שחם 30 פתח תקווה

צפו: נכס מוכן להשכרה במתחם האוכל והבילויים שחם 30 פתח תקווה (וידאו)

לאחרונה התפנה שטח אטרקטיבי של 117 מ"ר + 20 מ"ר חיצוני, שצפוי להשתלב במתחם ההומה. קבוצת SHAHAV (שהב) יזמות נדל"ן, יזמית הפרויקט ובעלת שטחי המסחר, משווקת אותו במחירי השכרה אטרקטיביים, כך שמדובר בהזדמנות שיכולה לא לחזור. במתחם כבר פועלים המותגים: ג'ירף, גולדה, קפה לנדוור, סמאש בורגר האוס, מקס ברנר וטוסקה אירועים.

אם אתם רוצים לשים אצבע במפה על ה-מקום בפתח תקווה, שמזכיר את מקומות הבילוי של תל אביב בערבי חמישי, שישי ושבת – כדאי לכם להגיע לרח' שחם, שלאחרונה עבר שיפוץ והרחבה על ידי עיריית פתח תקווה ומושך אליו מדי סוף שבוע עשרות אלפי מבלים, שמבחינתם המתחם הוא מוקד משיכה לשבת במסעדה, בית קפה, להמשיך עם גלידה לקינוח, או רק לחטוף משהו למאנצ' לילי.

צפו: מה כדאי לדעת על הנכס המסחרי החדש בשחם 30 פ"ת

מתחם הומה, חנייה ציבורית חופשית

הרחוב המוכר, עם סדרת הברים הוותיקים והחדשים הכי טובים באזור, תמיד עורר התעניינות רבה, הן בקרב מבלים והן בקרב בעלי עסקים בתחומי הבילויים והאוכל המהיר. בשעות הערב, במיוחד בסופי שבוע, שחם 30, הוא מניה בטוחה עבור מי שמחפש מקום בילוי, שמושך אליו תנועה קבועה. יתרונו המובהק: המתחם היחידי באזור הפתוח בערבי שישי ובימי שבת.

שחם 30 מספק תנועה ניכרת גם בשעות היום, בעיקר מקרב עובדי המשרדים, בין אם הם עובדים בבית השחם מעל המתחם, או בבנייני המשרדים הרבים, הנמצאים מרחק הליכה ממנו. למעשה, מתחם שחם 30 נהנה מתנועה כמעט 24-7. יתרון נוסף שיש לו על מתחמי בילוי אחרים בפתח תקווה: מעבר לכביש יש חניה ציבורית עם כ-1000 מקומות, בה ניתן לחנות באופן חופשי וללא תשלום.

שחם 30 פתח תקווה. מי ייכנס לכאן?

הכל מוכן. רק צריך "לאתחל"

הנכס המוצע להשכרה הינו בשטח של כ-117 מ"ר ברוטו + כ-20 מ"ר רחבה חיצונית עם סגירת חורף מהודרת, שניתנת להסרה בימי הקיץ. פנים הנכס הינו בגמר מלא עם תשתיות מלאות, מטבח בנוי ואפשרות למנדף. כל מה שצריך זה רק 'לאתחל' אותו מחדש. הנכס יכול להכיל כ-65 סועדים בו-זמנית – בפנים ובחוץ, הוא מתאים מאוד למזון מהיר או Grab & go – אבל מספיק מרווח, כך שיהיה נעים לשבת גם בפנים.

מתחם שחם 30 מאוכלס בסניפים של רשתות גדולות ומוכרות, כמו מסעדה של רשת ג'ירף האסיאתית, מסעדת המבורגרים אגאדיר, גלידת גולדה, בית קפה לנדוור, סמאש בורגר האוס, מקס ברנר שוקולד ואולם האירועים טוסקה. הנכס יכול להתאים גם לעסק שאינו רשת, או רשת חדשה, שתיבחר בשחם 30 כמקום לסניף הראשון שלה.

שחם 30 פתח תקווה - מבט מלמעלה

כבר לפני למעלה מעשור, מתחם שחם 30 מיתג את עצמו כמקום בילוי שהוא אופציה ראשונה לכל מי שגר בפתח תקווה והסביבה. רוב בתי העסק במקום פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה, במיוחד בסופי שבוע.

קבוצת שהב (SHAHAV) יזמות נדל"ן, מתמחה בייזום והקמת פרויקטים רחבי היקף המשלבים עסקים, משרדים ושטחי מסחר באזורי תעסוקה מבוקשים, בין היתר כמו זה שברחוב שחם 30, כשלרוב העסקים היא משכירה את הנכס, מהיום הראשון בו המתחם נפתח.

עמוס ביום, הומה בלילה. שחם 30 פתח תקווה

"אלפי מבקרים כל סופשבוע"

"בכל פרויקט אנו מקפידים לשמור על קשר ישיר ורציף עם כל גורמי הביצוע", אומרים בשהב. "אנו מלווים את השוכרים בכל שלבי התהליך עד למסירה ואף מנהלים את הנכסים המניבים לאחר אכלוסם ביחד עם חברת ניהול מקצועית, בכך אנו שומרים לאורך שנים על איכות הנכס, על המוניטין הגבוה שלנו ועל שביעות רצון לקוחותינו".

למה דווקא שחם 30? מה מיוחד במתחם?

"מדובר במתחם המהווה פנינה ייחודית של עסקים, מסחר, אוכל ובילויים בפתח תקווה והסביבה", אומרים בשהב. "הייחודיות של מתחם בית השחם, היא העובדה שהוא פתוח בכל סופשבוע ומושך אליו קהל של עשרות אלפי מבקרים בכל הגילאים, לרבות משפחות, זוגות וחבורות של צעירים".

 

הנכס בשחם 30 מעניין אתכם? השאירו פרטים

שחם 30 פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading