רשימת העסקים במתחם Giss-In -פתח תקווה

מתחם Giss-in לקראת השקה: פרסום ראשון של רשימת העסקים המלאה – צפו להרבה אוכל

במשך חודשים ארוכים עקבנו מקרוב אחרי התפתחות הפרויקט המסחרי המסקרן, שהולך על קונספט קולינארי עד הסוף. מפיצה עד פלאפל, מגורמה ועד מאפים. העסקים במתחם בונים על כל מי שמקרקרת לו הבטן, בין אם הוא נע על הפקקים של גיסין ובין אם הוא סתם רעב בבית. טעימה מהשמות: עד העצם, פיצה פופה, בית הפנקייק וג'ויה. ולא הזכרנו את שוק האוכל.

פרויקט Giss-In (גיס-אין) יהפוך אחרי הפסח למוצר מוגמר. המתחם, שבנייתו נמשכה כ-3 שנים ועבר בדרך תלאות לא קטנות ובעיקר בירוקרטיות, יושק למבקרים בעוד כחודש, כשייפתחו העסקים הראשונים במתחם. מביקור במקום עולה שהעבודות בתוך החללים עדיין בעיצומן, זאת למרות שכל התשתית כבר מוכנה ומזומנה ואחרי כל האישורים וההיתרים. בהקמת המתחם הושקעו עשרות מליוני שקלים.

צפו בביקור מהיום: 21.3.22

לדברי, חברת רושו, חלק מקבוצת יזמי הפרויקט, 98 אחוז מכל 4000 מ"ר שטחי המסחר כבר הושכרו. עסק אחד, שנמצא בחזית הרחוב, בגודל של 68 מ"ר, עדיין עומד להשכרה וכרגע לא ידוע מי עתיד לאייש אותו. במתחם יש כ-80 מקומות חניה, שהכניסה אליהם תהיה היישר מהרחוב. 

האטרקציה של המתחם צפויה להיות שוק אוכל ראשון בפתח תקווה, שממותג כ-Z מרקט, בו יהיו מבחר חנויות פרודוקטים – קצב, ירקן, מעדנייה, בלוניס לאירועים, יינות וכו'. חלק מעסקי האוכל (הלא כשרים), צפויים להיות פתוחים גם בשבת.

לרשימת העסקים המלאה :  

  1. חצפורי
  2. ג׳ויה
  3. תחנת לחם
  4. פיצוחי המושבה
  5. גוד פארם
  6. בי פרש
  7. אופטיקה בורוכוב
  8. ארטיזן
  9. עד העצם
  10. קרייזי מיט
  11. פיצה פופה
  12. בית הפנקייק
  13. אניס
  14. פלאפל בריבוע (הסניף עובר מ-YELLOW)
  15. זי-מרקט (Z-מרקט) – שוק האוכל
  16. עסק פנוי אחד להשכרה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading