אולטויס ALLTOYS פתח תקווה

חנות משחקי ההרכבה האיכותיים ALLTOYS (אולטויס) נפתחה לאחרונה מול הקניון הגדול

אם בא לכם לאתגר את עצמכם (או את הילד שלכם) במשחק הרכבה, נסו לבנות דגם של ספינת הטיטאניק עם 4000 חלקים (וגם להיפרד על הדרך מ-1600 ש"ח). החנות, שנמצאת ברח' מוטה גור 5 היא היבואנית הרשמית בישראל של המותגים הבינלאומיים היוקרתיים COBI ו-METADOR, הידועים לכל מי שחובב משחקי הרכבה מורכבים ומרובי חלקים. 

בלי תקשורת ובשקט-בשקט, חנות משחקי ההרכבה אולטויס, פתחה את שעריה ללקוחות חובבי הז'אנר. כשנכנסו למקום קיבלנו תחושה שאנחנו בסוג של מוזיאון, הרבה יותר מחנות. חלונות הראווה והמדפים עמוסים בדגמים של מטוסים, אוניות, חלליות, טנקים ומכוניות, שנראים כמו העתק מדויק של המקור והבנייה שלהם היא יותר פרויקט ממשחק.

הצצה לחנות ALLTOYS (אולטויס) פתח תקווה

קהל היעד הוא לא רק ילדים, אלא גם, ואולי בעיקר מבוגרים, שעבורם משחקי הרכבה מורכבים עם אלפי חלקים הם תחביב מאתגר. בחנות החדשה בפתח תקווה (וגם בחנות האונליין), ניתן למצוא למשל דגם של ספינת פטרול "טורפדו PT-1" (על שם ג'.קנדי) הכולל 3726 חלקים ועולה יותר מ-1800 ש"ח. משחק שלאחר בנייתו, יכול להפוך לחלק אינטגרלי מעיצוב הבית. 

החנות מציעה בנוסף דגמי הרכבה של שמות מוכרים כמו מכונית מזראטי מודרנית, מכונית אופל רקורד, ספינת הטיטאניק, מטוס בואינג 787, מפציץ בואינג B-17 ועוד. הדגמים האלה שייכים למותג משחקי ההרכבה האירופי המובל COBI, שבאמתחתו קטלוג הכולל למעלה מ-300 דגמי הרכבה חדשים כל שנה ומיועד לקהל יד בגילאים 4 עד 104 (כפי שנכתב באתר החנות).

חוץ ממשחקי ה-COBI, אולטויס היא גם היבואנית הרשמית של מותג המשחקים האוסטרי הותיק METADOR, הפונה לקהל יעד של ילדים (מגילאי 3), ומייצר ערכות בנייה מורכבות לגילאים אלה ומיועד בעיקר לבעלי מיומנויות מוטוריות וקוגניטיביות עם דמיון עשיר ומפותח. הערכות הפופולאריות ביותר הן של "עולם קטן", עם דגנים של חלל, חומת מבצר ומטוסים. בחנות אפשר למצוא דגמים כאלה בטווח מחירים 130-1200 ש"ח.

חנות ALLTOYS אולטויס בפתח תקווה
חנות ALLTOYS אולטויס בפתח תקווה

באתר אולטויס מציינים כי הדגמים הנמכרים בחנות עוברים את הבדיקות המחמירות לבטיחות צעצועים ומשחקים לילדים במעבדות TUV Rheinland Group בגרמניה תחת התקן האירופי 71 EN, וכן בדיקות תקן ישראלי של מכון התקנים. 

אגב, כשביקרנו במקום, אנשי החנות סירבו בתוקף להתראיין ולשתף פעולה עם הכתבה. אולי הם מעדיפים שמשחקי ההרכבה היוקרתיים ידברו בעצמם. שעות הפתיחה של החנות הוא בין 9 בבוקר ל-6 בערב (ביום שישי עד 1 בצהרים). 

ALLTOYS (אולטויס) פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading