מסעדת JAPAN JAPAN ג'פאן ג'פאן פתח תקווה קניון הכיכר - בקרוב הפתיחה

ג'אפן ג'אפן (JAPAN JAPAN) נערכת לפתיחת הסניף החדש בפתח תקווה בקניון הכיכר ב-1.6

רשת המסעדות האסיאתית הכשרה הותיקה בישראל מתכננת לפתוח את הסניף בקניון הכיכר החדש ברח' העצמאות בתחילת החודש הבא. עלות פתיחת הסניף: כמעט 2 מיליון ש"ח, שהושקעו בעיצוב ובציוד משוכלל. הרשת מותאמת לכל הקהלים ובמיוחד לדתי-לאומי של כפר גנים. ערן שם טוב, מנהל הרשת: "מכוונים לקהל המקומי ומהאיזור, שאוהב אוכל אסיאתי משובח וקולינריה ברמה גבוהה״

תנופת עסקי הקולינריה בפתח תקווה, לא פוסחת גם האוכל היפני. לאחר שכתבנו על המסעדות החדשות של שגב ("ניהון נובה") וניני צ'ו, בשורה נוספת לחובבי האוכל האסיאתי בעיר: מסעדת JAPAN JAPAN (ג'אפן ג'אפן), שמגדירה את עצמה כמסעדת שף הלכה למעשה, עם תפריט אקסקלוסיבי, שמכוון ישירות למי שאוהב אוכל יפני ומנות פיוז׳ן אסיאתיות.

מהמאכלים של מסעדת ג'אפן ג'אפן פתח תקווה
מהמאכלים של מסעדת ג'אפן ג'אפן פתח תקווה

המסעדה החדשה בפתח תקווה (רח' העצמאות 63), אמורה להיות הסניף ה-16 של הרשת, שנפתחה לפני כמעט שני עשורים (2004) עם הסניף הראשון בירושלים. מדובר ברשת מסעדות כשרה על טהרת התפריט האסיאתי ומתמקדת בעיקר באוכל יפני, אך גם בסיני ותאילנדי.

ערן שם טוב, מנהל הרשת, מציין כי הרשת נבדלת בחומרי הגלם היקרים והאיכותיים שלה בייבוא מיוחד ובהכנה במקום של אטריות ביצים (נודלס), לאיולים ורטבים משובחים שנעשים גם הם במסעדה וכמובן מתבססת על טהרת הדגים הטריים במנות הסושי.

"השקענו בסניף בפתח תקווה כמעט 2 מיליון ש"ח, במטרה לתת לאורחים שלנו חוויה קולינארית מיוחדת ואווירה טובה ליושבים במסעדה״, הוא מספר ומדגיש את העיצוב המיוחד שצפוי לקדם את באי המקום, המבוסס על שיש איטלקי ונגרות עץ שיובאה ממיאמי.

מהמאכלים של ג'פאן ג'פאן פתח תקווה
מהמאכלים של ג'פאן ג'פאן פתח תקווה

רשת ג'אפן ג'אפן מציעה תפריט רחב ומגוון יותר ממסעדות רשת אסיאותיות מקבילות כמו ג'פניקה וריבר, הכולל כ-80 מנות החל ממנות ראשונות כמו אגרול וסטייק טונה, דרך סלט סלמון, מרק ראמן, רייס נולדס מוקפץ, סאקה טריאקי, מגוון מנות סושי, ספיישלים כמו קרייזי רול וקומבינציות כמו ג'פאן ג'פאן ספיישל ב-256 ש"ח (48 יחידות) – המנה היקרה במסעדה. במסעדה גם אפשר למצוא מנות לא אסיאתיות כמו באן אסאדו, המבורגר ודג דניס.

גודל המסעדה החדשה הוא כ-200 מ"ר והיא צפויה לאכלס בו זמנית כ-120 סועדים והיא יחסית גדולה יותר מסניפים אחרים של הרשת. שעות הפתיחה צפויות להיות מ-11 בבוקר עד 11 בלילה בימי חול ועד השעה 15:00 בימי שישי. במוצ"ש המסעדה צפויה להיפתח מצאת השבת עד חצות. "המסעדה גם משלבת בר אלכוהולי מטורף שנבנה במיוחד למסעדה״ מוסיף שם טוב. 

צוות המסעדה כולל שפים, טבחים, מגלגלים ומקפיצים ממוצא אסיאתי, אך לקראת הפתיחה, בג'פאן ג'פאן מחפשים עובדים טובים נוספים למטבח וגם מלצרים, שליחים ובעיקר מנהלי משמרת. "אנחנו מחפשים בעיקר עובדים יוצאי צבא עם נסיון בעולם המסעדות שרוצים לעבוד במקום חדש באווירה צעירה ודינמי ובשכר מתגמל מאוד״, מציין שם טוב.

מהמאכלים של ג'אפן ג'אפן פתח תקווה
מהמאכלים של ג'אפן ג'אפן פתח תקווה

ג'אפן ג'אפן פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading