משרדי יד2 בחוגי ONE פתח תקווה

ברוכים הבאים: משרדי יד2 (YAD2) עברו מבני ברק לפתח תקווה – למגדל חוגי ONE

החברה לה שייך אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל, הופכת להיות חלק מהעיר שלנו, לאחר שבשבוע האחרון החלו להתמקם 310 עובדי החברה, בקומות 19-20 במגדל האייקוני בבעלות קבוצת "ששון חוגי" ברחוב המגשימים-פינת השילוח. החברה שכרה שתי קומות במגדל ותעביר אליו את כל המחלקות של החברה, כולל את דרושים IL – בעסקה הכוללת שכירות לפחות לשבע שנים.

מגדל חוגי ONE נמצא בקריית מטלון בפתח תקווה, על כביש 4 ליד צומת גהה, בסמוך לציר ז'בוטינסקי וכ-240 מטר מתחנת שנקר של הקו האדום של הרכבת הקלה. יד2 שכרה שתי קומות במגדל בשטח כולל של 2,600 מ"ר בתוספת לכ-50 מקומות חניה. לפתח תקווה NEWS נודע כי החברה שוקלת אופציה להרחיב את השטח ל-3300 מ"ר עם חצי קומה נוספת.

מגדל חוגי ONE של ששון חוגי במגשימים 1 פתח תקווה
מגדל חוגי ONE של ששון חוגי במגשימים 1 פתח תקווה

גרם מדרגות פנימי וקפיטריה בסגנון דיינר אמריקאי

המעבר מהמשרדים הישנים ברחוב הקישון בני ברק, בה ישבה החברה לאורך כל השנים, צפוי לשדרג בצורה משמעותית את סביבת העבודה של העובדים הרבים בחברה וגם לתת מענה לצורך ההתרחבות של יד2. מביקור במקום ושיחה עם מספר עובדים, ישנה שביעות רצון גדולה מהמעבר – הן מהלוקיישן, הן מהבניין והן מהמשרדים עצמם.

המשרדים עוצבו ברמת גימור גבוהה וניכר שהושקע בנושא מחשבה רבה, בהובלת האדריכלית והמעצבת מאיה אסף. לדברי יד2, העיצוב ייתן ביטוי לכל אחד מהווקטורים שהחברה עוסקת בהם – נדל"ן, רכב ויד שנייה. קומת ההנהלה נמצאת בקומה ה-20 והיא כוללת מעבר מדרגות פנימי לקומת העובדים (19), שם יש שתי מרפסות בנות 65 מ"ר כל אחת, כולל קפיטריה מרווחת בעיצוב דיינר אמריקאי, בר משקאות ומרכז כנסים מתוחם.

חלק מהנוף הפנורמי שנשקף מקומות 19+20 של משרדי יד2 החדשים בפתח תקווה
חלק מהנוף הפנורמי שנשקף מקומות 19+20 של משרדי יד2 החדשים בפתח תקווה

שום SUM כבר כאן. וגם חדר כושר

במגדל עצמו ישנה קומת מסחר בקרקע, שעדיין ריקה ברובה, חוץ מסניף, איך לא, של מותג האוכל הביתי – שוםSUM. לדברי ששון חוגי, לאחרונה מתנהלים משאים ומתנים רציניים להשכרת שטחי מסחר נוספים. בנוסף, עובדי הבניין נהנים מארבעה מפלסי חניה תת קרקעיים וחדר כושר גדול ומאובזר. המעבר של יד2 מבני ברק לפתח תקווה, לווה בקמפיין שלטי חוצות אותו יזם משרד הפרסום של יד 2 – ראובני פרידן. 


על מגדל חוגי ONE כתבנו ראשונים כבר באוקטובר 2021, אז צפי האכלוס היה 2022. בהמשך דיווחנו על כך שהאכלוס מתעכב, אבל בששון חוגי יכולים להיות יותר רגועים, היות ובנוסף ליד 2, הם חתמו על עסקת ענק עם חברת ביטוח "שקל", שתעבור מקריית אריה לקריית מטלון וצפויה לאכלס לא פחות משש קומות. מי שכבר נמצא במגדל כבר כמה חודשים הן חברות פפיש ופנטום.

השטח המסחרי בחוגי ONE - מי ייכנס לכאן?
השטח המסחרי בחוגי ONE - מי ייכנס לכאן?

מעל 10 מיליון כניסות בחודש

יד2 (yad2) הוא אתר אינטרנט ישראלי עם למעלה מ-10 מיליון כניסות בחודש (לפי נתוני סימיליר-ווב) האתר עוסק בפרסום מודעות לקנייה ומכירה של מוצרים מיד שנייה (כגון מוצרי חשמל, ריהוט, או דברים בחינם), כמו גם לוח רכב, נדל"ן, חיות מחמד, פורטל דרושים ובעלי מקצוע. בספטמבר 2015 רכש אתר יד2 70% מפורטל דרושים פורטל לחיפוש עבודה.

יד2 נוסד כבר ב-2005 ומאפשר לכל דורש לפרסם בו חינם מודעה, על פי תבנית שמציע האתר, למכירה או לקנייה של מוצר, כגון דירה, מכונית, ציוד ביתי ועוד. בדרך זו החליף האתר את מודעות הלוח, שהיו מקור הכנסה נכבד של העיתונות המודפסת.

ברוכים הבאים לפתח תקווה - יד2
ברוכים הבאים לפתח תקווה - יד2

עוד ב-טכנולוגיה

קווליטסט QUALITEST פתח תקווה

חברת קווליטסט מפתח תקווה הכריזה על פרויקט חדש: קירוב בדואים להייטק

בשורה מאחדת ליום העצמאות: חברת התוכנה, הידועה כמובילה בעולם בתחום ה-Quality Engineering (הנדסת איכות) מבוסס AI, הוכיחה מזה שנים את הצלחתה בהכשרת עובדים מהפריפריה להייטק הישראלי. לאחרונה בישרה על כך שהיא בנתה תכנית המיועדת לאנשי הפזורה הבדואית בחורה. מנכ"ל החברה, שי ליברמן, מסר: ""יש אלפי מוחות מצוינים בפריפריה, ועלינו לפתוח בפניהם את הדלת להייטק".

המשך קריאה »

חברת READY אירחה בב.ס.ר סיטי מפגש מרגש עם שתי משפחות חטופים

קבוצת ההייטק, העוסקת בפיתוח R&D 360, אירחה השבוע במשרדיה החדשים בפתח תקווה את נשות עמותת "פני"ם חדשות" לערב אופטימי של הרמת כוסית לקראת פסח ומפגש עם משפחות של שניים מהחטופים לעזה, שהביאו את סיפורם: ענבל צח, ששבעה מבני משפחתה נחטפו לעזה, שישה מתוכם חזרו, אך בן דודה טל שהם, עדיין שם, וכן ורד ואביבית, אימו ואחותו של חנן יבלונקה, שנחטף ממסיבת נובה.

המשך קריאה »

עוד עובדים בעיר? חברת ההייטק סלברייט (Cellebrite) מגייסת 30 עובדים למשרדים בפתח תקווה

ענקית ההייטק, שמשרדיה בפארק עופר WEST מאוכלסים בכ-500 עובדים (מתוך 1000 סה"כ), מחפשת כח אדם חדש, לאור התרחבות החברה, שעוסקת בפתרונות לחקירות דיגיטליות. המשרות הפנויות הן בתחומים R&D, HR, IT, ו-Operations. בחברה מדווחים כי עשרות משרות נוספות נפתחו באירופה, ארה"ב, אוסטרליה והמזרח הרחוק. תדמור-אילת: "אנחנו קולטים טאלנטים שמחפשים עבודה עם משמעות".

המשך קריאה »
ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading