עומר פרץ וניר לוין

סופית: עומר פרץ מונה למאמן הפועל פתח תקווה. "התרגשתי מהפנייה אליי"

מה שהיה ידוע כבר מספר ימים, הפך להיות רשמי לאחר שהמאמן הצעיר (38) הגיע למשרדים בסירקין וחתם על חוזה לשנה (עם אופציה לשנה נוספת) מול המנהל המקצועי החדש, ניר לוין (בתמונה משמאל). כזכור, פרץ פוטר מבני יהודה, מחזור אחד לפני סיום העונה הנוכחית, זאת למרות שהזהובים היו בעמדת עלייה. המאמן החדש ינסה להחזיר במהרה את הפועל לליגת העל. "אני בטוח שעומר הוא הבחירה הנכונה", אמר לוין.

הפועל פתח תקווה פרסמה היום כי סגרה חוזה עם עומר פרץ, שבגיל צעיר יחסית למאמן, כבר רשם לעצמו רזומה של כעשור שנות אימון, במכבי נתניה (נוער ובוגרים), הפועל כפ"ס, כפר שלם והפועל ראשל"צ. כשחקן, פרץ פרש עקב פציעה בגיל צעיר (29), אך הספיק לככב בין היתר בהפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכנבי נתניה. אומר הוא בנו של החלוץ האגדי ויקי פרץ, שנפטר לפני שלוש שנים. בנוסף, הוא אחיינו של תמיר כהן, שחקן עבר אף הוא, ובנו של הבלם האגדי, אבי כהן, שנהרג בתאונת דרכים ב-2010.

"נרגש מאוד" - צפו בקטע מתוך מסיבת עיתונאים ראשונה עם המאמן החדש עומר פרץ (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok עומר פרץ מונה למעמן הפועל פתח תקווה @ilay_naki @danielgefen11 #הפועלפתתקווה ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS
האביר עם הסוס הלבן הגיע לסירקין?
האביר עם הסוס הלבן הגיע לסירקין?

"אני מתרגש מאוד, כבוד גדול עבורי להגיע למועדון כמו הפועל פתח תקוה עם היסטוריה מפוארת וקהל אוהדים גדול", אמר עומר פרץ. "אני מחכה להתחיל לעבוד ואני מאחל לנו עונה טובה. זה מועדון שתמיד רציתי לעבוד בו, יש פה תנאים שכל מאמן יכול לחלום עליהם, התרגשתי מהפנייה אלי וידעתי מהרגע שהגיע הפנייה שזה הצעד הנכון עבורי".

המאמן המקצועי ניר לוין אמר: "אני שמח על הצטרפותו של עומר ובטוח שהוא הבחירה הנכונה עבור הפועל פתח תקוה. התרשמתי מאוד מהגישה ומסגנון הכדורגל החיובי שמאפיין אותו כמאמן, ואני בטוח שהרוח החדשה שהוא יביא למועדון תוביל אותנו לעונה מוצלחת". הפועל פתח תקווה דיווחה כי הצליחה כבר לגייס כמיליון שקלים דרך עמותת האוהדים ("הכחולה") לעונה הבאה בלאומית.

תמונות באדיבות: דוברות הפועל פתח תקווה

סרטון קבלת הפנים לעומר פרץ ("סופר את הימים עד הקאמבק שלנו") - באדיבות דוברות הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »