עפר טסלפפה על רק אוהדי הפועל פתח תקווה

עפר טסלפפה פוטר מהפועל פתח תקווה. בני לם או קובי רפואה – מועמדים להחליפו

רצף הכשלונות של הקבוצה, שדרד את הקבוצה למקום האחרון – סגר את הגולל על המאמן, שהגיע אליה ב-2011 ועלה איתה לליגת העל. מאז שהסתיימה פגרת המלחמה, נשמעו קולות ביציע שדרשו לפטר אותו, בטענה שהוא לא מנוסה ולא מתאים לליגת העל. הקולות גברו עם ההפסדים, כשהשיא היה בסיום המשחק שלשום מול מ.ס. אשדוד, שם עשרות רבות של אוהדים צרו על אוטובוס הקבוצה וקראו לפטרו.

מאמן הפועל פתח תקווה עפ טסלפפה פוטר מתפקידו, כך הודיעה מועדון הקבוצה בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות. טסלפפה כבר היה על הכוונת מסוף דצמבר, אחרי חמישה הפסדים רצופים. בערוץ הספורט כבר קבעו שהוא מפוטר, אבל הוא קיבל הזדמנות לעמוד על הקווים מול מכבי חיפה במשחק הביתי שהסתיים ב-2:2 והוא המשיך בתפקידו. מעמדו אף התחזק אחרי ה-4:2 על בני ריינה בגביע.

ממחזיק את המפתחות למחזיר את המפתחות - עופר טסלפפה

אך מאז הוא השיג ניצחון אחד בלבד ושני ההפסדים להפועל חיפה ומ.ס. אשדוד, דירדרו את הקבוצה עמוק למקום האחרון. בסיום המשחק מול אשדוד קראו עשרות אוהדים לפטרו, כשהוא נכנס לאוטובוס הקבוצה. הקריאות לא נעלמו מעיני ההנהלה, שהחליטה להודיע על פיטוריו היום (שני) בצהרים.

"ההחלטה להיפרד מטסלפפה הייתה החלטה קשה", אמר אבי יחיאל, מנכ"ל הקבוצה. "עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה, שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".

הודעת התודה של האוהדים לעפר טסלפפה
הודעת התודה של האוהדים לעפר טסלפפה

טסלפפה מצדו נתן הודעה קצרה: "צר לי שהגענו לרגע הזה. אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל". כעת יחיאל יש משימה לא פשוטה לבחור את המאמן הנכון שיציל את הפועל פתח תקווה מירידה, כשעל הפרק הם הם בני לם, שפוטר ממכבי פתח תקווה, שניצח את הפועל בדרבי בעונה שעברה בליגה הלאומית. מועמד נוסף על הפרק הוא קובי רפואה שלא אימן העונה, אך בעל ניסיון רב בליגת העל.

טסלפפה הגיע להפועל פתח תקוה בקיץ 2021, כשהייתה אמורה בכלל לשחק בליגה א'. הקבוצה הוחזרה ללאומית בעקבות התפרקות איכסל ועונה לאחר מכן חזרה בהדרכת טסלפפה אחרי שמונה שנים מתסכלות לליגת העל. לקבוצה מצפה ביום שבת משחק מכריע על שש נקודות, באצטדיון שלמה ביטוח נגד הפועל חדרה. אוהדי הקבוצה מבטיחים לתמוך ולהגיע בהמוניהם למשחק בשבת (18:30)

צפו בחגיגות העלייה של הפועל פתח תקווה עם טסלפפה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading