עפר טסלפפה על רק אוהדי הפועל פתח תקווה

עפר טסלפפה פוטר מהפועל פתח תקווה. בני לם או קובי רפואה – מועמדים להחליפו

רצף הכשלונות של הקבוצה, שדרד את הקבוצה למקום האחרון – סגר את הגולל על המאמן, שהגיע אליה ב-2011 ועלה איתה לליגת העל. מאז שהסתיימה פגרת המלחמה, נשמעו קולות ביציע שדרשו לפטר אותו, בטענה שהוא לא מנוסה ולא מתאים לליגת העל. הקולות גברו עם ההפסדים, כשהשיא היה בסיום המשחק שלשום מול מ.ס. אשדוד, שם עשרות רבות של אוהדים צרו על אוטובוס הקבוצה וקראו לפטרו.

מאמן הפועל פתח תקווה עפ טסלפפה פוטר מתפקידו, כך הודיעה מועדון הקבוצה בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות. טסלפפה כבר היה על הכוונת מסוף דצמבר, אחרי חמישה הפסדים רצופים. בערוץ הספורט כבר קבעו שהוא מפוטר, אבל הוא קיבל הזדמנות לעמוד על הקווים מול מכבי חיפה במשחק הביתי שהסתיים ב-2:2 והוא המשיך בתפקידו. מעמדו אף התחזק אחרי ה-4:2 על בני ריינה בגביע.

ממחזיק את המפתחות למחזיר את המפתחות - עופר טסלפפה

אך מאז הוא השיג ניצחון אחד בלבד ושני ההפסדים להפועל חיפה ומ.ס. אשדוד, דירדרו את הקבוצה עמוק למקום האחרון. בסיום המשחק מול אשדוד קראו עשרות אוהדים לפטרו, כשהוא נכנס לאוטובוס הקבוצה. הקריאות לא נעלמו מעיני ההנהלה, שהחליטה להודיע על פיטוריו היום (שני) בצהרים.

"ההחלטה להיפרד מטסלפפה הייתה החלטה קשה", אמר אבי יחיאל, מנכ"ל הקבוצה. "עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה, שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".

הודעת התודה של האוהדים לעפר טסלפפה
הודעת התודה של האוהדים לעפר טסלפפה

טסלפפה מצדו נתן הודעה קצרה: "צר לי שהגענו לרגע הזה. אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל". כעת יחיאל יש משימה לא פשוטה לבחור את המאמן הנכון שיציל את הפועל פתח תקווה מירידה, כשעל הפרק הם הם בני לם, שפוטר ממכבי פתח תקווה, שניצח את הפועל בדרבי בעונה שעברה בליגה הלאומית. מועמד נוסף על הפרק הוא קובי רפואה שלא אימן העונה, אך בעל ניסיון רב בליגת העל.

טסלפפה הגיע להפועל פתח תקוה בקיץ 2021, כשהייתה אמורה בכלל לשחק בליגה א'. הקבוצה הוחזרה ללאומית בעקבות התפרקות איכסל ועונה לאחר מכן חזרה בהדרכת טסלפפה אחרי שמונה שנים מתסכלות לליגת העל. לקבוצה מצפה ביום שבת משחק מכריע על שש נקודות, באצטדיון שלמה ביטוח נגד הפועל חדרה. אוהדי הקבוצה מבטיחים לתמוך ולהגיע בהמוניהם למשחק בשבת (18:30)

צפו בחגיגות העלייה של הפועל פתח תקווה עם טסלפפה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »