מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

כשמכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה עלו העונה לליגת העל, פינטזנו ששתיהן יתמודדו בצמרת של הכדורגל הישראלי – או לפחות יגיעו לפלייאוף העליון. אלא שחלומות לחוד – ומציאות לחוד. המחזור האחרון בעונה הסדירה של ליגת העל לא האיר פנים לקבוצות מפתח תקווה, שיתמודדו ביניהם בפלייאוף התחתון. אם אתם שואלים מתי יהיה הדרבי – אז זה יקרה במחזור ה-32 (אחד לפני סיום העונה) – בעוד כחודשיים.

ברק אברמוב בעלי בית"ר ירושלים מבסוט ביציע הכבוד. אוהדי מכבי - פחות
ברק אברמוב בעלי בית"ר ירושלים מבסוט ביציע הכבוד. אוהדי מכבי - פחות

הפסד פלייאוף עליון = הפסד הרבה כסף

אצטדיון מפוצץ ב-10,000 צופים קידם את פניהם של שחקני מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים. היתרון של הבית"רים ביציעים, קיבל מהר ביטוי כבר במגרש, לאחר יתרון מהיר בדקה ה-15 של מיירון ג'ורג'. נראה שהשער המוקדם, הוציא את האוויר מהמפרשים של שחקני מכבי, שכמעט ולא הגיעו למצבים. צמד של דור מיכה (61, 87) קבע את התוצגה וסגר את הגולל על חלומות הפלייאוף העליון, שגם ככה לא היו מתממשות בעקבות ה-0:0 (הצפוי) של בני סכנין מול בני ריינה – שקבע כי שתי הקבוצות מהמגזר יעפילו יחד לפלייאוף העליון.

לפי ההערכה, אי-ההעפלה לפלייאוף העליון, גרמה למכבי פתח תקווה להפסד הכנסה ומענקים בסך של כ-3 מיליון ש"ח. היו"ר אבי לוזון, יוכל להתנחם בכך שמכבי פתח תקווה תארח את הדרבי מול הפועל במחזור ה-32 וכנראה גם תארח שוב בית"ר ירושלים במחזור ה-29 (זאת במידה והפועל תל אביב תפסיד למכבי חיפה מחר). בנוסף הוא יכול להתנחם מהכנסה צפויה של כ-350 אלף ש"ח ממכירת הכרטיסים למשחק הערב.

אוהדי בית"ר 8000, אוהדי מכבי 2000

תקציר מכבי פתח תקווה - בית"ר ירושלים

500 אוהדי הפועל בבירה יצאו מאוכזבים

מכבי פתח תקווה רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום ויכולה להתחיל בקרוב לתכנן את העונה הבאה בליגת העל. לא כך הם הדברים לגבי הפועל פתח תקווה, שההפסד היום בבירה מול הפועל ירושלים (1:0), סיבך אותה משמעותית במאבק ההישרדות. כ-500 אוהדי הפועל ליוו את קבוצתם לירושלים, שחטפה שער אכזרי מרגליו של כארם זועבי, שניות לפני הירידה למחצית.

הפועל התאוששה במחצית השנייה עם שער של פורצ'ן באסיי בדקה ה-56, אבל שתי דקות לאחר מכן, יילה דוין העלה שוב את הירושלמים ליתרון. רז שטיין, בשער אדיר לחיבורים, השווה ל-2:2 בדקה ה-74, אבל אחרי שלוש דקות, שוב הפועל ירושלים ביתרון – משאר של אור רויזמן. הדמות הטראגית של המשחק הוא שטיין, שבעט למשקוף פנדל בדקה ה-96, שקבע סופית את ההפסד של הפועל.

שטיין ותנועת ההשתקה. צילומסך מהיוטיוב

שטיין: "מה שעשיתי - לא אופייני לי"

אוהדי הפועל פתח תקווה זעמו של שטיין בקבוצות הפייסבוק והוואצאפ, לא רק בגלל הפנדל המוחמץ (הרבה שאלו את עצמם למה לא נתנו לאבי ריקן הותיק לבעוט אותו), אלא בעיקר בגלל תנועת ההשתקה של שטיין, לאחר השער שכבש. מיד אחרי המשחק התנצל רז שטיין באינסטגרם שלו וכתב: "מה שעשיתי זה לא אופייני לי ואני מתנצל בפני כל אוהד הפועל פתח תקווה".

למאמן הפועל פתח תקווה, בני לם, יהיה אתגר לא פשוט להרים את הקבוצה שלו. בסיום המשחק הוא אמר שמקומה של הפועל בליגת העל – אבל המקום באחרון בטבלה ושלושת הנצחונות הבודדים ב-26 מחזורים – לא יכולים לשקר. לפחות יהיו לו שבועיים לארגן את השורות מחדש, בעקבות פגרת נבחרת ישראל בסוף השבוע הבא.

הסטורי המתנצל אל רז שטיין

תקציר הפועל ירושלים - הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading