נייטראן NIGHTRUN פתח תקווה 2024

היזהרו מהפקקים בחמישי בפ"ת: צירים ראשים ייחסמו בעקבות מירוץ נייט ראן 2024

עיריית פתח תקווה מדווחת כי עוד יומיים (6.6), החל מהשעה 17:00 עד 23:00, ייסגרו רחובות הרב מלכה וזבולון המר משני הכיוונים. המשמעות: כלי רכב, בשעות האלה עשרות אלפי מכוניות פרטיות של חוזרים מהעבודה, ייאלצו למצוא דרכים חילופיות, או לצאת מוקדם יותר, או בכלל לוותר על רכב. כ-8000 נרשמים הבטיחו את מקומם במירוץ בכל המקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2.5 ק"מ. כל הפרטים:

עוד אירוע שהפך למסורת פתח תקווה, הוא מירוץ הלילה העירוני – "נייט-ראן" (NIGHT RUN). ביום חמישי הקרוב הוא יוצא לדרך בפעם החמישית במתכונת גדולה וחגיגית, בה ירוצו מקצוענים לצד חובבים, ילדים, בני נוער ומבוגרים, לריצה אורבנית ברחובות פתח תקווה. העירייה מדווחת כי השנה יתקיים המרוץ בסימן הצדעה לחיילי וחיילות צה"ל, אנשי המילואים, לכוחות הביטחון וההצלה ולכל המפקדים והמפקדות.

אלפי רצים במירוץ ה-NIGHTRUN נייט ראן פתח תקווה בשנה שעברה. צפויים אלפים גם הפעם
אלפי רצים במירוץ ה-NIGHTRUN נייט ראן פתח תקווה בשנה שעברה. צילום: דוברות עיריית פתח תקווהצפויים אלפים גם הפעם

אלה הם הסדרי התנועה לקראת מירוץ NIGHTRUN 2024 פתח תקווה

לצד ההתרגשות, העירייה פרסמה את הסדרי התנועה לקראת האירוע, שבעקבותיהם כנראה כל אחד ואחד מתושבי פתח תקווה, ייאלץ לשנות את התוכניות שלו ליום חמישי. אלה הסדרי התנועה שיחלו בין השעות 17:00 ל-23:00. נתחיל בסגירת הכבישים:

  • ​רחוב הרב מלכה ייסגר משני הכיוונים.
  • רחוב זבולון המר ייסגר משני הכיוונים.
  • רחוב גיסין מרחוב בזל לא תתאפשר נסיעה לכיוון מזרח.
  • רחוב שלמה שמלצר ייסגר משני הכיוונים, מרחוב זבולון המר עד רחוב מרטין גהל.
  • כל מתחם האצטדיון והרכבת ייסגר, כולל החניונים הנמצאים בשטח האצטדיון.
  • רחוב ראשון לציון ייסגר משני הכיוונים מרחוב זבולון המר ועד רחוב גיסין.
רח הרב מלכהפ תח תקווה ייסגר לתנועה בלילה
רח הרב מלכהפ תח תקווה ייסגר לתנועה בלילה

טיפים לתושבי שכונות אם המושבות החדשה, הישנה ונווה גן

לתושבי אם המושבות הוותיקה הכניסה לשכונה תתאפשר מרחוב גיסין ממזרח למערב, הפניה שמאלה מרחוב חנן לויתן לכיוון גיסין תיחסם. הכניסה לפתח תקווה מכביש מחלף 5 התקווה תיחסם מכיוון מערב וממזרח. אם אתם תושבי שכונת נווה גן, כדאי לכם להיכנס לשכונה דרך רחוב קרול או מגיסין שמאלה ללודיוב. כניסה לשכונת אם המושבות הוותיקה תתאפשר מרחוב גיסין ימינה לרחוב זיכרון יעקב (לכיוון תיכון אחד העם).

כניסה לאם המושבות החדשה דרך ז'בוטינסקי, קרול, לודיוב, גיסין ומשה סנה או מרחוב המכבים ויציאות משכונת נווה גן דרך לודיוב, גיסין, המכבים או דרך קרול, ז'בוטינסקי, או אורלוב. יציאה משכונת אם המושבות הוותיקה דרך רחוב זיכרון יעקב, יסוד המעלה (כביש גישה בחצי חינם), חיבור לראשון לציון ומשם להמשיך ללודיוב, אורלוב או שמאלה לגיסין. יציאה משכונת אם המושבות החדשה דרך רחוב משה סנה.

פתח תקווה פקוקה בחמישי בערב
פתח תקווה פקוקה בחמישי בערב

הזנקה בסימן גבורה

בעיריית פתח תקווה גם פירטו מי יהיו המזניקים במסלולים השונים, שכולם קשורים למלחמת 'חרבות ברזל':

את מסלול ה- 600 מ', המיועד לילדים, יזניק יוסי אדיב, לוחם בגדוד 8881, שלחם בגבורה בשבעה באוקטובר, בקיבוץ בארי ובאופקים ובהמשך לחם במשך 222 ימים בעזה ואיו"ש. יוסי עובד במתנ"ס שערים פתח תקווה כ-17 שנה ובנוסף מאמן אומנויות לחימה בעיר.

את מסלול ה-2.5 ק"מ יזניקו יוסי ושלי בוטון, הוריו של סמ"ר איתי בוטון ז"ל, בן העיר, שנהרג בהתקלות מחבלים בעזה ב-26 בדצמבר. איתי שמאז היותו ילד תמיד היה מתנדב ורץ ראשון לפני כולם, נפל בקרב לאחר שהסתער ראשון לעבר המחבלים ובכך הציל את חייהם של חיילים רבים שלחמו לצידו.

 

הוריו של איתי בוטון מימין. אמו של סהר סודאי, משמאל
הוריו של איתי בוטון ז"ל מימין. אמו של סהר סודאי ז"ל, משמאל

את מקצה ה-5 ק"מ תזניק מירב סודאי, אימו של סמ"ר סהר סודאי ז"ל, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-26 במאי. סהר, שגדל בפתח תקווה הצטיין בכל תחום בו עסק בחייו וכך היה גם בצבא, בו היה חייל מצטיין. אימו מירב, היא ספורטאית מצטיינת, שזכתה בלא מעט מרוצי ריצה והיא תרוץ במקצה זה, הפעם לזכרו של בנה סהר.

את מקצה ה-10 ק"מ יזניק רועי דדון, בן זוגה של דניאלה גלבוע, תושבת פתח תקווה הנמצאת בשבי החמאס בעזה מהשבעה באוקטובר. דניאלה היא בחורה עם לב זהב ורגישה לכל אדם. אוהבת מוסיקה, מנגנת הרבה שנים על פסנתר, שרה וכותבת שירים. כולנו מקווים לראות את דניאלה ואת כל החטופים חוזרים הביתה הכי מהר שאפשר.

יוסי אדיב, מימין. רועי דדון עם בת זוגו דניאלה גלבוע, משמאל
יוסי אדיב, מימין. רועי דדון עם בת זוגו דניאלה גלבוע, משמאל
התמונות נלקחו בהרשתות החברתיות בכפוך לשימוש ע"פ סעיף 27א' לחוק זכויות יורים
יהיה גם מירוץ לילדים ל-600 מטר. נייט ראן פתח תקווה. צילום באדיבות העירייה
על קו הזינוק - נייטראן פתח תקווה 2024
נקודת הזינוק למירוץ ב-2021 באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »