אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

קבוצת אב-גד החלה בשיווק דירות בפרויקט הבוטיק אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

חברת הנדל"ן, לה בעיקר פרויקטים מגורים בעיקר של התחדשות עירונית במרכז הארץ, מתחילה לשווק את הפרויקט המשמעותי שלה בעיר. מדובר על 36 יחידות דיור בשני בניינים מעוצבים ומודרנים, בני תשע קומות כל אחד בלב מרכז העיר השקט, סוף רחוב רוטשילד. מיכאל רצון, יו"ר החברה: "כמי שגדל בפתח תקווה, יהיה מרגש במיוחד לתת מפתחות לדירות חדשות בפרויקט הזה". כמה עולה דירה?

קבוצת הנדל"ן אב-גד מסרה כי החלה בשיווק דירות בשלב ה"פריסייל" (Presale) בפרויקט הבוטיק אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. הפרויקט מציע 36 דירות בסטנדרט גבוה לפי בתמהיל של 3-4 חדרים ופנטהאוז המחובר לגג עם שישה חדרים. " יצרנו פה אדריכלות יוצאת דופן המחברת מגורים וקהילה ומעניקה לדיירים בפרויקט חוויית מגורים חדשנית בריאה ומעוצבת", מסרו מאב-גד.

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. כך הוא ייראה ב-2027?
אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. כך הוא ייראה ב-2027?

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה של אב-גד מעניין אתכם? השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם. ניתן לפנות גם דרך כפתור הוואטסאפ הירוק בתחתית המסך בגלישת סלולר

אב-גד, שפועלת מ-2009, נמצאת בבעלותו של מיכאל רצון (70), איש עסקים בהווה, חבר כנסת ואיש ציבור בעבר. רצון, שנולד וגדל בשכונת שערייה פתח תקווה, הקים את אב-גד בנייה כשלצידו שני בניו, ראם רצון המנכ"ל ועודד רצון מהנדס החברה. לאב-גד יש פרויקטים רבים במרכז הארץ, ביניהם בערים: כפר סבא, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, רעננה, בת-ים, קרית אונו ועוד. לאחרונה היא משווקת גם בפרויקט גדול על שפת הכנרת.

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה - מיקום הפרויקט סוף רוטשילד המרכז השקט

סגירת מעגל

למרות הפרויקטים הרבים של אב-גד בכל הארץ, הפרויקט בפתח תקווה, הוא סוג של "בייבי" עבורם, הודות לקשר האישי-משפחתי של החברה לעיר.  "כמי שגדל בפתח תקווה, יהיה מרגש במיוחד לתת מפתחות לדירות חדשות בפרויקט הזה", אמר רצון, שעבורו זה סוג של סגירת מעגל. "בשנת 1956 הוריי רכשו בית בשיכון אחדות בפתח תקווה, וזו הייתה גאווה עבורם כי לא כולם יכלו לעבור לשיכון והם עבדו קשה מאוד כדי להגיע לכך". 

מה אתה יכול לספר על המגורים בפתח תקווה הישנה? 

"השכונה שלנו הייתה שכונה מעורבת, לא בדומה לשערייה כפי שמציירים אותה היום, כשכונה בשכבה סוציו אקונומית נמוכה יחסית", מספר רצון. "בעקבות השילומים מגרמניה, תושבי השכונה בני עדות אשכנז, עברו לאזורי מגורים מוצלחים יותר, ומי שנשאר בשערייה היו בני עדות המזרח. בנוסף התחילו לבנות שכונות לעולים החדשים שרמת הבנייה שלהם הייתה נמוכה מאוד, אלו כל השכונות שנמצאות היום בפרויקטים של התחדשות עירונית. זו אחת הסיבות שאני נמצא בתחום הזה, ואני חושב שזה השינוי החברתי החשוב ביותר שנעשה בשנים האחרונות בארץ".

פנטהאוז אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
פנטהאוז אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
מיכאל רצון, יו"ר ובעלים אב-גד - על רקע הפרויקט החדש - אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
מיכאל רצון, יו"ר ובעלים אב-גד - על רקע הפרויקט החדש - אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

רצון מספר כי לשני הבניינים תהיה חניה תת קרקעית, חללים משותפים ופיתוח נוף בשטחי החוץ המשותפים, כאשר לכל בניין לובי כניסה ומעליות נפרדות. "עיצוב הפרויקט שם דגש על חווית מגורים מעוצבת המעצימה אומנות, עיצוב ואורח חיים בריא בסביבת מגורים", הוסיף רצון. "שימוש בחללים גדולים, חללים ציבורים משותפים ומפרט איכותי מוקפד המאפשרים חיבור וקסם, והופכים כל דירה בפרויקט לבית חם".

כרגע, בשלב הפריסייל (קדם מכירה), אב-גד משווקת 1דירות 3 ו- 4 חדרים החל מ- 2.35 מיליון ₪

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »