פרויקט מתחם אמסטרדם החדש - פתח תקווה

מתחם אמסטרדם קיבל היתר בנייה: 7 מבני מגורים ומסחר עם 170 יח"ד

לפני כחודשיים דיווחנו לכם על ההכנה להפקדה של תכנית מתחם דנמרק והיום התבשרנו כי "מתחם אמסטרדם החדש", הצמוד אליו, קיבל את היתר הבניה המיוחל. על השטח, בו נמצאת כיום חניה המשמשת בעיקר את עובדי ומבקרי בית החולים לילדים הסמוך, עומדים לקום 6 מבני מגורים בני 5-9 קומות וכן בניין משרדים אחד בן 8 קומות.

מה שמייחד את הפרויקט הזה הוא המיקום האטרקטיבי, סמוך לבתי החולים בילינסון ושניידר, לקו האדום של הרכבת הקלה וכן למתחם ב.ס.ר, שעתיד להפוך לליבה המסחרי של פתח תקווה. שטח הפרויקט צמוד לאיזורי הוילות של נווה עוז מצד אחד ולבנייני הרכבת הישנים של שכונת נווה גנים מצד שני. המתחם גם נמצא סמוך לבית ספר עמל ב' ולבית האבות גיל עוז.

ביקור בשטח (3.4.22)

מצוקת חניה? לא בטוח

היזמים, "קבוצת יובלים", בשיתוף עם משרד האדריכלים BLK, מתכננים פרויקט יוקרתי שיהווה מקור משיכה למשפחות, משפרי דיור וכן כאלה שיחשפו להתקרב למקום עבודתם. במבני המגורים, לצד דירות רגילות של 4-6 חדרים, אמורים גם לקום דירות גן ופנטהאוזים. יש לציין כי הפרויקט נמצא גם במרחק הליכה מ"יכין סנטר" מפארק "האגם הגדול" החדש וכמובן מהקניון הגדול. 

על השטח של הפרויקט (כ-45 אלף מ"ר) נמצאים כיום שני איזורי חניה המשמשים בעיקר את עובדי ומבקרי בתי החולים בילינסון ושניידר וכן מבני תעשייה נטושים. מה יהיה על החניה באיזור? כנראה לא יהיה יותר מדי מה לדאוג: פרויקט אמסטרדם וגם פרויקט דנמרק, אמורים להכיל בעצמם שטחי חניה תת קרקעיים, זאת בנוסף חניון הענק שהולך ונבנה צמוד לשניידר על רחוב אנסקי (6 קומות חניות, 4 מהן תת קרקעיות על שטח של כ-50 אלף מטר).

כשביקרנו במקום, משתמשי החניה הביעו חשש קל כי בניית החניון הגדול הסמוך לשניידר תסתיים רק אחרי שיתחילו לבנות במתחמי אמסטרדם ודנמרק, מה שיגרום למצוקת חניה רצינית. יחד עם זאת, יש כמובן לזכור, כי בנובמבר (כן, עוד חצי שנה), אמור כבר להתחיל לפעול הקו האדום של הרכבת הקלה, שיעצור בבילינסון, ואולי יגרום לכך שהרבה יעדיפו להשאיר את הרכב בבית.

היתר הבניה שקיבלה תכנית מתחם אמסטרדם כולל 7 מבנים הכוללים מגורים, תעסוקה ומסחר. מדובר על 6 מבני מגורים (אחד של 5 קומות, 3 של 7 קומות ועוד 2 של 8 ו-9 קומות כל אחד). בנוסף אמור להיות גם מוקם מבנה שישמש למשרדים. סה"כ אמורים לקום במתחם 170 יחידות דיור, שזה אומר סדר גודל של עוד 5 תושבים לפחות. 

"מתחם אמסטרדם הינו מתחם בעירוב שימושים, הנמצא באזור מתחדש ובעל נגישות תחבורתית גבוהה", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "המתחם הותאם בין היתר גם לזוגות צעירים וסטודנטים לטובת שכירות. הפרוייקט לוקח בחשבון את כלל הצרכים, לרבות תוספת משמעותית של אזורי מסחר ותעסוקה, לצד המגורים".

תמונות מהשטח

הדמיית פרויקט מתחם אמסטרדם החדש

הדמיית פרויקט מתחם אמסטרדם החדשה
הדמיית פרויקט מתחם אמסטרדם החדשה

מתחם אמסטרדם החדש על המפה

הדמיה: blk אדריכלים

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading