פרויקט אורלוב-המכבים

בדרך למימוש: פרויקט אורלוב-מכבים – 2 מגדלים בני 31 קומות כל אחד

פרויקט התחדשות עירונית נוסף במרכז העיר עובר הילוך. הועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז אישרה להפקדה תכנית על שטח של 5 דונם סמוך להיכל התרבות העירוני, שאמורה להכיל 185 יחידות דיור במקום ה-26 הקיימות כיום. התכנית כוללת גם שטחי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור.

השטח של הפרויקט נמצא במפגש הרחובות זאב אורלוב והמכבים ומתחתיו אמורה להיבנות חניה תת-קרקעית שתשרת את דיירי מגדלי הענק. חשוב לציין כי גובהם של המגדלים הוא חריג מאוד למרכז העיר ולכן האישור לתכנית הוא די מפתיע. יוזמת התכנית היא קרן ריאליטי והיא תוכננה על ידי משרד האדריכלים קנפו-כלימו החיפאי.

הדמיית הפרויקט - לחצו להגדלה

לפי התכנית, תוקם כיכר עירונית בחזית היכל התרבות העירוני, היכן שכיום מצויים 3 מבנים בני 3 קומות כל אחד. שתי הקומות הראשונות יוקדשו לתעסוקה, מסחר ומבני ציבור. התכנית ממוקמת על הקו האדום של הרכבת הקלה, בקרבת תחנת המטרו וכן תחנת האוטובוסים המרכזית של העיר, אליה מנוקזים קוים רבים.

גיא קפלן, מ"מ יו"ר הוועדה ומתכנן מחוז מרכז, ציין כי התכנית צפויה לחזק ולשדרג את מרכז העיר לרווחת הדיירים ולתושבי הסביבה. "מדובר בתוכנית שמציעה עירוב שימושים, מייצרת  עירוניות טובה ונותנת ביטוי למוקד התרבותי במרכז העיר הנסמכת על תחבורה ציבורית", אמר. 

שרטוטי התכנית - לחצו להגדלה

תמונות מהשטח - 14.2.22 - לחצו להגדלה

עוד ב-נדלן

צפו באירוע ההריסה של פרויקט "הדרים הירוקה" בצלח שלום עמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות אנשים, יזמים, אנשי עסקים, אנשי עירייה, דיירים וקהל סקרנים של תושבי השכונה הגיעו לפארק, הסמוך לפרויקט, ברחוב מבנים 27 עד 33. ארבעה מבני רכבת ישנים ומוזנחים עם 16 דירות, אמורים להפוך תוך שנתיים-שלוש לשני מגדלי מגורים חדישים ומודרניים של תשע קומות כל אחד – בפרויקט פינוי -בינוי שטרם נראה בשכונות מזרח העיר. "הפרויקט יהפוך את השכונה", אמרו לנו דיירים.

המשך קריאה »
בית מלון סטארטסיב פתח תקווה לשם 9

כאן יקום בית המלון הגדול השני של פתח תקווה? פרויקט "לשם 9" – מקבל תוקף

לפי דיווח של העירייה, הועדה המחוזית לתכנון ובניה החליטה לתת תוקף לתכנית להקמת מלון עסקים ברחוב לשם באזור העסקים סטארטסיב, כחלק ממדיניותה לקדם את חידוש אזור התעשייה, שבחלקו הפך למוזנח עם השנים. פרוייקט ישתרע על פני כדונם – ובו ייבנה מלון עסקים הכולל 90 חדרים עם 14 קומות, כשמתחתיו קומת מסחר. היזמיות הן קטה יזמות ומאיה מיה נכסים – להן פרויקטים בעיר.

המשך קריאה »
פארק גיסין פתח תקווה ישרס לילה יום

שכנות חדשות בפארק גיסין: רשות המיסים ומשרד התעסוקה פתח תקווה שכרו מישרס

חברת הנדל"ן, שמסיימת בימים אלה לבנות בפרויקט על רח' גיסין פינת בזל את מגדל המשרדים הענקי, המתנשא לגובה של 25 קומות, הודיעה לבורסה כי היא תשכיר שטחים גדולים גם למשרד התעסוקה, בית המשפט לתעבורה ולמשפחה בהיקף עסקאות כולל של עד 350 מיליון ש"ח לתקופה של 10 שנים. הצפי הוא שבעוד כשנה נלך לחתום אבטלה בגיסין במקום ברח' ההסתדרות – וטוב שכך.

המשך קריאה »
בנייני מגורים בפתח תקווה

נעבור את חיפה עד 2034? 11 אלף דירות חדשות בהתחדשות עירונית אושרו בפתח תקווה

לפי הדיווח שהתקבל היום, הוועדה המחוזית אישרה להפקדה תוכנית של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לפיה 2,500 מבנים בעיר, יעברו תהליך התחדשות עירונית באמצעות תכנית אלטרנטיבית לתמ"א 38. המשמעות היא שבעוד כעשור, בזכות התכנית, צפויים להצטרף לעיר כ-50 אלף תושבים, זאת בנוסף לאלה שיתווספו לכ-50 אלף בסירקין. "התכנית לוקחת בחשבון גם את הצורך בחידוש התשתיות", נמסר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading