אוהדי הפועל פתח תקווה

משחק העלייה? הפועל פתח תקווה מקווים למלא אצטדיון ובונים על הכנסה של מעל 300 אלף ש"ח

תכונת שיא בקרב האוהדים הכחולים, לקראת המשחק החשוב ביותר של הקבוצה בשבע השנים האחרונות, שתארח ביום ראשון (20:30) באצטדיון המושבה את מ.כ. כפר קאסם, שמתמודדת איתה בקרב ראש בראש על העלייה לליגת העל. בשלב הראשון, הנהלת הקבוצה הקצתה לאוהדי הקבוצה במכירה מוקדמת 4500 כרטיסים (בנוסף ל-1000 מנויים), שצפויים למלא את היציע המערבי.

גם הותיקים באוהדי הפועל פתח תקווה לא זוכרים כזה באזז סביב משחק של קבוצת הכדורגל שלהם. לאחר שבע שנים של דשדוש בליגה הלאומית ורגע לפני התפרקות בליגה א', היא מגיעה למשחק מכריע על החזרה לליגה הבכירה, כשהיא במרחק נקודה אחת מהמקום השני, בו נמצאת יריבתה, שתפגוש ביום ראשון לא רק שחקנים שיטרפו את הדשא, אלא גם כמות אוהדים כחולים שלא זכורה בשנים האחרונות.

לאחר משחק הניצחון הדרמטי ביום שני מול בני ריינה (2:1), את אוהדי הקבוצה עניין בעיקר דבר אחד – כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי כפר קאסם, שמצדם הגיעו בהמוניהם (כ-3000), למשחק הביתי שלהם (גם באצטדיון המושבה), ביום שני מול נס ציונה (1:1 עם שוויון בדקה ה-90). לפי החוק, על הקבוצה האורחת להקצות מינימום 10 אחוז מהכרטיסים לטובת המארחת. דהיינו 1150 כרטיסים.

אוהדי הפול פתח תקווה לאחר הניצחון על בני ריינה
אוהדי הפול פתח תקווה לאחר הניצחון על בני ריינה

זו בדיוק הכמות שהנהלת הפועל פתח תקווה הקצתה לאוהדים מהכפר השכן והיא תושיב אותם בשער 10 ביציע המזרחי. לדברי ההנהלה, במידה והביקוש לכרטיסים מצד אוהדי הפועל פתח עד יום ראשון יגדל, יוקצו לטובתם כרטיסים נוספים במכירה מוקדמת. בהנהלת הקבוצה מפנטזים על 9000 אוהדים, כשבמקרה כזה כמעט מחציתם ישבו גם הם במזרחי, לצד אוהדי היריבה. 

התקוות נשענות על התכונה הרבה הקיימת לקראת המשחק, שאמורה להוציא מהחורים גם את האוהדים הרדומים שיש להפועל בעיר (ויש הרבה כאלה). לדברי גורמים ששוחחנו איתם, הפנטזיה של אצטדיון מלא יכולה להפוך למציאות, בטח נוכח הפעילות הערה ברשתות ומהלכי השיווק שהקבוצה עושה. 

מחרי הכרטיסים הם אחידים (50 ש"ח לכרטיס + 10 ש"ח עמלה) במכירה המוקדמת (לרכישת כרטיסים לחצו כאן). הנהלת הקבוצה תכניס בחינם וללא כרטיס, נשים, ילדים עד גיל 12, נכים ואזרחים ותיקים. בנוסף, כ-700 חברי העמותה החולה יוכלו לרכוש עד 5 כרטיסים מוזלים (20 ש"ח לכרטיס), גם הם במכירה המוקדמת, דרך אתר לאן, ובהכנסת קוד קופון הנחה.

שחקני הפועל פתח תקווה אחרי הניצחון על בני ריינה - יחגגו גם מחר?
שחקני הפועל פתח תקווה אחרי הניצחון על בני ריינה - יחגגו גם מחר?

במידה ועדיין יישארו כרטיסים לאחר המכירה המוקדמת, הם יימכרו בקופות האצטדיון, שייפתחו כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. בהפסקת המשחק יערך טקס הוקרה לכוכבי הזכיה בתואר האחרון של המועדון, גביע המדינה ב-91/92 (בדיוק לפני 30 שנה). לפני המשחק תהיה אפשרות לאוהדים להצטלם ולקבל חתימות מאותם שחקני עבר, ששיחקו בהפועל כשהייתה שם דבר בכדורגל הישראלי. 

במידה והקבוצה תעשה את הבלתי ייאמן, תמכור את כל הכרטיסים למשחק ותמלא את האצטדיון, היא צפויה להכניסה של כ-350 אלף שקלים, ממכירת כ-7000 כרטיסים עבוד אוהדים שצפויים להצטרף לכ-1000 מנויים ועוד כ-2500 שייכנסו בחינם. הכנסות בסדר גודל כזה ממכירת כרטיסים, רואים רק במשחקי הגדולות בליגת העל. אז אם הפועל מכוונת לשם, היא גם מכוונת לאצטדיון מפוצץ ביום ראשון.

התמונות באדיבות דוברות הפועל פתח תקווה. צלם: סער כרמלי

עוד ב-מהנעשה בעיר

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading