סיטי באולינג פתח תקווה NEWS

סיטי באולינג פתח תקווה מודיעים: מתחם המשחקים בעמי ב.ס.ר סיטי פתוח לציבור (וידאו)

לאחר הרצת פתיחה חשאית בימים האחרונים, רשת הבאולינג החדשה שנכנסה לעיר, סופסוף פותחת באופן רשמי את הדלת למבלים – ועל הדרך מציבה גם סטנדרט גבוה שלא נראה כאן בתחום בילוי המשחקים. שטח מקורה של כ-2500 מ"ר + מרפסות, שכולל בתוכו 12 מסלולי באולינג, 5 שולחנות ביליארד, עשרות מכונות וידאו ופרסים, מכוניות מתנגשות ואפילו קרוסלה 360. מה הם המחירים ושעות הפתיחה?

אם יש עסק חדש בפתח תקווה, שאפשר לקרוא לו "משנה משחק" ("גיים צ'יינג'ר), זה מתחם המשחקים סיטי באולינג, שהודיע אתמול על פתיחתו. סיטי באולינג צפויים לא רק לשנות את הרגלי הבילוי של תושבי פתח תקווה, אלא גם להשפיע על עשרות עסקי המסחר, הנמצאים במתחם עמי ב.ס.ר סיטי-שחם-שופ טיים, שלבטח יהנו מתנועת אנשים מוגברת לאיזור, שיגיעו לחוות את האטרקציה החדשה.

אנחנו היינו כאן ראשונים. מתוך אירוע למוזמנים בלבד סיטי באולינג פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok אירוע הרצה מצומצם התקיים אתמול בסיטי באולינג מתחם המשחקים החדש בעמי בסר סיטי פתח תקווה #פתחתקווה #מכוניותמתנגשות #באולינג #ביליארד @עריית_פתח_תקווה @Amy B.S.R city @רמי גרינברג @צדוק בן משה @רעבים בפתח תקווה @אלון קפלנסקי @עידן 2000 - פתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
באולינג סיטי פתח תקווה - 12 מסלולי באולינג
באולינג סיטי פתח תקווה - 12 מסלולי באולינג

אין מה להשוות לראשון לציון

על מה שצפוי להיות בסיטי באולינג פתח תקווה, שנמצא בכתובת תוצרת הארץ 3, פרסמנו לראשונה במאי 2023, כשהצפי לפתיחה היה כבר בקיץ. אלא שעיכובים פנימיים וגם גורמים חיצוניים כמו המלחמה, גרמו לדחיית הפתיחה בכחצי שנה, אך מביקור אתמול במקום נראה שהיה שווה לחכות בסבלנות. בין אם תגיעו עם הילדים והמשפחה, או עם החברים מהעבודה – אפשר להרגיש את החוויה בכל פינה.

זה לא רק העיצוב המושקע והמודרני, זו גם המחשבה על כל פרט ובכלל – כשהכל חדש וראשוני, זה עושה את כל החוויה להרבה יותר כיפית. לסיטי באולינג כבר יש סניף מצליח בראשון לציון, אבל עם כל הכבוד, אין מה להשוות בינו לבין החדש של פתח תקווה – גם מבחינת הגודל וגם מבחינת ההשקעה והחדשניות של הציוד. בסיטי באולינג בונים על הקהל של פתח תקווה, שצמא למקום כזה ועד היום היה צריך להסתפק בבאולינג סנטר ברח' בזל.

סיטי באולינג פתח תקווה - משחקי וידאו מציאות רבודה
סיטי באולינג פתח תקווה - משחקי וידאו מציאות רבודה

"מיני לונה פארק" בפתח תקווה

אז מה יש בסיטי באולינג פתח תקווה? קודם כל באולינג. 12 מסלולים חדישים ברמה גבוהה, שמסתיימים במסכי לד ענקיים. לזה יש להוסיף חמישה שולחנות ביליארד ועוד עשרות מכונות וידאו חדישות ומשוכללות הכוללות גם משחקים עם מציאות רבודה, שלא נראו בארץ. אבל שתי האטרקציות מבחינת הילדים יהיו המכוניות המתנגשות וקרוסלת ה-360, שיוצרות מעין "מיני-לונה פארק" בתוך המתחם.

מאז הפרסום על תחילת שלב ההרצה, התקבלו למערכת האתר עשרות פניות ביום, שביקשו לדעת מתי המתחם נפתח. האמת היא שהמתחם נפתח ללקוחות כבר בשבוע שעבר, אך מטעמי הרצה, רשת סיטי באולינג החליטה שלא לחשוף זאת, מתוך חשש שיגיע קהל רב מדי, בשלב שהוא מוקדם מדי. רק יודעי דבר, כאלה שמקורבים למקום, או עובדים קרוב למקום וכאלה ששמעו מפה לאוזן – ידעו שסיטי באולינג פתח תקווה פתוח – והם היו הלקוחות הראשונים.

קרוסלה 360 מעלות - סיטי באולינג פתח תקווה
קרוסלה 360 מעלות - סיטי באולינג פתח תקווה

צפו לפיקים בחמישי ושבת בערב

למרות שהפתיחה ללקוחות לא נחשפה, במוצ"ש האחרון המקום היה עמוס בעשרות מבלים. עכשיו, כשהפתיחה היא עובדה מוגמרת ואף קודמה בסרטון של הפרזנטור בן זיני, אף אחד לא יהיה מופתע אם המקום גם יהיה מלא במוצ"ש הקרוב. חשוב לציין כי סיטי באולינג יהיה סגור בערבי שישי וביום שבת, כמו כל מתחם עמי ב.ס.ר סיטי – ולכן צפוי שהפיקים יהיו בעיקר בערבי חמישי ובמוצאי שבת.


המקום כבר ערוך לקבל את המוני המבלים שצפויים לפקוד אותו, לאחר שגויסו עשרות עובדים (מתוך כ-150 מועמדים). אנחנו עדיין מציעים לקהל שיגיע, להיות סבלני ולהתחשב בעובדים, שרובם צעירים ועושים את צעדיהם הראשונים במקום החדש. מה שעדיין לא מוכן זה המטבח (הכשר), שצפוי להיפתח בקרוב.

60 ש"ח לשעת ביליארד, 42 ש"ח למשחק באולינג - לאדם

מחיר משחק באולינג לאדם יחיד: 42 ש"ח. אם תרצו לשחק ביליארד – המחיר לשולחן הוא 60 ש"ח לשעת משחק. שאר האטרקציות מתומחרות לפי "אסימונים", שמוטענים באמצעות כרטיס נטען שמחויב לפי הכמות, על בסיס עלות של 1 ש"ח לאסימון.

סיטי באולינג פתח תקווה הוקם במטרה לספק מקום בילוי לכל הגילאים ומכל הסוגים. מתאים כמובן לבילוי משפחתי עם הילדים, אבל גם למפגש עם חברים, ואפילו לדייט מקורי. בסיטי באולינג פתח תקווה מכוונים כמובן גם ללקוחות, שמעוניינים במקום לאירוע רב משתתפים – בין אם זה יום הולדת, או יום גיבוש בעבודה. לשם כך, כמובן יש ליצור קשר מבעוד מועד ולהזמין מקום.

בילוי לחברים - ביליארד בסיטי באולינג פתח תקווה
בילוי לחברים - ביליארד בסיטי באולינג פתח תקווה

אז איך מגיעים לסיטי באולינג ואיפה חונים?

איך מגיעים? סיטי באולינג פתח תקווה כבר מופיעי ב-WAZE. למגיעים ברכב פרטי, יש חניון תת קרקעי צמוד, שהחנייה בו היא שעתיים חינם ללקוחות המשלמים 100 ש"ח ומעלה (וסביר להניח שתוציאו יותר מזה בסיטי באולינג פתח תקווה). מי שרוצה חנייה חינם לגמרי, יכול לחנות בחנייה הציבורית ברחוב שחם, מרחק הליכה של חמש דקות, או בשטחי חניה קטנים, הנמצאים סמוך לסיטי באולינג פתח תקווה

תחבורה ציבורית לסיטי באולינג פתח תקווה זה הכי פשוט – שתי דקות הליכה מתחנת שחם של הרכבת הקלה ומציר ז'בוטינסקי העמוס בתחנות אוטובוס. הכניסה למתחם היא דרך בניין Y במתחם עמי ב.ס.ר סיטי. מהחניה הקרקעית להיכנס למעלית של בניין Y וללחוץ על קומה 2 והיא תביא אתכם היישר לסיטי באולינג פתח תקווה. אם אתם לא מגיעים מהחניון אז פשוט להיכנס ללובי הבניין ולפנות למעליות שמשמאל וללחוץ על קומה 2. כשהמעלית תיפתח כבר תהיו בתוך המתחם.

סיטי באולינג פתח תקווה - מתאים לכל הגילאים

שעות פתיחה סיטי באולינג פתח תקווה

שעות הפתיחה מ-10:00 בבוקר עד הסגירה ב-03:00 לפנות בוקר בכל ימות השבוע ובימי שישי בין 10:00 ל-. 15:00. בשבת המקום סגור אך נפתח שעה לאחר צאת השבת – עד השעה 3:00. איך התרשמתם בסיטי באולינג פתח תקווה? שלחו לנו וואצאפ בכפתור משמאל (בתצוגת סלולר).

סיטי באולינג פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading