מסעדת JAPAN JAPAN ג'פאן ג'פאן פתח תקווה קניון הכיכר - בקרוב הפתיחה

ג'אפן ג'אפן (JAPAN JAPAN) נערכת לפתיחת הסניף החדש בפתח תקווה בקניון הכיכר ב-1.6

רשת המסעדות האסיאתית הכשרה הותיקה בישראל מתכננת לפתוח את הסניף בקניון הכיכר החדש ברח' העצמאות בתחילת החודש הבא. עלות פתיחת הסניף: כמעט 2 מיליון ש"ח, שהושקעו בעיצוב ובציוד משוכלל. הרשת מותאמת לכל הקהלים ובמיוחד לדתי-לאומי של כפר גנים. ערן שם טוב, מנהל הרשת: "מכוונים לקהל המקומי ומהאיזור, שאוהב אוכל אסיאתי משובח וקולינריה ברמה גבוהה״

תנופת עסקי הקולינריה בפתח תקווה, לא פוסחת גם האוכל היפני. לאחר שכתבנו על המסעדות החדשות של שגב ("ניהון נובה") וניני צ'ו, בשורה נוספת לחובבי האוכל האסיאתי בעיר: מסעדת JAPAN JAPAN (ג'אפן ג'אפן), שמגדירה את עצמה כמסעדת שף הלכה למעשה, עם תפריט אקסקלוסיבי, שמכוון ישירות למי שאוהב אוכל יפני ומנות פיוז׳ן אסיאתיות.

מהמאכלים של מסעדת ג'אפן ג'אפן פתח תקווה
מהמאכלים של מסעדת ג'אפן ג'אפן פתח תקווה

המסעדה החדשה בפתח תקווה (רח' העצמאות 63), אמורה להיות הסניף ה-16 של הרשת, שנפתחה לפני כמעט שני עשורים (2004) עם הסניף הראשון בירושלים. מדובר ברשת מסעדות כשרה על טהרת התפריט האסיאתי ומתמקדת בעיקר באוכל יפני, אך גם בסיני ותאילנדי.

ערן שם טוב, מנהל הרשת, מציין כי הרשת נבדלת בחומרי הגלם היקרים והאיכותיים שלה בייבוא מיוחד ובהכנה במקום של אטריות ביצים (נודלס), לאיולים ורטבים משובחים שנעשים גם הם במסעדה וכמובן מתבססת על טהרת הדגים הטריים במנות הסושי.

"השקענו בסניף בפתח תקווה כמעט 2 מיליון ש"ח, במטרה לתת לאורחים שלנו חוויה קולינארית מיוחדת ואווירה טובה ליושבים במסעדה״, הוא מספר ומדגיש את העיצוב המיוחד שצפוי לקדם את באי המקום, המבוסס על שיש איטלקי ונגרות עץ שיובאה ממיאמי.

מהמאכלים של ג'פאן ג'פאן פתח תקווה
מהמאכלים של ג'פאן ג'פאן פתח תקווה

רשת ג'אפן ג'אפן מציעה תפריט רחב ומגוון יותר ממסעדות רשת אסיאותיות מקבילות כמו ג'פניקה וריבר, הכולל כ-80 מנות החל ממנות ראשונות כמו אגרול וסטייק טונה, דרך סלט סלמון, מרק ראמן, רייס נולדס מוקפץ, סאקה טריאקי, מגוון מנות סושי, ספיישלים כמו קרייזי רול וקומבינציות כמו ג'פאן ג'פאן ספיישל ב-256 ש"ח (48 יחידות) – המנה היקרה במסעדה. במסעדה גם אפשר למצוא מנות לא אסיאתיות כמו באן אסאדו, המבורגר ודג דניס.

גודל המסעדה החדשה הוא כ-200 מ"ר והיא צפויה לאכלס בו זמנית כ-120 סועדים והיא יחסית גדולה יותר מסניפים אחרים של הרשת. שעות הפתיחה צפויות להיות מ-11 בבוקר עד 11 בלילה בימי חול ועד השעה 15:00 בימי שישי. במוצ"ש המסעדה צפויה להיפתח מצאת השבת עד חצות. "המסעדה גם משלבת בר אלכוהולי מטורף שנבנה במיוחד למסעדה״ מוסיף שם טוב. 

צוות המסעדה כולל שפים, טבחים, מגלגלים ומקפיצים ממוצא אסיאתי, אך לקראת הפתיחה, בג'פאן ג'פאן מחפשים עובדים טובים נוספים למטבח וגם מלצרים, שליחים ובעיקר מנהלי משמרת. "אנחנו מחפשים בעיקר עובדים יוצאי צבא עם נסיון בעולם המסעדות שרוצים לעבוד במקום חדש באווירה צעירה ודינמי ובשכר מתגמל מאוד״, מציין שם טוב.

מהמאכלים של ג'אפן ג'אפן פתח תקווה
מהמאכלים של ג'אפן ג'אפן פתח תקווה

ג'אפן ג'אפן פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »