פלאפל בלאפה - שיפודי חן פתח תקווה

מנת הפלאפל ה"משתלמת" בפתח תקווה? פלאפלאפה בשיפודי חן מול הקניון הגדול

בביקור שביצענו במסעדת השיפודים המוכרת, הופתענו לגלות, שבניגוד למקומות אחרים, מחיר המנה לא התייקר ונשאר עומד על תילו, (20 ש"ח בלבד!), גם נוכח מגמת עליית המחירים הפוקדת את המשק. מנת הלאפה (פלאפלאפה) היא הזולה ביותר בעיר, בטח ביחס לנדיבותה, וכוללת גם צ'יפס  וחמוצים. על טעם אין להתווכח, אבל היא הכי ממלאת הבטן והכי פחות מרוקנת את הכיס.

אחד מהסממנים הבולטים של יוקר המחיה, שמרבים לדבר עליו באחרונה, הוא העלייה הבולטת במחירי אוכל הרחוב, במיוחד הפשוטים והטריוויאליים ביותר – כמו שווארמה ופלאפל. אם לפני עשור, מחירי הקוטג' והמילקי היוו דוגמא לכמה יקר לחיות כאן, הרי שהיום הדיבור הוא על מחירי מנות השווארמה והפלאפל, שנסקו במסעדות רבות, שהודו כי פשוט לא הייתה להם ברירה, נוכח עליית המחירים, שהן עצמם חוו בחומרי הגלם וההוצאות הנלוות.

שיפודי חן פתח תקווה
שיפודי חן פתח תקווה

לא רק לאפה - גם עם תוספות

מבדיקה שביצענו, גילינו כי מחירי מנות השווארמה אכן עלו בממוצע ב-10%, כמעט בכל מקום בפתח תקווה בו ביקרנו (במקומות מסוימים לפה שווארמה מגיעה ל-47 ש"ח). גם מנות הפלאפל עלו בשיעור דומה, למרות שההתייקרות פחות מורגשת בהן, היות ומחירן הוא כמעט מחצית ממנת שווארמה. לכן, ראוי לציון מחיר מנת הפלאפל של שיפודי חן, במיוחד נוכח העובדה שלא מדובר במזנון, אלא במסעדה לכל דבר, גם אם היא מוגדרת כמסעדת בשרים "עממית".

המנה, שגם זמינה למשלוחים, כוללת את כל התוספות הרגילות שתבקשו, כמו סלט ירקות, בצל, טחינה, חומוס, חריף, חצילים ועוד. ובנוסף, בלי קשר למה שתרצו להכניס ללאפה, המנה גם כוללת מנת צ'יפס (צנועה) בצד וגם חמוצים (הוגש לנו כרוב עם מלפפון חמוץ).

מחירי פלאפל בפתח תקווה (מתוך אתר "תן ביס") - השוואת מחירים. לחצו להגדלה

מחירי מנות הבשר עלו. הפלאפל נשאר במקום

אם נתייחס לכל הרכיבים כמקשה אחת של המנה, אז בהחלט לא מצאנו מקום זול יותר ביחס לגודל המנה ולתוספות שבה. חשוב לציין כי מזנון "שווארמה האלופים" ברח' ההסתדרות, מציע בתפריט האינטרנטי שלו פלאפלאפה ב-15 ש"ח, אך ללא תוספת צ'יפס וגם ללא חמוצים. לעומת זאת, אם נזמין פלאפלאפה במסעדת הבשרים "אחלה", שבגיסין, נצטרך לפתוח את הכיס ולשלם כמעט פי שניים משיפודי חן – 36 ש"ח! (ראו תמונה שמאלית תחתונה בגלריה)

יש לציין ולהודות, כי בניגוד לפלאפלאפה, חלה עלייה מסוימת במחירים של כמעט כל המנות הבשריות בשיפודי חן. רשת שיפודי חן מונה שני סניפים, כולל אחד ברמת גן, שוהא הותיק יותר, הפועל כבר משנת 1975. לפני כעשור הגיעה הרשת לפתח תקווה וכיום הסניף שלה נמצא ברח' מוטה גור 7, מול הקניון הגדול.

שיפודי חן פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading