צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשקח הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. 

זה בדיוק המשחק שדמיינו כששתי קבוצות הכדורגל של העיר עלו העונה לליגת העל. סוג של משחק על כל הקופה, כשמכבי חייבת שלוש נקודות כדי להגדיל את הסיכוי לפלייאוף עליון ואילו הפועל, שבמקום האחרון, חייבת את שלוש הנקודות, כדי לשרוד בליגה. בסוף המשחק נגמר בתיקו, אבל הוא הוכיח עד כמה הכדורגל הישראלי זקוק לכך ששתי הפתח תקוואיות יהיו במרכז הבמה.

צפו בדברי האוהדים בסיום המשחק (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS):

@ptnews.tiktok צפו: מכבי והפועל פתח תקווה סיימו בתיקו 2:2 את הדרבי הגדול של פתח תקווה. הכדורגל ניצח @doctor_omer @hapoel66 @hapoel_petach_tikva @ben_hapoel @noamzamir3 @fcmapt @uservz5nlzkmi6 ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

כבר בדקה השישית העלה לוקה שטור את מכבי פתח תקווה ליתרון בבעיטה מרחוק ושלוש דקות אחר כך נפסל שער של הפועל פתח תקווה על ידי ה-VAR בטענת נבדל. הפועל לא ויתרה והישוותה בדקה ה-30 על ידי דניס אדנירן. סאילו גינדו העלה שוב את מכבי ליתרון בדקה ה-67, אך שלוש דקות מאוחר יותר השווה פורצ'ן באסיי בנגיחה מהרמה נהדרת של עידן ורד – וקבע את התוצאה – 2:2.

המאמנים רן קוז'וק ובני לם לוחצים ידיים בסיום המשחק

התיקו הותיר את שתי הקבוצות מאוכזבות. הפועל, שהשיגה רק שלושה נצחונות ליגה, עדיין תקועה עמוק במקום האחרון, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום ומבית"ר ירושלים – לה משחק חסר. בשבת (20:00) תפגוש הפועל בחוץ את הפועל ירושלים למשחק קשה. מכבי פתח תקווה, מנגד, כנראה תהיה תלויה רק בעצמה וניצחון בשבת (20:00) באצטדיון המושבה מול בית"ר ירושלים – יבטיח לה פלייאוף עליון והרבה מאוד כסף.

צפו בתקציר משחק הדרבי הפועל פתח תקווה מכבי פתח תקווה

בסיום גם האוהדים היו די מאוכזבים, למרות האווירה המיוחדת והכדורגל הטוב שהוצג. "די מאכזב, רצינו לנצח", אמר אוהד מכבי אופק הרשקו. "רוב אוהדי מכבי רוצים שהפועל תרד ליגה. אם הפועל תרד, לי הדרבי יחסר מאוד". אוהד הפועל גל רזינסקי, עדיין מודאג ממצב הקבוצה, אבל מסתכל על הכוס המלאה. "קבוצה במקום האחרון עם 3 נצחונות ב-20 משחקים – הצליחה למלא יציע שלם ואף מעבר לכך", אמר. "אין דברים כאלה – כמו הקהל המדהים של הפועל".

אוהדי הקבוצות: גל רזינסקי ואופק הרשקו

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading