דקטלון פתח תקווה

רשת מוצרי הספורט דקטלון (Decathlon) תפתח ב-12.4 את הסניף הענק בפתח תקווה

מתחם "דאן טאון" (עמי שופ) במתחם ב.ס.ר סיטי מתמרק בימים האחרונים לקראת הפתיחה, כשאת הסיפתח תעשה הרשת הבינלאומית, שתשיק ביום שלישי הקרוב בעיר את סניפה השמיני במספר בישראל. הסניף עתיד להיות חנות הספורט הגדולה בישראל וישתרע על שטח של 3650 מ"ר. הפתיחה מעוררת עניין רב בקרב חובבי הספורט בעיר והסביבה וברשת מחפשים עובדים לסניף שייפתח. 

שלטי הטיזרים של העסקים שיקומו במתחם ב.ס.ר סיטי, החלו לצוץ בשבועות האחרונים צצים אחד אחרי השני ומעוררים את התלהבותם של עשרות אלפי האנשים שחוצים את ציר ז'בוטינסקי-רבין מדי יום. אחד מהשלטים הבולטים הוא זה של דקטלון (DECATCHLON), ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית, שסניף הדגל הישראלי שלה אמור להיפתח עוד ארבעה ימים בפתח תקווה. 

צפו בביקור במתחם לפני הפתיחה:

57 מדינות, 1600 סניפים

כל מי שביקר באירופה, יכול לראות את הדומיננטיות של המותג, שהחל את דרכו בשנת 1976 בחנות קטנה בליל הצרפתית. בשנות ה-80 הרשת פרסה כנפיים למדינות אחרות באירופה ובהמשך גם פתחה סניפים באסיה ובדרום קוריאה. כיום סניפי הרשת נמצאים ב-57 מדינות עם למעלה מ–1600 סניפים, בהם מועסקים כ-1000 אלף עובדים.מחסור הכספים השנתי של החברה עומד על מעל ל-10 מיליארד דולר 

דקטלון, מנוהלת על-ידי נציגות מקומית של הרשת הצרפתית וללא זכיין מקומי, פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל ב-2017 בראשון לציון. אחריה קמו ברצף מהיר סניפים נוספים בתל אביב (אלנבי), נתניה, גבעת שמואל, באר שבע, אילת, ביג קריות ובקניון G בכפר סבא, שם גם נמצא מטה החברה בישראל. העסקה להקמת החנות בב.ס.ר סיטי נרקמה כבר לפני יותר מארבע שנים.

דקטלון פתח תקווה
שלט המותג בתוך מתחם דאן טאון לפני הירידה לחנות

מחפשים עבודה בדקטלון

בדקטלון יש מבחר עשיר של מוצרי ספורט ייחודיים, עם דגש על חומרי גלם איכותיים, פונקציונאליות ועיצוב מוקפדים. בגדי ספורט (מכנסים, חולצות, מעילים, טרניניגים ועוד), נעלי ספורט, הלבשה תחתונה, בגדי ים ואקססוריז – הכל לנשים, גברים וילדים. בנוסף, בחנות יהיה אפשר למצוא מוצרים לענפי ספורט רבים, כמו: כדורגל, כדורסל, אופניים, ספורט ימי, ספורט חורף, משחקי מחבט, צלילה, אומנויות לחימה וגם מוצרי קמפינג וטיולים. המבחר ומהגוון, אמור להשאיר את מגה ספורט (המתחרה העיקרית בפתח תקווה) בכיס הקטן.

דקטלון תהיה למעשה החנות הראשונה שתיפתח ללקוחות ב"דאן טאון" (עמי שופ), המתחם המסחרי של ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, בו צפויים לקום עוד עשרות חנויות ומסעדות. ברשת מחפשים במרץ עובדים לסניף הפתח תקוואי ולראייה שלט ייעודי לכך שהוצב בחזית לרח' ז'בוטינסקי, בו מפנים את המעוניינים לגוגל לחפש "עבודה בדקטלון". החנות תפתח את שעריה ללקוחות ביום שלישי הקרוב בשעה 11:00.

דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון
דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »