יוסי שושני - הפועל פתח תקווה

הטור של יוסי שושני: רשמית אנחנו בתמונה – וזה מחייב גם את ההנהלה

בפעם הראשונה מזה הרבה שנים, לא מצאתי היום חנייה פנויה במשחק בית ונאלצתי לחנות קילומטר מהאצטדיון. כבר אז הבנתי את התכונה הרבה שיש בקרב ההנהלה, צוות האימון, השחקנים – ובעיקר האוהדים, לקראת משחק הבית הראשון בפלייאוף העליון מול בני יהודה. אקורד הסיום של המשחק, עם ניצחון מהדהד של 4:0, השלים את התפאורה והרוח החגיגית שיש בהפועל פתח תקווה.

שמעתי שהפרשנים בערוץ הספורט הרהרו בקול על כך שבני יהודה ממש מכרה את המשחק. אני לא מאמין בזה, אבל היכולת שלה באמת יכולה להעלות מחשבות בנושא. בלי אף בעיה למסגרת היא נראתה כמו הצל של עצמה. אבל זה לא מפחית מהפרגון שצריך לתת לשחקנים של עפר טסלפה, שלא רק שמרו על שער נקי משחק חמישי ברציפות, אלא גם הגיעו להרבה הזדמנויות ואפילו כבשו עוד שער שנפסל בהחלטה תמוהה.

טעימה מהיציע

הפועל עשתה סוג של קרקס לשחקנים הזהובים, שרוב ההרכב בנוי שם על שחקני ליגת העל. הקבוצה טרפה את הדשא, שלושת הבלמים עשו שוב עבודה מצוינת. כמו כמעט תמיד, קשה לציין שחקן בולט, כי הקבוצה משחקת מאוד קבוצתי ואין לה שחקן מסוג "שובר שוויון", אך יחד עם זאת ראוי לציין את רועי זיקרי, שנותן קבלות עם צמד, שמוכיח שהוא שחקן ראוי לליגת העל. 

השחקן ה-12 היה הקהל (יותר -3000), דחף ועודד לאורך כל המשחק, מה שגרם למוטיבציה עוד יותר מוגברת אצל השחקנים. כרגע אנחנו חזק בתמונת העלייה עם העיניים כלפי המשחקים של 2 הקבוצות מלמעלה: בני ריינה (משחק חוץ) וכפר קאסם (משחק בית) נצחונות בשני המשחקים האלה יקרבו את הפועל לעלייה בצורה משמעותית וכמובן צריך גם להשיג תוצאות טובות במשחקי הבית – אבל לזה אני לא דואג – בעיקר בזכות דחיפת הקהל.

נותרו לנו עוד 3 משחקי בית שאני מעריך שיגיעו אליהם לפחות 5000 אוהדים וימלאו את היציע המערבי. במידה והמשחקים ייקבעו עלייה, לא אופתע עם האצטדיון יהיה מלא. ההנהלה חייבת להיות ערה לרוח המנשבת בקרב האוהדים ולהשקיע. שזה אומר לפתוח את הכיס לתת לשחקנים מענקי עלייה, שיהוו עבורם תמריץ נוסף. במקביל, חייבים כל הזמן לייצר וודאות ושקט למערכת. 

הפנטזיות מתחילות לרוץ לאוהדים בראש והההנהלה, כמו השחקנים, עכשיו צריכה לקחת את הקבוצה צעד קדימה. אני יושב בקרב האוהדים ושומע את רחשי ליבם, עושים חישובים ומדברים על עלייה. חשוב להרגיע את המערכת לתת לה יציבות. מקבוצה שמטרתה הייתה להישאר ליגה, אנחנו הפכנו להיות מועמדים לעלייה. זה שיפט לא פשוט, אבל הוא מחייב חשיבה עמוקה מאוד לטווח הקרוב, לצד הרחוק.

יוסי שושני, 58, שחקן עבר, אוהד הווה

תמונת רקע: קובי אליהו, הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading