מחויבים אורי אהד

מחויבים דרשו ספורט, קשרי חוץ ומינהלת תעסוקה בכניסה לקואליציית מועצת העיר פ"ת

הרשימה, שזכתה לשלושה מקומות במועצה ובכ-11,000 קולות של תושבי העיר בבחירות המקומיות 2024, אומנם ציפתה ליותר בקלפי, אבל בטוחה בכוחה להשפיע על פתח תקווה בחמש השנים הקרובות באמצעות תפקידי המפתח. יו"ר מחויבים, עו"ד אורי אהד, משאיר את המחלוקות מול רמי גרינברג בצד: "מברכים את ראש העיר על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה למען התושבים".

מחויבים, שמלכתחילה לא שאפה להתמודד על רשות העיר אלא רק לצבור כוח במועצה הצליחה להכניס אליה שלושה כסאות בלבד עליהם יישבו אוהד עורך דין איתי שונשיין ולירז ראש. בהודעה שפרסם אהד הערב הוא הודיע כי דרש כתנאי לכניסה לקואליציה את רשות אגף הספורט, רשות מנהל התעסוקה ורשות אגף קשרי החוץ. שלוש פונקציות שבהחלט משפיעות על החיים בפתח תקווה.

כנס סיעת מחויבים פתח תקווה
כנס סיעת מחויבים פתח תקווה בספטמבר 2023

מועצת העיר צפויה להתכנס לראשונה ביום שישי הקרוב (22.3) לישיבה באווירה מיוחדת ואולי גם מחויכת מתמיד, אבל בעיקר עניינית, שמטרתה לגרום לעיר לצעוד קדימה בחמש השנים הקרובות. אחדות קואליציונית כזאת היא די חריגה בנוף הפוליטיקה המוניציפלית ונראה שמחויבים, שנשאו את הדגל הליברלי והחילוני של העיר, בחסות בני גנץ, שלמים עם המהלך הזה. זה יכול להיות מפתיע בהתחשב בכך שאהד עצמו הזהיר שיכולים להיבחר למועצה "כוחות מאוד קיצוניים. שליחים של בן גביר ואבי מעוז".

צדוק בן משה מסיר שלטים של מחויבים בקמפיין הבחירות לפני המלחמה. עכשיו הם יישבו ביחד

היום זה כבר נשמע אחרת. "אנו מחויבים לעשות הכל כדי להצדיק את האמון שקיבלנו, לייצג ולהוביל בשיתוף פעולה יחד עם ראש העירייה הנבחר את הקול הליברלי במועצת העיר", מסר אהד. "בראשית השבוע פנה אלינו גרינברג והציע לנו להצטרף לקואליציה בראשותו, תוך קבלת תחומי אחריות מוגדרים והשפעה על נושאים החשובים לנו. כפי שהתחייבנו מראש, כלל פעילות הסיעה והפעילות העירונית בתחומי האחריות שיימסרו לאחריותה תתבצע בהתנדבות מלאה וללא קבלת שכר"

מחויבים ביקשו כתנאי להצטרפות לקואליציית מועצת העיר את :

  1. ראשות אגף הספורט
  2. ראשות האגף לקשרי חוץ
  3. ראשות מנהלת אזורי התעסוקה
  4. חברות בוועדת החינוך העירונית
  5. חברות בהנהלת רשת המתנסי"ם העירונית (מקפ"ת)
  6. חברות בדירקטוריון של אחת החברות העירוניות
  7. חברות בוועדת המשנה לתכנון ובנייה
אורי אהד, ענת זנזורי, צדוק בן משה
צדוק בן משה, אורי אהד - IN. זנזורי - OUT

"אנו באים לשרת לפעול ולהשפיע ובטוחים כי הצטרפותנו לקואליציה תהיה לטובת העיר ותושביה דרך הפעילות בוועדות השונות, ובכל הנגזרות של מועצת העיר", פנה אהד לתומכיו. "אנו רואים בכם שותפים ובשבוע הבא נקיים מפגש פתוח לשמוע אתכם ולרתום אתכם יחד איתנו לעשייה ולפעילות במהלך הקדנציה".

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading