עומר קביליו

הובא למנוחות עומר קביליו מפ"ת שנהרג בתאונת דרכים בדרך לפעילות מבצעית

זה לא נגמר. לאחר הבשורה הקשה על נפילתם של הפתח תקוואים לירון יצחק ועירא יאיר גיספן זכרונים לברכה, התבשרנו היום על אבידה נוספת של בן עיר. בדקות האחרונות הסתיימה הלוויתו של קביליו בן ה-22, בחלקה הצבאית בסגולה, כשמאות בני משפחה וחברים חלקו לו כבוד אחרון. התאונה אירעה כשקביליו נסע על אופנועו בדרך לבסיס. המשפחה תשב שבעה ברחוב שפרינצק 24 בשכונת אחדות.

התאונה הקשה של קביליו התרחשה אתמול (ראשון, 20.5) בערב, לאחר שהאופנוע עליו רכב, התנגש בקיר באיזור התעשייה הדרומי של קרית שמונה. "עומר ז"ל מצטרף לגיבורים הרבים שבעת פקודה עזבו את כל מרכז חייהם, עלו על מדים ונרתמו למאמץ המלחמתי כנגד האויב. ליבנו עם המשפחה על האובדן הקשה, ואנו משתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך", מסר בפייסבוק, ראש העיר רמי גרינברג.

"הפצוע שכב במרחק מהאופנוע, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ומצבו אנוש", סיפר יונתן לנקרי, בין הפרמדיקים הראשונים שהגיעו לזירת התאונה. "סיפרו לנו שהוא התנגש בקיר במהלך נסיעה. מייד התחלנו בביצוע פעולות מצילות חיים ותוך כדי הטיפול מצבו של הפצוע הידרדר. ביצענו פעולות החייאה ממושכות, אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

עומר, הוא בנם האהוב של טלי ודורון (עוזרו של חבר הכנסת משה פסל מהליכוד). הוא הותיר אחריו גם שלושה אחים. עו"ד גדי בשארי, יו״ר האגודה למען החייל בפתח תקווה וחברו של דורון, אמר לאחר ההלוויה: "כולם דיברו שם על על חבר טוב ובחור צעיר, שעשה הרבה למען הזולת ובין היתר, התנדב ב'כנפיים של קרמו'"

משפחתו של עומר מתגוררת ברחוב שפרינצק 24, שם גם תערך השבעה. קביליו הוא הפתח תקוואי ה-33 מאז ה-7 באוקטובר שנפל חלל, נרצח, או נחטף והשלישי מאז יום הזיכרון שנפל, לאחר לירון יצחק ועירא יאיר גיספן.

חללי/נרצחי/חטופי פתח תקווה מאז ה-7.10.23

חללים פתח תקווה - 32

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

אדווה דדון בקניון הגדול

לא מדברים על נוכלים: אדווה דדון תגיע לעופר הקניון הגדול פתח תקווה ל"ערב אישי"

כתבת החדשות המובילה מחדשות 12, הידועה בכתבות התחקיר שלה, תעביר ב-(28.7את הרצאתה "סיפור על גבורה וחודש" במקום הכי מסחרי בפתח תקווה, במתחם הקולנוע "הוט סינמה". במסגרת ההרצאה, היא תחשוף את הסיפורים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה של ה-7 לאוקטובר ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, השחקן ידין גלמן, לוחם ביחידה מובחרת, שנפצע בקרב.

המשך קריאה »
מיכל פרנקל ביטון בעמי בסר סיטי פתח תקווה . משמאל מאיה ביטון ואלירן מזרחי

"נורו מחובקים": אמה של מאיה ביטון ז"ל מספרת על בתה בתערוכה שנפתחה בפ"ת (וידאו)

מתחם ב.ס.ר סיטי אירח אתמול אימהות שכולות במסגרת "חיבוק אחרון" – מיצג שנפתח לאחרונה ומספר את סיפורן של 25 מהן שאיבדו את ילדיהן במלחמת "חרבות ברזל". מיכל פרנקל ביטון, אמה של מאיה הפתח תקוואית, שעבדה במסעדת קפאו במתחם ונרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, סיפרה על רגעיה האחרונים. "שבוע לפני הרצח, הם אמורים היו להתארס".

המשך קריאה »
חיבוק אחרון - תערוכת צילומים בעמי ב.ס.ר סיטי

"חיבוק אחרון" – תערוכת צילומים חדשה של אימהות שכולות מוצגת בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפי העוברים והשבים במתחם המסחרי ומרכז העסקים הכי פתוח בפתח תקווה, כבר הבחינו במיצג התערוכה שהוצב לפני כשבוע בין בניין ב.ס.ר Y ל-ב.ס.ר T, סמוך לסניף מקדונלד'ס. התערוכה מציגה צילומים של הצלמת יפעת פאר, יחד עם סיפוריהם של האמהות, שאיבדו את ילדיהן במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. מחר, צפוי להתקיים טקס במקום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

המשך קריאה »
מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

המשך קריאה »