בית הפנקייק המקורי - פתח תקווה

מתוק לו מתוק לו: צפו – בית הפנקייק המקורי נפתח בפתח תקווה ברח' גיסין אם המושבות

עשרות חובבי מתוק נלהבים פקדו אחר הצהרים את הסניף שנפתח במתחם Giss-In החדש, שעל מותגי האוכל שבו, פרסמנו ראשונים לפני כחודשיים. בית הפנקייק המקורי הוא למעשה העסק השני במתחם שנפתח, אחרי דוכן המיצים B-FRESH, שפתח את שעריו כבר לפני כשבוע. "הבאנו את בשורת הפנקייק לפתח תקווה", אמר בגאווה, מנהל הרשת ותושב העיר, שרון אדרי.

Giss-In, המתחם הקולינרי, שמעורר לאחרונה את התיאבון בקרב תושבי העיר, שעוברים ברחוב גיסין העמוס, פתח היום את המנה הראשונה: מסעדת בית הפנקייק המקורי, שהסניף המוכר ביותר שלה נמצא בהרצליה בתחנת פז שבמחלף הסירה, בדרך לכבוש את פתח תקווה. לצד כל סוגי הפנקייקים, גילינו בתפריט מגוון רחב של כריכים, סלטים, ארוחות בוקר ומנות עוף מיוחדות.

צפו בביקור ביום הפתיחה של בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה

מצאת החמה עד צאת הנשמה

גודלו של הסניף הוא 185 מ"ר והוא כולל כ-160 מקומות בתוך המסעדה ומחוצה לה, שיושבים בה על כסאות במדרכה הרחבה שנפתחה בצמוד לכביש. הסניף אינו כשר ואמור להיות פתוח גם בשישי ובשבת ולאחר תקופת ההרצה (מותנה בכח האדם שיגויס – מחפשים בעיקר טבחים), הוא אמור להיות פתוח 24 שעות ביממה בסופי שבוע ובימי חול מ-8 בבוקר עד 2-3 לפנות בוקר. 

זכייני הסניף ב-Giss-In הם סמדר אדר ועומר גל, שהיה נרגש בפתיחה וסיפר לנו על הפוטנציאל של הלוקיישן. "הסניף נמצא במקום מרכזי על הכביש הראשי בשכונת אם המושבות", אמר והוסיף כי. "המסעדה מתאימה לכל הגילאים, ילדים, משפחות ומבוגרים". במסעדה גם בונים על שליחויות, שיתבצעו על ידי חברת וולט.

בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה
בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה

אמריקה בפתח תקווה

לפי האתר של בית הפנקייק המקורי (שחשוב להבדיל את המותג הזה ממותג "בית הפנקייק", סוגיה שגם הביאה לסכסוף משפטי-משפחתי), הרעיון של המקום נולד באמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת, אז סילביה ושלמה בר מאיר הגיעו ארצה מהברונקס והקימו את המסעדה שהתמחתה בהכנת פנקייקס אווריריים ומתקתקים סטייל אמריקה.

במרוצת השנים נפתחו סניפים כאמור בתחנת פז הרצליה במחלף הסירה, בירכא, בבאר שבע (סניף כשר), בנתניה, יבנה וכיום גם בפתח תקווה. "אנחנו שמחים להביא את בשורת הפנקייק לפתח תקווה", אמר לפתח תקווה NEWS, שרון אדרי, מבעלי הרשת ואף תושב אם המושבות, המתגורר ברח' יעל רום, מרחק הליכה קצר מהמסעדה. "אני קורא לכל תושבי הסביבה לקפוץ אלינו להנות מחווית אוכל ייחודית בעיר".

בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה
בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה
בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה
בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה

בית הפנקייק המקורי בפתח תקווה על המפה של גוגל

עוד לא קיים. נעדכן כשיעלה גוגל מיי ביזנס

בית הפנקייק – מתחם GISS-IN, אבשלום גיסין 17 פתח תקווה

03-517-9999

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading