בוז, כפי שעשה במשחקים הקודמים. הוא, בתגובה, שוב כבש שער ניצחון ושוב 1-0 לשחקניו של אבי לוזון, ששוב ישב ביציע הכבוד – ולא במקומו הקבוע. הניצחון הצמיד את מכבי לבני סכנין עם 25 נקודות במאבק על המקום בפלייאוף העליון. הפועל לעומת זאת הפסידה באשדוד 2-0 וירדה למקום האחרון.

כשמכבי והפועל פתח תקווה עלו העונה ליגה קיוו בעיר כי הקבוצות יסיימו את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. כרגע נראה שזה יכול לקרות רק למכבי, כשבהפועל כבר מזמן היו שמחים רק לשרוד בליגה. המחזור האחרון חידד את הפער בין המועדונים לפחות בכל הקשור ליכולת המקצועית וכעת הפער ביניהם הוא כבר 9 נקודות. חודש בדיוק לפני הדרבי שיתקיים במחזור הלפני האחרון של הליגה הסדירה.

סיפור משחק מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok הקהל של מכבי שרק 300 ממנו הגיע לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק מול בני ריינה עשה סולחה עם החלוץ ולא שרק לו בוז. הוא בתגובה שוב קבע שער ניצחון ושוב 1-0 לשחקניו של אבי לוזון, ששוב ישב ביציע הכבוד ולא במקומו הקבוע. הניצחון הצמיד את מכבי לבני סכנין עם 25 נקודות במאבק על המקום בפלייאוף העליון. #עידןטולקלומטי #מכביפתחתקווה #אבילוזון #שלמהביטוח @מכבי פתח תקווה @הפועל פתח תקווה @פתח תקווה של מכבי💙 @פתח תקווה של מכבי💙🤍💙🤍 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

אווירת ספריה

שוב רק כ-300 אוהדים של מכבי פתח תקווה הגיעו למשחק. הפעם הם לא מחו,;אבל מצד שני גם לא עודדו – מה שטעם לאווירת הספריה באצטדיון. האמת היא, שהיינו מצפים שאחרי שני ניצחונות רצופים יגיע יותר קהל, אבל היריבה הלא אטרקטיבית (שבעצמה הביאה 100 האוהדים שישבו ביציע המזרחי) ואולי גם חוסר הרצון השגרתי של ההנהלה למשוך יותר צופים – גרמו שוב לדלילות ביציעים.

במשך כ-60 דקות הם צפו במשחק חסר אירועים ומשעמם עד שעידן טוקלומטי כבש את שער הניצחון בנגיחה נהדרת לאחר הגבהה של ניב יהושע. החלוץ חגג עם ריקוד מקורי והקהל שקילל אותו בשני המחזורים האחרונים דווקא הריע. נראה שה"ביף" בין החלוץ בן ה-19 לקהל הכחול הושאר מאחור וזה כבר משהו טוב שיצא מהמשחק הזה. בכך מכבי חתמה ניצחון שלישי רצוף – כולם 1:0. זהו רצף הניצחונות הארוך ביותר של הקבוצה בליגת העל מזה ארבע שנים.

יציעים דלילים באצטדיון שלמה ביטוח - מכבי פתח תקווה בני ריינה

הערכה: עלייה לפלייאוף העליון תהיה שווה מליונים

בסיום, האוהדים המעטים, שבניגוד לשני המשחקים הקודמים לא קיללו את אבי לוזון, שישב (או יותר נכון עמד) ביציע הכבוד, הריע לשחקנים ולמאמן רן קוז'וך. שלושת הניצחונות יחד עם ההיצמדות למקום השישי פתחו את התיאבון למכבי והמטרה עכשיו היא לא רק הישרדות בליגה אלא גם העפלה לפלייאוף העליון.

לפי הערכה העפלה לפלייאוף העליון יכולה להזרים לקופת המועדון יותר מ 3- מיליון שקלים מכרטיסים, ממענקי מיקום והישגים. אצטדיון מלא שכנראה יהיה במשחקי הבית מול מכבי חיפה מכבי תל אביב אולי גם הפועל באר שבע שווה כחצי מיליון שקלים למשחק ממכירת כרטיסים.

צפו בתקציר מכבי פתח תקווה - בני ריינה

קריאות פיטורי טסלפפה ליד אוטובוס הפועל פתח תקווה

בעוד במכבי פתח תקווה מפנטזים על פלייאוף עליון וכסף, בהפועל פתח תקווה רק חושבים על הישרדות לאחר הפסד 2-0 באשדוד שהוריד את הקבוצה למקום האחרון ושוב העלה סימני שאלה לגבי עתידו של המאמן עופר טסלפפה. כ-500 אוהדים ליוו את הפועל לאשדוד אבל אחרי שספגו שני שערי בזק בדקה ה-40 וה- 42 גם האופטימים ביותר ביניהם לא באמת חשבו שהם יחזרו מאצטדיון הי"א עם נקודות. בסיום המשחק התגודדו מאות אוהדים ליד האוטובוס של הפועל וקראו לפיטוריו של טסלפפה.

בימים הקרובים ואולי כבר היום נדע האם המאמן ימשיך בתפקידו, כשבשבת (18:30) הקרובה מחכה להפועל קרב תחתית ביתי מול הפועל חדרה שהחליפה איתה מקומות בטבלה לאחר שניצחה היום את הפועל תל אביב 1-0. גם עם טסלפפה ימשיך למשחק זה נראה שאיבוד נקודות יחרוץ סופית את גורלו והוא יוחלף. מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל באר שבע באותה שבת (17:30).

תקציר הפועל פתח תקווה - מ.ס. אשדוד 2:0

תמונה פותחת באדיבות מחלקת מדיה מכבי פתח תקווה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »