כנס חדשנות ועסקים פתח תקווה 2022

צפו: כנס העסקים פתח תקווה 2022 – בונים על הרכבת הקלה ובטוחים שהבועה לא תתפוצץ

התנופה העסקית של העיר קיבלה היום ביטוי בדמות אירוע רב משתתפים, אותו ארגנה העירייה, בשיתוף החברה לפיתוח פתח תקווה על המרפסת של מגדל גלובל טאוורס. באירוע השתתפו ראש העיר, רמי גרינברג ושרת המדע אורית פרקש הכהן, לצד עשרות רבות של יזמים, אנשי עסקים, בעלי עסקים ובכירי המשק, שנוטלים חלק בפעילות העסקית של עיר המושבות. 

בכנס, אותו הנחה העיתונאי מתן חודורוב, הוצגו נתונים מרשימים לפיהם בעיר פועלים כיום כ-8000 חברות ועסקים, כש-200 עסקים חדשים נפתחים כל שנה. לדברי מארגני הכנס, בפתח תקווה מועסקים כיום מעל ל-200 אלף עובדים, מתוכם 60 אלף הם תושבי העיר. לפי הנתונים, 13% מתעשיית ההייטק בישראל (כ-50 אלף עובדים) פועלת מפתח תקווה ו-1600 יצואנים בעיר, אחראים על 20% מהייצוא של ישראל.

צפו בסקירת פתח תקווה NEWS של כנס העסקים:

תל אביב, אבל בחצי

פתח תקווה NEWS, כאתר המתמקד בהיבט העסקי של העיר, היה היחיד מבין המקומונים, שהגיע לסקר את האירוע וראיין במקום את ראש העיר, בכירים מהעירייה וכן יזמים בולטים, ביניהם נחשון קיוויתי, הבעלים של ב.ס.ר סיטי, שעתיד להתאכלס בחודשים הקרובים במאות עסקים חדשים וכן צביקה רושו, מבעלי רושו הנדסה ויזמות, המעורבים בכמה ממתחמי המסחר הבולטים בעיר. 

תנופת הנדל"ן המסחרי את פתח תקווה, שאין לה אח ורע בישראל, מעלה לא מעט סימני שאלה, האם הפוטנציאל העסקי אכן ימומש, או שמדובר בבועה שחס וחלילה תתפוצץ. היזמים עמם שוחחנו רגועים. "בעלי עסקים מבינים שהם יכולים לקנות או לשכור משרדים בכמעט חצי מהמחיר בתל אביב, לכן משתלם להם לעבור לפתח תקווה", טען בפנינו רושו. "גם המעבר לעבודה היברידית לא ייתר את הצורך במשרדים גדולים ומודרנים ברמת קלאס A".

מאות אנשים הגיעו לכנס העסקים של פתח תקווה 2022
מאות אנשים הגיעו לכנס העסקים של פתח תקווה 2022

"עוד מספר חודשים אורות ב.ס.ר ינצנצו בלילה"

גם קיויתי מב.ס.ר סיטי אופטימי, למרות שהודה שהיו לו הרבה חששות לפני שהחליט ללכת על הקמת ארבעה מגדלי הענק. "כשאני רואה מה קורה בפתח תקווה, כולם מבינים שעשינו את הצעד הנכון", הוא אמר לפתח תקווה NEWS. "יש לציין כי העירייה והעומד בראשה פועלים כבולדוזרים, במטרה לפתח עסקית את פתח תקווה. עוד מספר חודשים על המתחם אמור להתאכלס ואורות המשרדים ינצנצו בלילה".

לפי הנתונים שפרסמו מארגני הכנס, בשנים האחרונות הוצאו מאות היתרי בניה בעיר, בה קיימים מעל ל-4.5 מיליון מ"ר בנוי, עם צפי גדילה של 50% בשנים הקרובות. אחת מהסיבות לאופטימיות בהתפתחות העסקית של העיר נעוצה ברכבת הקלה, שלדברי דוד קמחי, ראש מנהל התחבורה בעירייה, אמורה לפעול עוד השנה. "המהפכה התחברותית עם פתיחת הרכבת הקלה, תשפיע ישירות על התנופה העסקית של העיר", אמר.

כנס אופטימי
כנס אופטימי

עוד ב-מהנעשה בעיר

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »
10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading