דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

צפו בדניאל כהן ובתגובות הצופים אחרי ההופעה בתאטרון המסילה

@ptnews.tiktok צפו בביקור בהופעה של הסטנדאפיסט דניאל כהן בתאטרון המסילה פתח תקווה בערב סביר פלוס פלוס פלוס @petachtikva_city @makefet_pt @ @singer.galila ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בסיום הופעה של שעה וחצי נונסטופ סטנד-אפ, יצאו הצופים מרוצים – ובעיקר עם מחמאות על כהן, שהתחיל את דרכו בקאמל קומדי קלאב והפך בשנים האחרונות לאחד מהסטנד-אפיסטים הבולטים בישראל, עם לו"ז הופעות שלא נגמר. כהן מנהל עמוד פייסבוק פופלארי עם מעל 80,000 עוקבים ובטיקטוק הסרטונים שלו מקבלים מאות אלפי צפיות. "תמיד נהנה לבוא לפתח תקווה ולהופיע בעיקר בתאטרון המסילה", אמר לנו בסיום.

חוות דעת על הופעתו של דניאל כהן - בסרטון
חוות דעת על הופעתו של דניאל כהן - בסרטון

שני סטנדאפיסטים פופולאריים נוספים צפויים להופיע ביום חמישי וביום שבת בתאטרון גולדה ברח' אריה בראון. אסף יצחקי יעלה לבמה בעוד יומיים (חמישי, 21:30) ואילו רשף לוי יעלה לבמה במוצ"ש (21:00). לשני המופעים נותרו מספר כרטיסים מצומצמם בלבד. אנחנו ממליצים לבדוק אם נותרו עדיין כרטיסים בלו"ז ההופעות באתר – לחצור על הפתור – ותגיעו לשם.

אסף יצחקי - הופעה בפתח תקווה
אסף יצחקי - הופעה בפתח תקווה
רשף לוי הופעה בפתח תקווה
רשף לוי הופעה בפתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »