השותפים של באלי פתח תקווה: נתן (מימין) ורפאל

חדש: בר-קפה באלי (BALI) פתח תקווה, הצמוד לשוק ברח' גוטמן, נפתח היום ללקוחות (וידאו)

פתח מתחדשת בעוד מקום בילוי, אבל הפעם מיוחד במינו: ברח' גוטמן, נגיעה מהשוק, במה שפעם היה מחסן, נפתח בשבוע הבר-קפה החדש, שכבר בצהרי יום שישי הראשון שלו, משך עשרות מבלים, בעיקר צעירים, אבל לא רק, שבאו לטעום מהתפריט, שכולל יותר מהכל – קפה משובח, כזה שלא תמצאו בארומה, או בארקפה. המקום הוקם ביוזמת העירייה וסטודנטים – גם כמטרה חברתית-קהילתית. 

בא לכם לבוא לשתות קפה או בירה ליד השוק של פתח תקווה? באלי (BALI) בר-קפה חדש, יכול להיות אופציה טובה מאוד. באלי פתח תקווה נפתח באופן רשמי היום (שישי, 7.6) בצהרים, וכשביקרנו כבר היה מלא באנשים, שבאו לבדוק את המקום החדש. האווירה הייתה מחשמלת, כשהמבלים בבר-קפה, התערבבו עם הקונים בשוק, שניראו מחוייכים, כשצפו מהצד בממוזיקה, בצלילים ובריקודים – שממול.

צפו: באלי פתח תקווה היום בצהרים (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

חדש: בר-קפה באלי פתח תקווה, הצמוד לשוק, נפתח היום ללקוחות (וידאו) פתח מתחדשת בעוד מקום בילוי, אבל הפעם מיוחד במינו: ברח' גוטמן, נגיעה מהשוק, במה שפעם היה מחסן, נפתח בשבוע הבר-קפה החדש, שכבר בצהרי יום שישי הראשון שלו, משך עשרות מבלים, בעיקר צעירים, אבל לא רק, שבאו לטעום מהתפריט, שכולל יותר מהכל - קפה משובח, כזה שלא תמצאו בארומה, או בארקפה. המקום הוקם ביוזמת העירייה וסטודנטים - גם כמטרה חברתית-קהילתית. מה בתפריט? בא לכם לבוא לשתות קפה או בירה ליד השוק של פתח תקווה? באלי (BALI) בר-קפה חדש, יכול להיות אופציה טובה מאוד. באלי פתח תקווה נפתח באופן רשמי היום (שישי, 7.6) בצהרים, וכשביקרנו כבר היה מלא באנשים, שבאו לבדוק את המקום החדש. האווירה הייתה מחשמלת, כשהמבלים בבר-קפה, התערבבו עם הקונים בשוק, שניראו מחוייכים, כשצפו מהצד בממוזיקה, בצלילים ובריקודים - שממול. #פתחתקווה #החממהפתחתקווה @עיריית פתח תקווה #שוקפתחתקווה #סטודנטיםפתחתקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

צמוד לשוק. צמוד ל"כפר הסטודנטים"

באלי פתח תקווה, מיוחד לא רק במיקום שלו במה שהוא מציע, אלא גם באופן בו הוא הוקם. הוא לא עוד עסק בילוי-אוכל בעיר, אלא כזה שהוקם ביוזמת עיריית פתח תקווה, בשיתוף סטודנטים מעמותת איילים, למען יזמות חברתית, שבנתה את "כפר הסטודנטים" הצמוד לבאלי ופרויקט "החממה" של צעירי פתח תקווה. המקום מתוקצב ומתופעל באמצעות הגופים האלה – כשמי שנותן את הגב, זאת העירייה.

"בנינו מקום עם קונספט מיוחד", מספר רפאל (רפא) הדר, שמפעיל את המקום יחד עם שותפו, נתנאל (נתי) חלה (בתמונה הפותחת: נתי מימין ורפא משמאל). "עד לפני מספר חודשים היה פה מחסן. המלחמה עיקבה את הפרויקט ואני שמח שלקראת פתיחת הקיץ המקום כבר מוכן לקבל לקוחות. זה בית קפה ביום, שמגיש קפה, מאפים, כריכים וסליטים ובלילה הוא הופך לבר עם בירות מהחבית ופיצה מהטאבון".

באלי פתח תקווה - מקום מפגש חברתי.

רפא מוכר בפתח תקווה, כאשר מגיל צעיר הפיק אירועים בחיי הלילה של העיר. בעבר היה בעלים של הדאנס בר הותיק "דרינק פוינט" ועזב אותו אחרי שכבר לא יכול היה להחזיק אותו לבד בשנים האחרונות. הוא חיפש לשנות ולעשות משהו חדש בעיר – וכך נולד הבאלי. נתי הוא גם כן דמות צעירה ומוכרת בעיר, שעד אתה עבד כשכיר בענף המסעדנות על קו תל אביב/פתח תקווה – ועכשיו יצא לדרך עצמאית. "לאחר מפגש שלנו בין חברים משותפים החלטנו לשתף פעולה ולהגשים יחד את החלום הזה שנקרא באלי", מספר רפא.

באלי BALI פתח תקווה
באלי BALI פתח תקווה

נתי ורפא מציינים את הקפה המיוחד שמגישים במקום. "לקפה יש סיפור בפני עצמו", אומר נתי. "אנחנו מייבאים את הקפה המשובח מברזיל, קניה, אינדונזיה וקוסטה ריקה באריזות סגורות של קילו – וכאן, אנחנו קולים אותו והוא מקבל כשרות קיבלנו תגובות מאוד טובות על הקפה. מי שמחפש קפה טוב בפתח תקווה, יבוא אלינו. זה לא משהו שתמצאו בבתי הקפה הרגילים של הרשתות".

רפא מוסיף שהקפה הוא "100% ערביקה ונחשב ל'ספיישל טי-קופי'. הוא מגיע אלינו איכותי ויוקרתי, אבל למרות זאת אנחנו מצליחים להנגיש אותו לכיס של כולם. בסוף היום, לא צריך לשלם יקר על קפה יקר".

מלא בבאלי פתח תקווה
מלא בבאלי פתח תקווה

אז מה בתפריט?

נתחיל בשתייה: אספרסו ב-8 ש"ח, הפוך קטן ב-12, אמריקנו חם/קר ב-12, מקיאטו כפול ב-10, קפה קר ב-16 ושוקופלת ב-17. כוס תה תעלה לכם 12. הבירה מגיעה בחבית עם המותגים גולדסטאר (29 ש"ח לחצי ליטר), הייניקן 31 לחצי ליטר ופאולנר 33 ש"ח. בנוסף מגישים בבאלי קוקטיילים אקזוטיים ב-40 ש"ח, מבחר יינות מחירים של בין 25 ל-49 ש"ח לכוס ושייקים ירות -28-29 ש"ח.

האוכל בבאלי פתח תקווה הוא על טהרת החלבי ואפשר למצוא שם כריכים וטוסטים במחירים שנעים בין 16 ל-38 ש"ח, מאפים וקינוחים (קרואסון שוקולד ב-17 ש"ח, פאדג' שוקולד ב-38). מהטאבון של באלי מוציאים בין היתר סאלוף גבינות (41 ש"ח), פיצה מרגריטה (49) ופיצה ארטישוק (55). המנות יחסית גדולות ומפנקות. 

בימי שישי, שאמורים להיות הימים החזקים של באלי פתח תקווה, מגישים תפריט מיוחד שכולל בין היתר, ערק לימונים ב-25 ש"ח, עלי גפן ממולאים ב-28, אבטיח עם גבינה בולגרית ב-47 ש"ח ועל כל האלכוהול יש מבצע 1+1. אבל יותר מהכל, באלי פתח תקווה מוכר אווירה ומשהו אחר, שלא ראינו עד היום בעיר. 

שעות הפתיחה של באלי פתח תקווה הן בימי ראשון וחמישי מ-8:30 בבוקר עד 23:00 בלילה. בימים האלה גם יש Happy Hour בין 15:00 ל-19:00 על האלכוהול. בימי שישי המקום פתוח מ-8:30 בבוקר עד 17:00 אחרי הצהרים. בימי שבת המקום סגור.

באלי BALI פתח תקווה על המפה (גוטמן 22)

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »