צפו: אלפי אוהדי מכבי פתח תקווה חגגו עד השעות הקטנות את הזכייה בגביע (וידאו)

אתמול באמת הרגשנו הסטוריה בעיר: אחרי 72 שנים, מכבי זכתה גביע המדינה אחרי ניצחון 1:0 על הפועל באר שבע בגמר שהתקיים בבלומפילד. אלפי אוהדים חזרו מאושרים ברכבת הקלה היישר לאולם אמסטרדם, שם אירגנה העירייה הופעה של הזמר רגב הוד. ב-1:30 הגיע האוטובוס עם השחקנים – מה שנתן את האות לחגיגות הגדולות. לוזון: "מבקש שגרינברג יארגן לאוהדים מטוס למשחקים באירופה".

מוחמד הינדי, קפטן הקבוצה, כבש את שער הניצחון מפנדל בדקה ה-86, במשחק גמר שלא התעלה לרמה גבוהה. מכבי פתח תקווה הצליחה לשמור על התוצאה ושריקת הסיום הייתה רגע בלתי נשכח לקבוצה ולכ-6000 אוהדים שמילאו את היציעים 11-14 בבלומפילד. לאחר טקס הענקת הגביע, אותו חילקו נשיא המדינה בוז'י הרצוג, יו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ וראש העיר רמי גרינברג – האוהדים חגגו דקות ארוכות על הדשא עם השחקנים.

צפו באירוע באולם אמסטרדם עם אלפי אוהדי מכבי פתח תקווה מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו: אלפי אוהדי מכבי פתח תקווה חגגו עד השעות את הזכייה בגביע (וידאו) אתמול באמת הרגשנו הסטוריה בעיר: אחרי 72 שנים, מכבי זכתה גביע המדינה אחרי ניצחון 1:0 על הפועל באר שבע בגמר שהתקיים בבלומפילד. אלפי אוהדים חזרו מאושרים ברכבת הקלה היישר לאולם אמסטרדם, שם אירגנה העירייה הופעה של הזמר רגב הוד. ב-1:30 הגיע האוטובוס עם השחקנים - מה שנתן את האות לחגיגות הגדולות. לוזון: "מבקש שגרינברג יארגן לאוהדים מטוס למשחקים באירופה". מוחמד הינדי, קפטן הקבוצה, כבש את שער הניצחון מפנדל בדקה ה-86, במשחק גמר שלא התעלה לרמה גבוהה. מכבי פתח תקווה הצליחה לשמור על התוצאה ושריקת הסיום הייתה רגע בלתי נשכח לקבוצה ולכ-6000 אוהדים שמילאו את היציעים 11-14 בבלומפילד. לאחר טקס הענקת הגביע, אותו חילקו נשיא המדינה בוז'י הרצוג, יו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ וראש העיר רמי גרינברג - האוהדים חגגו דקות ארוכות על הדשא עם השחקנים. לקראת חצות ואחרי נסיעה של כחצי שעה ברכבת הקלה מפוצצת באוהדי מכבי פתח תקווה, הגיעו כ-2000 מהם לאולם ברחוב אמסטרדם, שכבר הוכן מבעוד מועד למקרה של זכייה בגביע. כעבור כשעה וחצי הגיע האוטובוס של השחקנים, שאל פתחו הגיעו מאות אוהדים משולהבים, שממש הוציאו את השחקנים ישר אל כתפיהם - ומהם נשאו אותם לאולם. "אני מבקש לעונה הבאה שני דברים", אמר לוזון על הבמה. "דבר ראשון שנמלא בכל משחק את כל היציע המערבי. ודבר שני, מראש העיר אני מבקש שידאג למטוס בכל משחק שלנו באירופה - כדי שכולכם תוכלו להגיע". רן קוז'וך, המאמן, התייחס למשחק: "זה היה משחק מטורף שלנו. דקה 70 אני מסתכל על המגרש ואמר - מה זה? אף אחד לא רוצה לצאת? לאף אחד לא כואב? זה נראה שאני לא עושה היום חילוף". החגיגות נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה והאוהדים קמו היום (שישי) לבוקר נעים עם הרבה חיוכים. באירוע נכחו כל משפחת לוזון, כולל עמוס לוזון, הבעלים לשעבר, שנראה מחויך, למרות שהקבוצה כבר מזמן לא שלו. בנוסף, נכחו רועי פן, חבר מועצה ואוהד מושבע, נומה, האוהד הצבעוני של בית"ר, האוהדים השרופים זיו רשף, שגיא משה, עידן גולדשטיין, ליאח פיינר, ארז דיין, ניר הפטל - ועוד אלפים רבים. #מכביפתחקווה #הפועלפתתקווה #רמיגרינברג #כדורגל ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

לוזון: "מבקש שהיציע המערבי יהיה מלא בכל משחק"

לקראת חצות ואחרי נסיעה של כחצי שעה ברכבת הקלה מפוצצת באוהדי מכבי פתח תקווה, הגיעו כ-2000 מהם לאולם ברחוב אמסטרדם, שכבר הוכן מבעוד מועד למקרה של זכייה בגביע. כעבור כשעה וחצי הגיע האוטובוס של השחקנים, שאל פתחו הגיעו מאות אוהדים משולהבים, שממש הוציאו את השחקנים ישר אל כתפיהם – ומהם נשאו אותם לאולם.

"אני מבקש לעונה הבאה שני דברים", אמר לוזון על הבמה. "דבר ראשון שנמלא בכל משחק את כל היציע המערבי. ודבר שני, מראש העיר אני מבקש שידאג למטוס בכל משחק שלנו באירופה – כדי שכולכם תוכלו להגיע". רן קוז'וך, המאמן, התייחס למשחק: "זה היה משחק מטורף שלנו. דקה 70 אני מסתכל על המגרש ואמר – מה זה? אף אחד לא רוצה לצאת? לאף אחד לא כואב? זה נראה שאני לא עושה היום חילוף".

רן קוזו'ך, אבי לוזון, רמי גרינברג ורגב הוד - סביב הגביע

החגיגות נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה והאוהדים קמו היום (שישי) לבוקר נעים עם הרבה חיוכים. באירוע נכחו כל משפחת לוזון, כולל עמוס לוזון, הבעלים לשעבר, שנראה מחויך, למרות שהקבוצה כבר מזמן לא שלו. בנוסף, נכחו רועי פן, חבר מועצה ואוהד מושבע, נומה, האוהד הצבעוני של בית"ר, האוהדים השרופים זיו רשף, שגיא משה, עידן גולדשטיין, ליאח פיינר, ארז דיין, ניר הפטל – ועוד אלפים רבים.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »