מתחם GISS-IN פתח תקווה ברח' גיסין

בעלי עסקים ב-Giss-In מתוסכלים מהפתיחה המתעכבת. היזמים: המתחם ייפתח בעוד כחודשיים

עשרות אלפי האנשים והמכוניות שעוברים מדי יום ברח' גיסין הסואן שואלים את עצמם מתי המתחם האטרקטיבי ייפתח לציבור, בשעה שהוא עומד שבועות ארוכים ריק, למרות שעבודות הבניה הסתיימו מזמן. בעלי העסקים מצפים לפתיחה, כשבינתיים הם ניזוקים כלכלית. היזמים: "מחכים לחיבור של חברת חשמל".

מתחם Giss-In המסקרן באם המושבות הוא אטרקציה מסחרית, שאמורה (תרתי-משמע) להשביע את רעבונם של תושבי פתח תקווה בכלל, ותושבי השכונות הסמוכות בפרט, המשתוקקים למקום בילוי המבוסס בעיקר על עסקים מתחום המזון והמסעדנות.

צפו: מה קורה במתחם היום?

כפי שדיווחנו בעבר, המתחם, שלפי התכנון המקורי היה אמור להיפתח כבר בספטמבר 2020, סובל מעיכובים, בירוקרטיים בעיקרם ועדיין מחכה לאישור טופס 4, שיאפשר את הכניסה של העסקים אליו. אחד מהעסקים המתוכננים לפעול במתחם הוא הסניף הפתח תקוואי הראשון של רשת B-FRESH (בי פרש), המוכרת משקאות בריאות טבעיים (שייקים).

"כשחתמנו ב-2020 על חוזה הזכיינות, נאמר לנו על ידי הרשת שהפתיחה צפויה ביוני 21 ומאז היא נדחתה עוד 3 פעמים – וגם עכשיו איננו בטוחים מתי היא תקרה", אמר לפתח תקווה NEWS, תושב אם המושבות, אילן שאשא, שבנו אמור לנהל את הסניף המקומי של הרשת. "לצורך כך, לקחנו הלוואות והתחייבויות – אבל לצערנו אנחנו תלויים באוויר ואין לנו עדיין תאריך יעד לפתיחה".

"חיבור המתחם לחברת החשמל יתבצע בימים הקרובים"

לדברי שאשא, הגורמים המעורבים בפרויקט לא מספקים לבעלי העסקים את התשובות הנדרשות והם נופלים בין הכיסאות. "משהו לא מתחבר בין הגורמים – היזם, העיריה, חברת חשמל, מכבי אש, הוא אומר בתסכול. "ראש העיר הפנה אותנו למהנדס העיר, איך עדיין לא קיבלנו תשובות. זה הגיע למצב שהרשת הציעה לנו החזר של כספי ההשקעה, אבל אחרי שחיכינו שנתיים – כמובן שנחכה עוד כמה חודשים. אנחנו על המסלול ורוצים כבר לפתוח".

לדברי העיריה, המתחם כבר קיבל את כל האישורים הקשורים אליה ולה כבר אין צד בעיכוב. מחברת "רושו הנדסה ויזמות", המייצגים את "גיסין-סנטר", החברה שבבעלותה הפרויקט, נמסר כי הפתיחה צפויה בפברואר-מרץ 22 והסיבה לעיכוב היא התלות בחיבור לחשמל. "חיבור המתחם לחברת חשמל אמור להתבצע בימים הקרובים", נמסר. "לאחר מכן נאשר את תוכניות העסקים – טרם התחלת העבודות בעסקים עצמם". 

כך המתחם נראה כיום: החנויות עוד לא התחילו להיבנות

משיחות שקיימנו עם עסקים נוספים הצפויים להיכנס ל-Giss-In, עולה כי העיכוב דווקא עובד לטובתם. שרון מ"פיצוחי המושבה" מצפה בקוצר רוח לכניסה ותולה תקוות רבות במתחם. "שוק האוכל שאמור להיפתח במתחם, יהיה אטרקטיבי לכל התושבים וצפויה תנועה ערה, בטח בפתיחה. יש לי סבלנות ודווקא מתאים לי להיכנס אחרי העמוס הצפוי של ט"ו בשבט", אמר.

מחברת חשמל טרם נמסרה תגובה.

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading