קורנר 2 CORNER בקניון הגדול פתח תקווה

סניף CORNER 2 של דיזל שדרג את החנות בקניון הגדול עם עיצוב ומותגי על חדשים

חובבי אופנת מותגי היוקרה בפתח תקווה כבר לא צריכים לנסוע עד קניון רמת אביב כדי לרכוש בגדים ואקססוריז של מותגים מובילים כמו: דיסקוורד2, לס הומס, רוברטו וינו מילאנו ו-ורסאצ'ה ג'ינס. החנות, שמייבאת באופן בלעדי את המוצרים מחברות אופנת העילית הבינלאומיות, מציעה לצד ג'ינסים ב-2700 ש"ח וכובעים ב-570 ש"ח, גם בגדים ממותגים החל מ-349 ש"ח. 

בקומה התחתונה של הקניון הגדול בפתח תקווה, השיקו השבוע בשקט את חנות המותגים CORNER 2 (קורנר שתיים), שאולי לא מוכרת לקהל הרחב, אבל כל חובב מותגים (ויש הרבה כאלה), יזיל ריר כשייכנס לסניף. כשביקרנו במקום אתמול (11.4), העובדים היו בעיצומם של סידורי הסחורה, שעדיין לא הגיעה במלואה וקיבל את פנינו רגב רז, בעלי החנות, יחד עם שותפו מיכאל בן חיים.

צפו בביקור בחנות בזמן ההשקה השקטה (11.4.22)

"גיים צ'יינג'ר" של אופנת מותגי גברים

"השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג החנות", סיפר רז בגאווה. "את המוצרים של CORNER 2 לא תמצאו בשום חנות אחרת בפתח תקווה. אני מזמין את כל חובבי המותגים להתרשם מהמבחר הגדול ומהמוצרים האיכותיים שיש לנו להציע. אנחנו מייבאים באופן בלעדי את כל מוצרי החנות". התרשמנו שמדובר בחנות נישה, שמציעה מוצרי אופנה לגברים בלבד.

CORNER 2 הוא מותג בוטיקי, מבית ענקית האופנה DIESEL, שנפתח בקניון כבר לפני שלוש שנים, אבל שדרוג החנות מהווה "גיים-צ'יינג'ר", בכל הנוגע לאופנת המותגים. מי שלא חובב מותגים, לא יבין למה צריך לשלם על כובע 570 ש"ח או על ג'ינס 2700 ש"ח, אבל עבור הרבה צרכנים (במיוחד כאלה שיש להם את האפשרות בכיסם), זה משהו שהוא די מובן מאליו. 

יש לציין כי בחנות ניתן למצוא פריטים נבחרים ממותגים מובחרים זולים יותר ונוחים יותר הנעים בין 349₪-549₪ במגוון רחב של טישרטס, סניקרס ג’ינסים ועוד. החנות התאימה את עצמה לכל סוגי הקהלים ולכל אלא שרוצים להראות בטופ ולשלם את המחיר הטוב והאטרקטיבי ביותר.

מהם המותגים המובילים בחנות?

בחנות אפשר למצוא בעיקר ג'ינסים (ארוכים וקצרים), נעליים (אלגנט וסניקרס), חליפות, מכנסי ספורט קז'ואל, טי-שירטים, הלבשה תחתונה (גרביים ותחתונים) וגם אקססוריז כמו כובעים. הלוגואים של המותגים מוטבעים בצורה בולטת על כל המוצרים, ביניהם:

 DSQUARED2 – המותג של צמד המעצבים הקנדי, Dean and Dan Caten, שכבש את העולם בשני העשורים האחרונים.
LES HOMMES – מותג האופנה הבלגי, שהוקם ב-2005 על ידי Tom Notte and Bart Vandebosc ומתמחה באופנת גברים.
ROBERTO VINO – מותג אופנה איטלקי, שהפך לשם יוקרתי בעוולם ביגוד הגברים ומתמחה באופנת רחוב מחוספסת, אבל מעוצבת בקפידה.
VERSACE JEANS COUTURE – את המותג ורסצ'ה לא צריך להציג, אבל לא כולם יודעים שיש לו מותג בן, שמתמחה באופנת ג'ינסים קז'ואלים טרנדיים וחולצות מודפסות.

לדברי רז, CORNER 2, מחזיקה בחוזי יבוא בלעדיים עם המותגים והיבואנים הרשמיים בלבד וזה מאפשר לה להביא לחנות את הפריטים החדשים ביותר, המעודכנים ביותר ובמחירים הטובים ביותר בארץ ובאירופה.

"אנחנו מזמינים אתכם לחוויית קניה עוצמתית ושוברת שגרה של הפריטים הכי חמים בעולם של מיטב מעצבי העל הידועים", אומר רז.

עוד ב-חנויות

אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »
זארה, ויקטוריה'ס סיקרט, הקניון הגדול פתח תקווה, סופר-פארם פתח תקווה, מקדונלדס פתח תקווה

מתי סופר-פארם, זארה, ויקטוריה'ס סיקרט ומקדונלד'ס צפויים להיפתח בקניון הגדול פ"ת?

ארבעה סניפים של מותגי הענק במקום הכי מסחרי בעיר, ששלושה מהם נמצאים בעיצומם של שיפוצים ואחד סיים, מחכים ונערכים לפתוח קופות וללקוחות הרבים הצפויים לפקוד אותם כבר בחודשים הקרובים, לשמחתם של המבקרים בקניון הצפים בקוצר רוח לפתיחת החנויות. לפי ההערכות, הסניפים של מקדונלד'ס וסופר-פארם ייפתחו ללקוחות לפני פסח. עם ויקטוריה'ס סיקרט וזארה נצטרך כנראה לחכות יותר. קבלו סטטוס

המשך קריאה »
אנה זק בסניף סקארה SACARA בקניון הגדול

צפו: אנה זק כיכבה באירוע השקה מתוקשר של סקארה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

עשרות מוזמנים הגיעו להשקה המושקעת למוזמנים בלבד, כשאת תשומת הלב העיקרית משכה הזמרת הפופולארית, הפרזנטורית של רשת האיפור, שחנכה באירוע את פתיחתה של חנות קונספט ייעודית לפורים עם למעלה מ-10,000 מוצרי איפור בהשקעה של 500 אלף ש"ח. באירוע נכחו בעלי ומנהלי החנות והרשת ומפורסמים נוספים, ביניהם: בר ברימר, מילנה, אמילי, אוריין ספיבק ונועה סול מתן.

המשך קריאה »
MEEX אם המושבות מיקס אם המושבות פתח תקווה

מיתוג חדש לקניון/מרכז מסחרי "חצי חינם" – מעכשיו, אמרו: MeeX אם המושבות

בשקט-בשקט, בלי שאף אחד שם לב (חוץ מאיתנו…), נתלה בשבוע שעבר שלט מאיר עיניים עם עם הלוגו של מיקס (MEEX), מותג המתחמים המסחריים של הזרוע הנדל"נית בחצי חינם. המתחם המסחרי השכונתי הותיק והמוכר, שפעיל כבר יותר משני עשורים, מקבל עכשיו ניחוח חדש עם שם חדש שיחליף את מה שפעם קראנו לו "מרכז מסחרי חצי חינם/אם המושבות", או "קניון אם המושבות".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading