להקת מיומנה מתופפת בבניין חזון איש 12 פתח תקווה

פרויקט חזון איש 12 הושק עם מיומנה: "מביאים את תל אביב לפתח תקווה"

את זה עוד לא ראינו בפתח תקווה. הפרויקט של א.פ. נחום רוצה להתחרות על קהל יעד שמחפש את תל אביב בעיר שלנו וכדי להוכיח את זה, מה יותר מתאים ונכון להביא את להקת המתופפים במופע אומנותי משולב עם הריסת המתחם. הפרויקט אמור כמעט לשלש את מספר הדירות של הבניין הישן ולהעמידו על 37, שיתאכלסו ב-10 קומות מושקעות. חנן נחום: "נדל"ן זו גם אומנות".

בעידן בו פרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה צצים כפטריות אחרי הגשם (ולא רק בגלל שאנחנו לקראת מרץ), קשה מאוד לבלוט מהאחרים. חברת הנדל"ן א.פ. נחום, לקחה את האתגר צעד אחד קדימה והדגישה את הבולטות שלה בהשקת הריסה יוצאת דופן: להקת מיומנה הציגה מיצג ייחודי מסוגו, בו הרקדנים תופפו על פחי אשפה בקומה ה-2 של המגדל המיועד להריסה ומעבר לכביש צפו בהם היזמים, האדריכלים והדיירים.

צפו בכתבה של פתח תקווה NEWS TV

עוד שנתיים - כ-100 דיירים חדשים/ישנים

התחושה באירוע הייתה של תל אביב באם המושבות וזה המסר שרוצים לשדר בא.פ. נחום, יזמית הפרויקט, שבאמתחתה מספר רב של פרויקטים התחדשות עירונית בפתח תקווה. לדבריהם, חצי מהדירות בחזון איש 12 כבר נמכרו, חלקם לתושבי הבניין הישן וחלקם לתושבים שהגיעו מפתח תקווה או מערים אחרות. בתהליך האירוע הרס מנוף את הדופן הקדמי של הבניין, שאמור להתאכלס בעוד שנתיים בכ-100 דיירים חדשים וישנים.

"למרות שהיו לנו הרבה קשיים בדרך, הצלחנו תוך שנה וחצי לאשר ולהתחיל את הפרויקט", מספר חנן נחום, בעלים ומנכ"ל, א.פ. נחום. "עשינו זאת בזמן מאוד קצר יחסית. אני חייב להגיד שעיריית פתח תקווה והמחלקה ההנדסית מקדמות בצורה מהירה את הפרויקטים וזה תורם מאוד להתחדשות העירונית בפתח תקווה". 

חברת א.פ. נחום היא מסוג חברות הנדל"ן המשפחתיות (ויש לא מעט כאלה שבונות בפתח תקווה), חנן הבן, למעשה החליף בניהול החברה את אביו המנוח ונראה שהוא עושה זאת בהצלחה רבה ולראייה, הפרויקטים הרבים שהיא מקדמת בפתח תקווה חוץ מחזון איש 12: בן דוד 16, ״לה מרקט״ במרקוס 12 והבניין ברחוב תשעים ושלוש 18, שבתהליכי בנייה ועוד 5 פרויקטים התחדשות עירונית שכבר מאוכלסים, בנוסף לעוד שבעה שכבר בתכנון.

להקת מיומנה באירוע חזון איש 12 פתח תקווה
להקת מיומנה באירוע חזון איש 12 פתח תקווה

מיומנה על הבוקר

חזון איש 12 בפתח תקווה הוא פרויקט תמ"א קלאסי מבחינת הדיל שלו. התמורה לנחומים היא  25 דירות שהם יוכלו למכור (המחירים מתחילים באיזור ה-2.5 מיליון), בהן 20 דירות 4 חדרים, ארבע דירות דופלקס ודירת גן. התמורה לדיירים היא דירה חדשה בת 4 חדרים בשטח של 94 מ"ר, מחסן, וחניה תת קרקעית. הדיירים יודעים שהיו צריכים להתפשר מעט על התמורה שיקבלו, בטח ביחס לפרויקטים תמ"א בגבעתיים, למשל.

"התחלנו למכור את הדירות בבניין לפני 4 חודשים", מספר מנהל השיווק של א.פ. נחום, מיכאל טפליצקי. "נכון להיום נמכרו יותר מ 50 אחוז מהדירות. גם אנשים מתעניינים, במיוחד כאלה שמחפשים יציאה נוחה מהעיר מכביש 40 ו- 10 דקות הליכה מהרכבת הקלה".

באירוע המושקע, נכחו כ-100 איש, שהגיעו ב-9 בבוקר ונהנו ממטעמים, שתייה, דיג'יי והגימיק-שוס – רקדנים/מתופפים של להקת מיומנה, בסוג של מופע משולב עם הריסת הבניין – והכל תוך כדי שהתנועה ברחוב הדי עמוס מתנהלת בשגרתיות של יום שלישי רגיל. לפי הערכות, עלות ההשקה עלתה עשרות אלפי שקלים. אם כבר משפחתיות – את האירוע הפיקה אשתו של חנן, לטיסיה נחום.

מיכאל טפליצקי סמנכל שיווק א.פ. נחום
מיכאל טפליצקי סמנכל שיווק א.פ. נחום

משאירים משהו לעשרות שנים

הדיירים עמם שוחחנו הביעו שביעות רצון מהתקדמות הפרויקט וגם מהתהליכים המואצים של ההיתרים והבנייה. הבניין אמור לעמוד בכל הסטנדרטים המודרניים של פרויקטים חדישים מסוג זה ויש גימוק – תאורת פס שתעבור בחלקי הבניין ותבליט אותו במיוחד בלילה. 

"אחד מהאתגרים היה לבחור קבלן ועורך דין", אומרת אורית שליאק, ראש נציגות הדיירים. "לאחר מכן כמובן היה צריך לדאוג שהדיירים יקבלו תמורה שווה לפרויקט". צחי פוחס, דייר נוסף, ציין כי פרויקטים מהסוג הזה משנים את התדמית של פתח תקווה. "אנחנו מכירים את הבדיחות שפתח תקווה היא עיר של בתי קברות ובתי חולים", אמר בחיוך. "אבל יש פה סוג של מהפכת התחדשות, שמשנה את כל מה שחושבים על העיר". 

יזמי חזון איש 12 הדגישו את שיתוף הפעולה הפורה שהם קיבלו מעיריית פתח תקווה בכל הקשור לזירוז הפרויקט במתן ההיתרים וקידום הנושא מול הדיירים. את הפרויקט מלווה האדריכלית איילת קורן, שגם היא מנוסה בפרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה. "משאירים פה משהו לעשרות שנים", אמרה. "חווית הפרויקט תישאר זמן רב מכל הבחינות".

דיירים בחזון איש 12 פתח תקווה
אורית שליאק (שמאל) וצחי פוחס - דיירי הבניין

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading