מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

מנגדי ז"ל (יליד 1999) הוא בנם של איריס ושאלתיאל מראש העין ואח לניר, שני, יהונתן, טליה ומעיין. הוא התגייס למשטרת ישראל לפני שנתיים וחצי. ב-7 באוקטובר דור היה בדרכו עם חבריו לצוות, לחלץ משפחה שהסתתרה בבית העלמין של בארי. הלוחמים נסעו בשני רכבים ממוגנים, ארבעה בכל רכב, כשנפתחה לעברם אש של רקטות אר-פי-ג'י, ירי מקלעים ואש צלפים.

דור מנגזי ז"ל

בעקבות ההיתקלות, שני הרכבים עלו באש. שבעה לוחמים נהרגו -ורק אחד שרד. מנגדי, בן 24 בנופלו, הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין ראש העין. מילותיו האחרונות של דור מנגדי ז"ל נותרו על פתק במכשיר הטלפון שלו, כחשב על אמו, איריס. "אמא יש רק אחת", כתב. "לא סתם אמרתי תמש…" כך נקטעה ההודעה שלא הספיק לשלוח. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב סמל.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading