רונאלדיניו במשרדי חברת פיקסלוט

רונאלדיניו ביקר במשרדי פיקסלוט (PIXELLOT) מפתח תקווה לציון מיליון שעות שידור כדורגל

כוכב העבר הברזילאי, יחד עם כדורגלנים נוספים מארץ הסמבה, התארח שלשום במשרדי החברה בפתח תקווה והראה, שלמרות הכרס הקטנה, הוא עדיין יודע לעשות דריבל. לאירוע הוזמנו עובדי פיקסלוט וילדיהם, שנהנו מאטרקציה מיוחדת בחופשת הפסח. ציון הדרך המיוחד הגיע הודות למערכת הבינה המלאכותית, שפיתחה החברה ומפוזרת באלפי מגרשי כדורגל בעולם. 

פיקסלוט היא אולי אחת מחברות ההייטק המעניינות ביותר בפתח תקווה. לא רק בגלל המוצר המיוחד והחדשני שלה, אלא גם בגלל האופי הקליל שאנשי החברה מקפידים לשדר החוצה, כמו שנחשפנו אליו לפני מספר חודשים בביקור שלנו במשרדי החברה. החברה, שמעסיקה כ-200 עובדים במטה המרכזי שלה בפתח תקווה, ממשיכה להתרחב ולחפש עובדים.

צפו: אירוע הדריבליסטים במשרדי פיקסלוט בפתח תקווה

"באמצעות השירות של פיקסלוט, כל קבוצה בעולם יכולה להרשות לעצמה לשדר את המשחקים שלה", אמר סמנכ"ל השיווק, יוסי טרבלוס באירוע. "אחרי מיליון שעות שידור של כדורגל ושני מליון משחקים מכל סוגי הספורט, אפשר להגיד שהמהפכה רק מתחילה. אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להצטרף אלינו, להגיש קורות חיים".

באירוע נכחו, מלבד רונאלדיניו גם דריבליסטים נוספים, שגם השתתפו באירוע "מלכי הדריבל", שנערך לאחר מכן באולם מנורה בתל אביב, ביניהם: פלקאו, גם הוא שחקן עבר בנבחרת ברזיל ונחשב לשחקן הקטרגל הטוב בכל הזמנים, שון גרנייה וצ'רלי יקונו, אומני כדורגל הפריסטייל וכן שתי כדורגלניות, נטליה גיטלר ודניאל שולמן.

רונאלדיניו עם סמנכ"ל השיווק יוסי טרבלוס (מימין) וילדיו
רונאלדיניו עם סמנכ"ל שיווק פיקסלוט, יוסי טרבלוס (מימי) וילדים

בפיקסלוט מתגאים שהם למעשה חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם, המשרדת באופן אוטומטי מעל ל-150 אלף משחקים בחודש, מ-20 אלף מגרשים ב-67 מדינות ברחב העולם – כל זאת ללא צוות צילום או הפקה. המערכת גם מעניקה חווית צפייה הכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה. 

"פיקסלוט מציינת שידור של מיליון שעות כדורגל וממשיכה לחזק את החזון לאפשר שידורי ספורט לכולם", אמר באירוע אלון ורבר, סמנכ"ל החברה. "בכל יום מתקיימים ברחבי העולם מאות אלפי משחקי ספורט שלא זוכים לשידור ולאיסוף נתונים ואנחנו מניעים את השינוי בשטח ומעניקים יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה.

ורבר הוסיף כי פיקסלוט מחוללת מהפיכה בשידור בשילוב פתרונות טכנולוגיים שמספקים למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות לצפות במשחקים ולהמשיך להיות מעורבים".

צוות פיקסלוט. מימין לשמאל: גל עוז CTO ומייסד שותף, אלון ורבר מנכ"ל, פיטר שון CFO, אבי שאולי סמנכ"ל מו"פ, אורית ברקסמאייר סמנכ"לית HR, רועי שחם B2C
צוות פיקסלוט. מימין לשמאל: גל עוז CTO ומייסד שותף, אלון ורבר מנכ"ל, פיטר שון CFO, אבי שאולי סמנכ"ל מו"פ, אורית ברקסמאייר סמנכ"לית HR, רועי שחם B2C

במערכות של פיקסלוט משתמשים חברות הפקה, מועדוני ספורט, התאחדויות ספורט, אוניברסיטאות, בתי ספר תיכוניים,  אוהדים, מאמנים, הורים ומגלי כישרונות ברחבי העולם. החברה עובדת עם מועדוני הספורט הגדולים בעולם כגון ריאל מדריד, באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, ומכבי תל אביב והיא אף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מרכז החדשנות ומועדון הכדורגל ברצלונה.  .

פיקסלוט על המפה

איך זה לעבוד בפיקסלוט? ביקור במשרדי החברה

עוד ב-טכנולוגיה

סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »
MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

המשך קריאה »
אירוע חברה פתח תקווה - גילת לוויני תקשורת - יקבי ירושלים פתח תקווה

צפו: גילת רשתות לווין אירחה בכירות הייטק בבוטיק היין של יקבי ירושלים בפתח תקווה לאירוע חברה

חברת תקשורת הלווינים הגלובאלית, בחרה לארח את האירוע המיוחד והאינטימי בבוטיק היין JERUZ YARD בפארק יד לבנים, מרחק 10 דקות נסיעה מהמשרדים של החברה בקריית אריה. לאhרוע הגיעו עשרות עובדות בכירות בגילת, שקיבלו במקום הרצאות ושיחות אחת על אחת, עם חברות WOMAN2WOMAN ועמותת יוצאות 8200, שמריצות תכניות מנטורינג להעצים נשים בהייטק הישראלי. צפו בביקור באירוע.

המשך קריאה »
אודי מוקדי - סייברארק CYBERARK פתח תקווה

כבוד: סייברארק מפתח תקווה רוכשת את ונאפי (VENAFI) ב-1.54 מיליארד דולר

ענקית הסייבר הפתח תקוואית, שלפי העדכון האחרון נסחרת בנאסדק בשווי של 10.2 מיליארד דולר, ובמשרדיה בקריית אריה יושבים מאות עובדים, חלקם גרים בעיר, רוכשת את חברת ניהול הזהויות הבינלאומית במיליארד דולר מזומן ועוד כ-540 מיליון במניות. "צעד נוסף במימוש החזון שלנו לבנות חברת ענק גלובלית כחול-לבן, שנותנת מענה לאתגרים בעולם הסייבר", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומייסד.

המשך קריאה »