פסטיבל היין פתח תקווה 2024

צפו: כ-4000 פתח תקוואים הגיעו לערב הראשון של פסטיבל היין ביד לבנים

הפסטיבל המסורתי נפתח אתמול (19.6) בפעם השלישית ברציפות, כשהמונים חיכו בתורים ארוכים עם כוס יין ביד, בעשרות דוכני יקבים, שפוזרו בפארק. הקהל נהנה מהופעה של שירי מימון, כשלפני זה על הבמה עלה אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי הפתח תקוואי החטוף – וקרא לאחדות והחזרת כל החטופים. היום יתקיים הערב השני של הפסטיבל עם הופעה של הזמר רותם כהן. כל הכרטיסים אזלו.

אמש, לקראת השעה 21.00 עלה לבמה שתיוי ולאחר מכן הצטרפה אליו הזמרת אסתר קסטרו והשניים שרו את השיר "עידן האמת", שנכתב ע"י עינת הולנדר והלחין סגיב כהן, ומבוסס על נאום שכתב ונשא עומרי, אחיו של עידן באחת העצרות. "עידן האמת" הוא שיר המדבר על תקווה ועל ציפייה לגאולה, מדגיש את הציווי לאחדות ואת השאיפה לביטחון.

צפו בדבריהם של אלי שתיוי, רמי גרינברגו שירי מימון - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok פסטיבל היין של פתח תקווה נערך בפעם השלישית בפארק יד לבנים. כ-4000 אנשים הגיעו לפארק וצפו בהופעה של שירי מימון. אלי שתיוי אביב של החטוף עידן שתיוי נשא דברים על הבמה. #פתחתקווה #שירימימון #אלישתיוי #עידןשתיוי @פתח תקווה העיר שלי @#פתח תקווה לא קיימת @צדוק בן משה @אלון קפלנסקי @הנדירה מהטיקטוק @חומוס אחדות @פריקסה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

ראש העיר, רמי גרינברג, עלה לאחר מכן על הבמה ואמר ש"על אף המצב והלחימה המתמשכת, החלטנו בכל זאת לקיים את הפסטיבל, מתוך אמונה כי יש להמשיך ביצירה ובעשייה, ולאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת. כולנו מייחלים לשובו ולשובם של כל החטופים והחטופות. השיר המרגש ששרו אלי ואסתר משק, את התחושות של כולנו – ציפייה לאחדות, ביטחון ושובם בשלום של כל אחינו ואחיותינו הנמצאים בשבי החמאס".

הערב (חמישי) יתקיים חלקו השני של הפסטיבל. אורלי גלבוע, אמה של החטופה דניאלה גלבוע תישא דברים, ובהמשך יופיע האומן והיוצר רותם כהן. גם הערב צפויים להגיע כ-4000 מתושבי פתח תקווה לפסטיבל – כשכל הכרטיסים למופע אזלו.

מימין: אלי שתיוי, רמי גרינברג ושירי מימון
מימין: אלי שתיוי, רמי גרינברג ושירי מימון

גלריה מתוך פסטיבל היין 2024

צפו בקטעים מתוך פסטיבל היין 2023

עוד ב-אוכל ובילויים

וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »
מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »
ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו שיכללו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading