אפעל 33 פתח תקווה - פרויקט אדגר

מה נבנה ברחוב אפעל 33? הצצה לפרויקט של אדגר השקעות ופיתוח

בלי רעש תקשורתי, מוקם לו בימים אלה פרויקט חדש של חברת ההשקעות "אדגר", ממש לצד "מגדל אדגר" השייך לה, השוכן ברחוב אפעל בקרית אריה. חוץ משלט שמעיד על על הבנייה במקום, לא מצאנו כל פרסום על הפרויקט. לדברי גורמים בקבוצה עדיין אין צפי סיום לפרויקט וגם לא תאריך לאכלוס, היות ורק לא מזמן התקבלו היתרי בנייה. יצאנו לבדוק מה קורה בשטח. 

רבים מתושבי פתח תקווה וגם אלה הנוסעים מדי יום בכביש 4, מכירים את "מגדל אדגר" הנמצא ברח' אפעל 35, מרחק נגיעה מהכביש המהיר. מדובר בבניין משרדים גבוה בן 21 קומות, בו נמצאים בין היתר המשרדים של "אדגר השקעות ופיתוח" וכן של חברות הביטוח "ביטוח ישיר" של איי.די.איי, לה יש מספר קומות בבניין. החידוש: כבר בשנים הקרובות צפוי לקום "תאום" למגדל זה, שאולי יסתיר את הנוף לחלק מהעובדים בבניין הסמוך.

צפו בביקור שערכנו במקום (18.1.22)

כשביקרנו במקום (17.1.22), העבודות התנהלו די בעצלתיים ולמעשה ראינו רק טרקטוריסט אחד בשטח, עוסק כנראה בדיפון הבור, במה שממבט ראשון, אמור להפוך לחניון התת קרקעי. "רק עכשיו קיבלו את התו אישור (מתן תוקף) תוכניות ויוצאים לדרך", אומר איתי קנטרוביץ, סמנכ"ל בחברה, המנהל את פעילותה בישראל. "קשה להעריך מתי יהיה תאריך סיום הבנייה. הועדה המחוזית אמנם אישרה את הפרויקט, אבל אנחנו כרגע בתהליכים של היתרי בנייה". 

לפי המסמכים המופיעים באתר החברה, היא פועלת להגדלת זכויות הבניה בפרויקט מכ-20 אלף מ"ר ל-40 אלף מ"ר (שזה, לפי הערכה, מתורגם לכ-30 קומות מגדל). בחברה גם בונים על כך שיתוכנן גשר עילי, עליו יוכלו לחצות העוברים השווים מתחנת ה"קו האדום" בקריית אריה, היישר למתחם הפרויקט.

פרויקט אפעל 33 - הדמיה (מתוך אתר החברה)
פרויקט אפעל 33 - הדמיה (מתוך אתר החברה)

אפעל 35 יצמח לגובה?

קצת רקע: "אדגר השקעות ופיתוח" היא חברת בת של קבוצת "צור שמיר אחזקות", המתמקדת בהשקעות ואחזקות בתחומי הביטוח, פיננסים ונדל"ן מניב. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובעלי השליטה הם משפחת שנידמן המחזיקים כ–70% ממניות החברה. חברת הבת הנדלניסטית, "אדגר השקעות ופיתוח", מתמחה בפיתוח והגדלת נכסים משרדיים באזורי פיתוח מרכזיים ונפרסת בארבעה מוקדים בעולם: ישראל, קנדה, בלגיה ופולין.

הפרויקטים הבולטים שלה בישראל, חוץ ממגדל אדגר בפתח תקווה: מגדל אדגר 360 ברח' השלושה בת"א, השחם 10 פתח תקווה, ז'בוטינסקי באופקים וברח' המלאכה בראש העין. לפי אתר החברה, היא מחזיקה לזכותה ב- 40 נכסים מניבים המוערכים בשווי של 225 מיליון שקלים. 

הערכת השווי של החברה, קיבלה חיזוק משמעותי, לאחר השבחת הקרקע שעליה אמור לקום המגדל באפעל 33. יש לציין כי בכוונת החברה לשדרג את המגדל ה"ישן" באפעל 35 ואף קיבלה לפני כחצי שנה היתר להרחבתו מ-21 ל-38 קומות ומכ-20 אלף מ"ר משרדים לאיזור ה-45 אלף מ"ר משרדים. 

צפו בתמונות מהשטח (ביקור: 18.1.22) - לחצו להגדלה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »