ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

פתח תקווה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא מעצמת המבורגרים ללא ספק. מספיק שתיכנסו לכל הכתבות שכתבנו בשנתיים-שלוש האחרונות על מספר דו ספרתי של מסעדות/דוכני המבורגר חדשים, מחודשים וחדשים-ישנים, של רשתות או פרטיים. הדיבור על המבורגר חדש בעיר, תמיד מסקרן – בין אם זה הסניף החדש של בורגר קינג, או המסעדה המחודשת של לה קרנה.

תוסיפו לזה סוג של מהלך טיזרי של בעל העסק, פתח תקוואי מבטן ולידה – ותבינו את העניין שהמבורגר חדש יכול ליצור. הבעלים, שבינתיים מעוניין להישאר בעילום שם, היה בעבר היו מבעליהם מאפיה מצליחה ברח' הברון הירש במרכז העיר, ועכשיו הוא יוצא עם עסק המברוגר חדש במתחם מטרו פארק פתח תקווה על משה דיין 10 – שייקרא: "ברונקו בורגר". למה? "כי השם צלצל לנו טוב", השיב לנו.

שלט ברונקו בורגר פתח תקווה. בקרוב.
שלט ברונקו בורגר פתח תקווה. בקרוב.

טוחנים במקום

ההימור על המקום צפוי להצליח, היות ומטרו פארק הולך להיות חלק אינטגרלי ממרובע העסקים שכולל גם את מתחם BIG שמולו, לנד רובר-יגואר שלידו וב.ס.ר. סיטי וגלובל טאוורס שנמצאים מעבר השני של ז'בוטינסקי.
"מה שמייחד את המקום שלנו זה האיכות", מסביר הבעלים. "סגרתי עם ספק שיביא לנו את הבשר טרי יום יום. את הבשר, נתחי בקר מארבעה סוגים שונים, אנחנו נטחן במקום, כך שהוא יגיע באופן הכי איכותי לפיו של הלקוח".

מה עוד צפוי בברונקו בורגר?

"את הלחמניות נאפה במקום ויהיה להם טוויס מסוים שנגלה אותו בפתיחה. מה שעוד יהיה חזק אצלנו אלה הרטבים המיוחדים שיעשה את האוכל טעים עוד יותר. בברונקו בורגר גם מנות שניצלים, למי שפחות מתחבר להמבורגר".

איך האיכות מסתדרת עם הכשר? אתה מבטיח בשלט את ההמבורגר "הכי מטורף בארץ"?

"אני לא חושב שיש סתירה בין המבורגר כשר להמבורגר איכותי. אפשר להגיע לאותה רמת איכות גם אם ההמבורגר כשר – ויש לא מעט דוגמאות שהוכיחו את זה. ההבדל הוא בעיקר במחיר. ההמבורגר הכשר הוא מעט יקר יותר, כי הוא צריך לעבור הליכי כשרות"

מטרו פארק פתח תקווה
מטרו פארק פתח תקווה

30-35 מקומות ישיבה. בונים בהתחלה על משלוחים

ברונקו בורגר פתח תקווה צפויים לפתוח את המקום (בלי נדר) בעוד כחודשיים ומקווים שעד אז, מטרו פארק יתאכלס בעוד ועוד חנויות, מסעדות וכמובן עסקים במשרדים. הם גם חושבים לטווח ארוך מתוך ידיעה וכוונה כי הם יוכלו לקהל טראפיק משני המתחמים הצמודים, שאמורים להתאכלס בשנים הקרובות – מתחם BIG ומתחם לנדרובר-יגואר. המקום כולל 74 מ"ר בפנים ו-30-35 מקומות ישיבה – כולל איזור חיצוני של כ-30 מ"ר.

בינתיים, בברונקו בורגר יודעים שבשלבים הראשונים הם יהיו חייבים להתבסס על משלוחים כדי להצליח – ואז האיכות והטריות בה הרעבים של פתח תקווה יקבלו את המנה – תקבע את ההצלחה של ההמבורגר החדש. את הנכס הם סגרו כבר לפני מול מול מטר פארק, מתוך ידיעה שלמקום, יש פוטנציאל עסקי טוב מאוד לעוד שנים ארוכות קדימה – אבל כמובן, חובת ההוכחה תהיה עליהם.

פרויקט מטרו פארק - החזית הפונה לרח' הרכש החדש
פרויקט מטרו פארק - החזית הפונה לרח' הרכש החדש

מטרו פארק על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading