דקטלון פתח תקווה

רשת מוצרי הספורט דקטלון (Decathlon) תפתח ב-12.4 את הסניף הענק בפתח תקווה

מתחם "דאן טאון" (עמי שופ) במתחם ב.ס.ר סיטי מתמרק בימים האחרונים לקראת הפתיחה, כשאת הסיפתח תעשה הרשת הבינלאומית, שתשיק ביום שלישי הקרוב בעיר את סניפה השמיני במספר בישראל. הסניף עתיד להיות חנות הספורט הגדולה בישראל וישתרע על שטח של 3650 מ"ר. הפתיחה מעוררת עניין רב בקרב חובבי הספורט בעיר והסביבה וברשת מחפשים עובדים לסניף שייפתח. 

שלטי הטיזרים של העסקים שיקומו במתחם ב.ס.ר סיטי, החלו לצוץ בשבועות האחרונים צצים אחד אחרי השני ומעוררים את התלהבותם של עשרות אלפי האנשים שחוצים את ציר ז'בוטינסקי-רבין מדי יום. אחד מהשלטים הבולטים הוא זה של דקטלון (DECATCHLON), ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית, שסניף הדגל הישראלי שלה אמור להיפתח עוד ארבעה ימים בפתח תקווה. 

צפו בביקור במתחם לפני הפתיחה:

57 מדינות, 1600 סניפים

כל מי שביקר באירופה, יכול לראות את הדומיננטיות של המותג, שהחל את דרכו בשנת 1976 בחנות קטנה בליל הצרפתית. בשנות ה-80 הרשת פרסה כנפיים למדינות אחרות באירופה ובהמשך גם פתחה סניפים באסיה ובדרום קוריאה. כיום סניפי הרשת נמצאים ב-57 מדינות עם למעלה מ–1600 סניפים, בהם מועסקים כ-1000 אלף עובדים.מחסור הכספים השנתי של החברה עומד על מעל ל-10 מיליארד דולר 

דקטלון, מנוהלת על-ידי נציגות מקומית של הרשת הצרפתית וללא זכיין מקומי, פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל ב-2017 בראשון לציון. אחריה קמו ברצף מהיר סניפים נוספים בתל אביב (אלנבי), נתניה, גבעת שמואל, באר שבע, אילת, ביג קריות ובקניון G בכפר סבא, שם גם נמצא מטה החברה בישראל. העסקה להקמת החנות בב.ס.ר סיטי נרקמה כבר לפני יותר מארבע שנים.

דקטלון פתח תקווה
שלט המותג בתוך מתחם דאן טאון לפני הירידה לחנות

מחפשים עבודה בדקטלון

בדקטלון יש מבחר עשיר של מוצרי ספורט ייחודיים, עם דגש על חומרי גלם איכותיים, פונקציונאליות ועיצוב מוקפדים. בגדי ספורט (מכנסים, חולצות, מעילים, טרניניגים ועוד), נעלי ספורט, הלבשה תחתונה, בגדי ים ואקססוריז – הכל לנשים, גברים וילדים. בנוסף, בחנות יהיה אפשר למצוא מוצרים לענפי ספורט רבים, כמו: כדורגל, כדורסל, אופניים, ספורט ימי, ספורט חורף, משחקי מחבט, צלילה, אומנויות לחימה וגם מוצרי קמפינג וטיולים. המבחר ומהגוון, אמור להשאיר את מגה ספורט (המתחרה העיקרית בפתח תקווה) בכיס הקטן.

דקטלון תהיה למעשה החנות הראשונה שתיפתח ללקוחות ב"דאן טאון" (עמי שופ), המתחם המסחרי של ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, בו צפויים לקום עוד עשרות חנויות ומסעדות. ברשת מחפשים במרץ עובדים לסניף הפתח תקוואי ולראייה שלט ייעודי לכך שהוצב בחזית לרח' ז'בוטינסקי, בו מפנים את המעוניינים לגוגל לחפש "עבודה בדקטלון". החנות תפתח את שעריה ללקוחות ביום שלישי הקרוב בשעה 11:00.

דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון
דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון

עוד ב-חנויות

אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »
זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

המשך קריאה »
אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

המשך קריאה »
MEEX אם המושבות מיקס אם המושבות פתח תקווה

מיתוג חדש לקניון/מרכז מסחרי "חצי חינם" – מעכשיו, אמרו: MeeX אם המושבות

בשקט-בשקט, בלי שאף אחד שם לב (חוץ מאיתנו…), נתלה בשבוע שעבר שלט מאיר עיניים עם עם הלוגו של מיקס (MEEX), מותג המתחמים המסחריים של הזרוע הנדל"נית בחצי חינם. המתחם המסחרי השכונתי הותיק והמוכר, שפעיל כבר יותר משני עשורים, מקבל עכשיו ניחוח חדש עם שם חדש שיחליף את מה שפעם קראנו לו "מרכז מסחרי חצי חינם/אם המושבות", או "קניון אם המושבות".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading