רונאלדיניו במשרדי חברת פיקסלוט

רונאלדיניו ביקר במשרדי פיקסלוט (PIXELLOT) מפתח תקווה לציון מיליון שעות שידור כדורגל

כוכב העבר הברזילאי, יחד עם כדורגלנים נוספים מארץ הסמבה, התארח שלשום במשרדי החברה בפתח תקווה והראה, שלמרות הכרס הקטנה, הוא עדיין יודע לעשות דריבל. לאירוע הוזמנו עובדי פיקסלוט וילדיהם, שנהנו מאטרקציה מיוחדת בחופשת הפסח. ציון הדרך המיוחד הגיע הודות למערכת הבינה המלאכותית, שפיתחה החברה ומפוזרת באלפי מגרשי כדורגל בעולם. 

פיקסלוט היא אולי אחת מחברות ההייטק המעניינות ביותר בפתח תקווה. לא רק בגלל המוצר המיוחד והחדשני שלה, אלא גם בגלל האופי הקליל שאנשי החברה מקפידים לשדר החוצה, כמו שנחשפנו אליו לפני מספר חודשים בביקור שלנו במשרדי החברה. החברה, שמעסיקה כ-200 עובדים במטה המרכזי שלה בפתח תקווה, ממשיכה להתרחב ולחפש עובדים.

צפו: אירוע הדריבליסטים במשרדי פיקסלוט בפתח תקווה

"באמצעות השירות של פיקסלוט, כל קבוצה בעולם יכולה להרשות לעצמה לשדר את המשחקים שלה", אמר סמנכ"ל השיווק, יוסי טרבלוס באירוע. "אחרי מיליון שעות שידור של כדורגל ושני מליון משחקים מכל סוגי הספורט, אפשר להגיד שהמהפכה רק מתחילה. אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להצטרף אלינו, להגיש קורות חיים".

באירוע נכחו, מלבד רונאלדיניו גם דריבליסטים נוספים, שגם השתתפו באירוע "מלכי הדריבל", שנערך לאחר מכן באולם מנורה בתל אביב, ביניהם: פלקאו, גם הוא שחקן עבר בנבחרת ברזיל ונחשב לשחקן הקטרגל הטוב בכל הזמנים, שון גרנייה וצ'רלי יקונו, אומני כדורגל הפריסטייל וכן שתי כדורגלניות, נטליה גיטלר ודניאל שולמן.

רונאלדיניו עם סמנכ"ל השיווק יוסי טרבלוס (מימין) וילדיו
רונאלדיניו עם סמנכ"ל שיווק פיקסלוט, יוסי טרבלוס (מימי) וילדים

בפיקסלוט מתגאים שהם למעשה חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם, המשרדת באופן אוטומטי מעל ל-150 אלף משחקים בחודש, מ-20 אלף מגרשים ב-67 מדינות ברחב העולם – כל זאת ללא צוות צילום או הפקה. המערכת גם מעניקה חווית צפייה הכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה. 

"פיקסלוט מציינת שידור של מיליון שעות כדורגל וממשיכה לחזק את החזון לאפשר שידורי ספורט לכולם", אמר באירוע אלון ורבר, סמנכ"ל החברה. "בכל יום מתקיימים ברחבי העולם מאות אלפי משחקי ספורט שלא זוכים לשידור ולאיסוף נתונים ואנחנו מניעים את השינוי בשטח ומעניקים יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה.

ורבר הוסיף כי פיקסלוט מחוללת מהפיכה בשידור בשילוב פתרונות טכנולוגיים שמספקים למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות לצפות במשחקים ולהמשיך להיות מעורבים".

צוות פיקסלוט. מימין לשמאל: גל עוז CTO ומייסד שותף, אלון ורבר מנכ"ל, פיטר שון CFO, אבי שאולי סמנכ"ל מו"פ, אורית ברקסמאייר סמנכ"לית HR, רועי שחם B2C
צוות פיקסלוט. מימין לשמאל: גל עוז CTO ומייסד שותף, אלון ורבר מנכ"ל, פיטר שון CFO, אבי שאולי סמנכ"ל מו"פ, אורית ברקסמאייר סמנכ"לית HR, רועי שחם B2C

במערכות של פיקסלוט משתמשים חברות הפקה, מועדוני ספורט, התאחדויות ספורט, אוניברסיטאות, בתי ספר תיכוניים,  אוהדים, מאמנים, הורים ומגלי כישרונות ברחבי העולם. החברה עובדת עם מועדוני הספורט הגדולים בעולם כגון ריאל מדריד, באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, ומכבי תל אביב והיא אף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מרכז החדשנות ומועדון הכדורגל ברצלונה.  .

פיקסלוט על המפה

איך זה לעבוד בפיקסלוט? ביקור במשרדי החברה

עוד ב-טכנולוגיה

ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »
תדיראן טקס ראש השנה 2023

צפו: תדיראן אירחה כ-200 איש לטקס הרמת כוסית ראש השנה במשרדים בפתח תקווה

החברה, שמשרדיה הראשיים ברח' רבניצקי בסגולה, קיבלה את פניהם של בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ראש מנהלת העסקים והייטק שלמה בנימין, מהנדס העיר, איציק אוז'לבו ועוד רבים מאנשי הקהילה העסקית בעיר. בטקס הרימו כוסית ונשאו דברים, ביניהם, המנכ"ל והבעלים משה ממרוד, שאמר: "פתח תקווה היא עיר הברכה שלנו. מאחל שנמשיך לצמוח כאן".

המשך קריאה »

סייברארק: בקרוב יוקם מרכז בפתח תקווה שייתן מענה למתקפות סייבר בבינה מלאכותית

CyberArk, חברת הסייבר הישראלית-בינלאומית, שמשרדיה הראשיים נמצאים בקריית אריה, מדווחת כי הצורך להקמת המיזם, אליו מגייסת החברה בימים אלה מדעני נתונים, נולד בעקבות כך ש-93% מאנשי אבטחת המערכות, צופים כי בשנה הקרובה יותקפו באמצעים של בינה מלאכותית. פרץ רגב, מנהל מוצר ראשי: "תחום ה-AI – יא שלב טבעי באסטרטגיית המוצרים שלנו".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading