קארטרס אושקוש פתח תקווה - קניון הכיכר כפר גנים

קרטר'ס אושקוש פתחו חנות בקניון הכיכר בכפר גנים: על מותג משלמים

הרשת הבינלאומית והמפונפנת לאופנת תינוקות, פתחה בפתח תקווה סניף חדש, זאת בנוסף לזה הפועל בקניון הגדול. האוכלוסיה בשכונה מתאימה כמו כפפה לקהל היעד של החנות – מעמד סוציו אקונומי גבוה, שיכול להרשות לעצמו לפנק את הילד או הנכד עם ביגוד ממותג ויקר. אם רוצים את המותג בזול – חסכו את ההגעה לחנות וקנו באונליין.

הגענו בשישי האחרון לחנות החדשה שנפתח בקניון החדש של כפר גנים – "קניון הכיכר" והאמת היא שציפינו לנוכחות ערה יותר של קונים. אולי כי הגענו רק בשלהי היום לפני סגירה. החנות שייכת לרשת מותגי התינוקות (עד גילאי 5) מהמובילות בארצות הברית, קרטרס אושקוש, שבבעלות קבוצת H&O, כשהמוצרים ממותגים על על שם חברת הבת "OshKosh B'gosh" ("אושקוש ביגוש")

צפו בביקור בחנות:

החנות החדשה היא קומפקטית (שטח של כ-65 מ"ר) ומנציגי המותג בארץ נמסר כי הושקעו כחצי מליון ש"ח לצורך פתיחתה. החנות מסודרת מאוד, כשהפריטים מחולקים לפי גילאים וסוגים: נעליים, מעילים, מכנסיים, חולצות, הלבשה תחתונה, גרביים, טרנינגים, שמלות ועוד. 

ועכשיו למחירים. הטווחים בעיקר נעים בין 100 ל-300 ש"ח למוצרים השונים. לא זול. בטח לא בהשוואה למותגי תינוקות אחרים כמו "MINENE", שהמוצרים שלו נמכרים ב"קניון גנים" שממול, בחנות "ילדונים", בכ-30% פחות.

צפו במוצרי החנות והמחירים

לרגל הפתיחה, במקביל לחנוכה, כריסמס ובכלל לקראת סוף השנה, מוצרים החנות נמכרים ב-60% הנחה, ברכישה של 3 פריטים ומעלה. עדיין מדובר ב"סל" יקר, שיותר מתאים לקניה לרגל בריתה, או אירוע חשוב אחר, אבל בטח לא בשביל ללכת עם זה סתם לגן או למעון. 

אגב, מבדיקה עולה כי חנות האונליין של המותג מציעה את המוצרים בעלות מופחתת בהרבה, מאשר בחנות הפיסית. למשל, נעלי ספורט סקוץ' לילדים עולים בחנות הפיסית 229 (במחיר המלא) ואילו באונליין אפשר למצוא אותן נעליים בעלות של 199 ש"ח בלבד.

נעלי ספורט לתינוקות - הבדל משמעותי במחיר בין החנות הפיסית לחנות האונליין
נעלי ספורט לתינוקות - הבדל משמעותי במחיר בין החנות הפיסית לחנות האונליין

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading