עיריית פתח תקווה מעדכנת כי שידרגה את השירות לבדיקת סטטוס בקשה לרישוי עסק לאחר שזו הוגשה והוזנה במערכת. לבעל העסק קיימת כעת האפשרות לבצע מעקב דיגיטלי באזור האישי, וזאת לאחר הזדהות והכנסת פרטים אישיים, שמסר בעל העסק למחלקת רישוי עסקים. לאחר ההזדהות ובתוך האזור האישי יכול בעל העסק לצפות במידע ולבצע פעולות לאחר שהוגשה הפעולה.
לאחרונה השיקה עיריית פתח תקווה אתר עירייה חדש המציב את לקוחותיה במרכז (תושבים, הייטק ועסקים, מבקרים). בעירייה מציינים כי בין היתר, ניתן למצוא: פרטי הרישוי, סטטוס תיק רישוי, סטטוס תחנות הרישוי, הצגת ביקורות, פתיחת פניה והצגת היסטוריית פניות והוספת מסמכים. “כל אלה בוצעו עד כה באופן פיזי וכעת לאחר שדרוג האתר ושדרוג השירות הם נעשים באופן מקוון, באופן זמין, קל ונוח”, מסרו מעיריית פתח תקווה.

“באתר החדש המידע מוצג בצורה יעילה ע”י שימוש בתיוגים חכמים, ריכוז כל עולמות התוכן שיש לעיר להציע, ריכוז התוכן האינפורמטיבי והשירותים העירוניים ממגוון מקורות שונים והצגתם במיקום מרכזי אחד, כל זאת כדי לשפר את הנגישות למידע בקרב הציבור ולחשוף את הציבור לשירותים הרבים שהעירייה מציעה ולעשייה הרחבה בעיר”, הוסיפו בעירייה.





