חנות לגו בפתח תקווה

חדש בקניון פתח תקווה: חנות פופ-אפ של LEGO (לגו)

לגו (LEGO) מותג משחקי ההרכבה המפורסם בעולם, תפס השבוע נוכחות בולטת גם בפתח תקווה. בקניון הגדול, בין השולחנות בקומת האוכל, נפתחה חנות POP UP ("פופ-אפ"), שבין ביס לביס בוודאי תפתח את העיניים של הילדים (וגם את הארנק של ההורים). 

בחודש שעבר פורסם ב"כלכליסט" על זינוק ב46% במכירות של ענקית הצעצועים הדנית. גם בחנויות המקוונות וגם בחנויות הפיזיות. לגו, שנמצאת בבעלות משפחתית, דיווחה על הכנסות של 3.62 מיליארד דולר עבור מתחילת השנה וזינוק של יותר מפי שניים ברווח הנקי, ל־992 מיליון דולר. לעומת המתחרות שלה שהעלו את המחירים, LEGO נותרה בעינה.

הגורם העיקרי לשגשוג LEGO הוא מנכ"ל החברה, נילס כריסטיאנסן, שהצליח להחדיר את מיתוג החנויות הדיגיטליים, לשווקים בינלאומיים ובניהם ישראל. המטרה המרכזית של נילס הייתה לייצר חנויות פיזיות לרשת העולמית ואימוץ פורמטים חדשים לחנויות, כדי להמשיך לגדול ולהצליח אסטרטגית.

צפו: LEGO POP UP בקניון הגדול בפ"ת​

חנות הפליימוביל הראשונה מסוגה בפ"ת

חנות ה LEGO POP UP היא הראשונה מסוגה בארץ. הפתיחה החגיגית צפויה להתרחש בקניון הגדול בפתח תקווה וניתן למצוא בה ערכות, סטים ואקססוריז לאוהבי הלגו והפליימוביל. החנות שוכנת בקומה השנייה מול דוכני האוכל. "הכוונה לעשות אזור אינטראקטיבי במרכז החנות עם קוביות לגו בחינם לילדים". מספר ניר ברקוביץ', מנהל החנות בפתח תקווה. "כל ילד יכול לבוא עם ההורים והמשפחה ולשחק בלגו עם שאר הילדים".

בין משחקי הלגו המוצלחים המוצעים: חשיבה, טכניקה, נינג'ה, הארי פוטר, מלחמת הכוכבים, סופר מריו, דינוזאורים, מארוול, LEGO CITY, מכוניות מירוץ להרכבה ומוצרים רבים נוספים.

הכנסות של 3.62 מיליארד דולר מתחילת השנה

הפורמט הזה, של חנויות עם "חווית קנייה עבור הלקוחות", התחיל בניו יורק והמשיך לעוד 60 סניפים בכל העולם. מה מיוחד דווקא בחנות שפתחתם בפתח תקווה?

"עשינו חנות לגו לראשונה בישראל, שמציגה מעל 300 פריטים שונים של לגו עם מחירים זולים ושווים, עד 20% הנחה". מציין ברקוביץ'. "רצינו להביא מגוון רחב לילדים שאין באף חנות, משהו שלא קיים בשום מקום בארץ. ממש ברמה של חו"ל באיכות הכי גבוהה שיש"..

חנות לגו בפתח תקווה
מתחם הלגו - קניון פתח תקווה

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »