אוהדי מכבי פתח תקווה

סולד אאוט: כל הכרטיסים של אוהדי מכבי פתח תקווה לגמר הגביע היום – נמכרו

תכונה כזאת סביב הכדורגל בעיר, לא נראתה עשרות שנים, 27 שעות לפני שריקת הפתיחה לגמר מול הפועל באר שבע, שייערך בבלומפילד (20:30). במיוחד כשמדובר באוהדי מכבי פתח תקווה, שפעם צחקו עליהם שאפשר להכניס אותם למונית שירות ומחר הם יפגינו נוכחות מרשימה עם 6000 מעודדים ביציעים 11-14. מי שזכה בכרטיס, מומלץ לו להגיע ברכבת הקלה, שתתגבר את הקו גם בחזרה.

בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי נותרו רק כ-2000 כרטיסים לאוהדי מכבי פתח תקווה, לגמר גביע המדינה ווינר, שייערך מחר. תוך ימים בודדים נמכרו כל הכרטיסים ואתמול הגיעו למערכת שלנו עשרות פניות עם בקשות לרכוש מה שנשאר, אבל והתאכזבו כשסיפרנו להם שכבר לא נשאר כלום. בעשורים האחרונים מכבי פתח תקווה מעולם לא הביאה למשחק אחד כמות כזאת של אוהדים – ואם זה יסתיים בזכייה גביע, זאת בכלל תהיה הסטוריה לקבוצה שלא זכתה באליפות בכלל וגביע המדינה זכתה לפני 72 שנים.

אוהדי מכבי פתח תקווה - יחגגו גם בדרבי?

מומלץ להגיע עם הרכבת הקלה

קשה להסביר במילים עד כמה המשחק הזה, שיכול להבטיח גם השתתפות באירופה בעונה הבאה, חשוב למועדון מכבי פתח תקווה והיום במסיבת העיתונאים אפשר היה לראות את הדריכות בפנים של רן קוז'וך, שאמר: "אנחנו אפילו לא מדמיינים שאנחנו פייבוריטיים בגמר הגביע. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח אותו, אבל אנחנו לא מתבלבלים. הסיכויים הם 50/50".

מי שמתכנן להגיע מפתח תקווה, מומלץ לו כבר לצאת ב-17:30 ולנסוע ברכבת הקלה הקו האדום, שאמורה להגיע תוך כ-40 דקות לבלומפילד. אל תחשבו בכלל לנסוע עם אוטו פרטי, במיוחד שאיילון אמור להיות סגור מהערב, לצורך עבודות. קחו בחשבון שיהיו עומסים ברכבת הקלה, היות ואוהדים רבים יסעו מפתח תקווה וגם מכיוון שמדובר ביום חמישי, העמוס ממילא. הרכבת הקלה צפויה להיות עד 1:00 בלילה ולא ישאירו את האוהדים בלי רכבת, גם אם יהיה הארכה ופנדלים. 

הרכבת הקלה - תחנת שחם

6000 כחולים-לבנים. יחולקו כ-2500 חולצות של מכבי פ"ת

חלק מאוהדי מכבי פתח תקווה, הגיעו כבר היום לתל אביב ושכרו דירות באופן חד פעמי, כדי להתחמם למשחק ולהיכנס לאווירה. האוהדים סגרו עם "שניטבר", בר פיצות סמוך לשער 11, שיעניק 25% הנחה לאוהדי מכבי החל מהשעה 15:00. ארגון האוהדים "גברים בכחול", מבטיחים תפאורה שלא נראתה כמוהה, שהושקעו בה עשרות אלפי שקלים. ביציע יחולקו כ-2500 חולצות בגדלים שונים. 

אוהדי מכבי פתח תקווה ישבו ביציעים 11-14 בבלומפילד, שאמור להיות מלא מפה לפה. כ-15 אלף אוהדי הפועל באר שבע, צפויים להיות רוב ביציעים, אבל אוהדי מכבי פתח תקווה מבטיחים לתת פייט חזק לאדומים, מה שידחוף את השחקנים לתצוגת שיא ולזכייה בגביע. כזכור, שתי הקבוצות התמודדו בגמר הגביע בשנת 2021, אז באר שבע ניצחו 2:0, במשחק שנערך ללא קהל בגלל הקורונה.

אם זוכים - איפה חוגגים?

אחת מהשאלות שעדיין אין לה תשובה, היא איפה ומתי יתקיימו חגיגות הזכייה בגביע, אם מכבי פתח תקווה באמת תזכה. גורמים במכבי מעדיפים לא להתייחס לעניין הזה כרגע מסיבות מובנות ונראה שאם יהיו חגיגות, הן תהינה ספונטניות במגרש האימונים בן דרור – כפי שקרה אחרי חצי גמר הגביע. אם וכאשר מכבי תזכה, ייתכן ועיריית פתח תקווה תארגן אירוע חגיגות בהמשך.  

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »