טוקלומטי קבע ניצחון שלישי רצוף למכבי, שפוזלת לפלייאוף העליון. המצב בהפועל מדאיג

הקהל של מכבי, שרק 300 ממנו, הגיע לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק מול בני ריינה, עשה סולחה עם החלוץ ולא שרק לו בוז, כפי שעשה במשחקים הקודמים. הוא, בתגובה, שוב כבש שער ניצחון ושוב 1-0 לשחקניו של אבי לוזון, ששוב ישב ביציע הכבוד – ולא במקומו הקבוע. הניצחון הצמיד את מכבי לבני סכנין עם 25 נקודות במאבק על המקום בפלייאוף העליון. הפועל לעומת זאת הפסידה באשדוד 2-0 וירדה למקום האחרון.

כשמכבי והפועל פתח תקווה עלו העונה ליגה קיוו בעיר כי הקבוצות יסיימו את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. כרגע נראה שזה יכול לקרות רק למכבי, כשבהפועל כבר מזמן היו שמחים רק לשרוד בליגה. המחזור האחרון חידד את הפער בין המועדונים לפחות בכל הקשור ליכולת המקצועית וכעת הפער ביניהם הוא כבר 9 נקודות. חודש בדיוק לפני הדרבי שיתקיים במחזור הלפני האחרון של הליגה הסדירה.

סיפור משחק מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok הקהל של מכבי שרק 300 ממנו הגיע לאצטדיון שלמה ביטוח למשחק מול בני ריינה עשה סולחה עם החלוץ ולא שרק לו בוז. הוא בתגובה שוב קבע שער ניצחון ושוב 1-0 לשחקניו של אבי לוזון, ששוב ישב ביציע הכבוד ולא במקומו הקבוע. הניצחון הצמיד את מכבי לבני סכנין עם 25 נקודות במאבק על המקום בפלייאוף העליון. #עידןטולקלומטי #מכביפתחתקווה #אבילוזון #שלמהביטוח @מכבי פתח תקווה @הפועל פתח תקווה @פתח תקווה של מכבי💙 @פתח תקווה של מכבי💙🤍💙🤍 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

אווירת ספריה

שוב רק כ-300 אוהדים של מכבי פתח תקווה הגיעו למשחק. הפעם הם לא מחו,;אבל מצד שני גם לא עודדו – מה שטעם לאווירת הספריה באצטדיון. האמת היא, שהיינו מצפים שאחרי שני ניצחונות רצופים יגיע יותר קהל, אבל היריבה הלא אטרקטיבית (שבעצמה הביאה 100 האוהדים שישבו ביציע המזרחי) ואולי גם חוסר הרצון השגרתי של ההנהלה למשוך יותר צופים – גרמו שוב לדלילות ביציעים.

במשך כ-60 דקות הם צפו במשחק חסר אירועים ומשעמם עד שעידן טוקלומטי כבש את שער הניצחון בנגיחה נהדרת לאחר הגבהה של ניב יהושע. החלוץ חגג עם ריקוד מקורי והקהל שקילל אותו בשני המחזורים האחרונים דווקא הריע. נראה שה"ביף" בין החלוץ בן ה-19 לקהל הכחול הושאר מאחור וזה כבר משהו טוב שיצא מהמשחק הזה. בכך מכבי חתמה ניצחון שלישי רצוף – כולם 1:0. זהו רצף הניצחונות הארוך ביותר של הקבוצה בליגת העל מזה ארבע שנים.

יציעים דלילים באצטדיון שלמה ביטוח - מכבי פתח תקווה בני ריינה

הערכה: עלייה לפלייאוף העליון תהיה שווה מליונים

בסיום, האוהדים המעטים, שבניגוד לשני המשחקים הקודמים לא קיללו את אבי לוזון, שישב (או יותר נכון עמד) ביציע הכבוד, הריע לשחקנים ולמאמן רן קוז'וך. שלושת הניצחונות יחד עם ההיצמדות למקום השישי פתחו את התיאבון למכבי והמטרה עכשיו היא לא רק הישרדות בליגה אלא גם העפלה לפלייאוף העליון.

לפי הערכה העפלה לפלייאוף העליון יכולה להזרים לקופת המועדון יותר מ 3- מיליון שקלים מכרטיסים, ממענקי מיקום והישגים. אצטדיון מלא שכנראה יהיה במשחקי הבית מול מכבי חיפה מכבי תל אביב אולי גם הפועל באר שבע שווה כחצי מיליון שקלים למשחק ממכירת כרטיסים.

צפו בתקציר מכבי פתח תקווה - בני ריינה

קריאות פיטורי טסלפפה ליד אוטובוס הפועל פתח תקווה

בעוד במכבי פתח תקווה מפנטזים על פלייאוף עליון וכסף, בהפועל פתח תקווה רק חושבים על הישרדות לאחר הפסד 2-0 באשדוד שהוריד את הקבוצה למקום האחרון ושוב העלה סימני שאלה לגבי עתידו של המאמן עופר טסלפפה. כ-500 אוהדים ליוו את הפועל לאשדוד אבל אחרי שספגו שני שערי בזק בדקה ה-40 וה- 42 גם האופטימים ביותר ביניהם לא באמת חשבו שהם יחזרו מאצטדיון הי"א עם נקודות. בסיום המשחק התגודדו מאות אוהדים ליד האוטובוס של הפועל וקראו לפיטוריו של טסלפפה.

בימים הקרובים ואולי כבר היום נדע האם המאמן ימשיך בתפקידו, כשבשבת (18:30) הקרובה מחכה להפועל קרב תחתית ביתי מול הפועל חדרה שהחליפה איתה מקומות בטבלה לאחר שניצחה היום את הפועל תל אביב 1-0. גם עם טסלפפה ימשיך למשחק זה נראה שאיבוד נקודות יחרוץ סופית את גורלו והוא יוחלף. מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל באר שבע באותה שבת (17:30).

תקציר הפועל פתח תקווה - מ.ס. אשדוד 2:0

תמונה פותחת באדיבות מחלקת מדיה מכבי פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading