הקניון הגדול בפתח תקווה

יאללה לעבודה: יריד תעסוקה לצעירים ונוער יתקיים בקניון הגדול בפתח תקווה ב-26 לחודש

בעוד כחודש ייצאו עשרות אלפים מתלמידי העיר לחופש הגודל ועסקים רבים בפתח תקווה מקווים שאולי זה מה שיוציא אותם מהמצוקה אליה נקלעו: חוסר יכולת לתפעל את העסק, הנובע ממחסור בעובדים. בדיוק לשם כך, חברה העירייה, יחד עם הנהלת הקניון, ליוזמה חברתית בדמות יריד תעסוקה, יחיד מסוגו שייפתח במטרה לחבר את העסקים לצעירים המחפשים עבודה. 

מכת המחסור בכוח אדם מלווה עסקים רבים בעיר, בעיקר כאלה המחפשים עובדים "פשוטים" לעבודות כמו מלצרות, טבחות, ניקיון, אבטחה, מכירה ומנהלי משמרות בחנויות ומסעדות. מביקור שביצענו בקניון עופר השבוע, גילינו שכ-90 אחוז מהעסקים מחפשים עובדים ומפרסמים על כך כרזות ומודעות בולטות, חלקן יצירתיות ומושכות עין.

קליפ: דרושים בקניון (ולא מעט)

היריד, שהוא יוזמה של מועצת הנוער העירונית, יחד עם מרכז הצעירים "החממה", יתקיים ב-26.5 בין השעות 17:00 ל-21:00, בחניון העליון מול הפארק (כניסת רולאדין). ביריד יוצגו מאות משרות עבור שני סוגי אוכלוסיות עובדים: תיכוניסטים, שבעיקר מחפשים עבודה לקיץ ולגילאי 18 ומעלה (וגם אחרי צבא), המחפשים עבודה קבועה יותר במגוון תחומים במשק. 

העבודות העיקריות שיציגו המעסיקים ביריד הן עבור תפקידי מלצרות, אבטחה, נהגים, אנשי מכירות, דיילים, אנשי תחזוקה/לוגיסטיקה/מחסון, ברמנים ועוד. בין החברות שישתתפו ביריד: המשביר החדש לצרכן, קרביץ, פרש שופ, גולדה, בורגראנץ', ניו יורק קריספי צ'יקן, המטבח של סימה, BIGA, IDIGITAL, מלון פרימה, נמרוד ועוד.   

"הביקוש לעובדים ומצוקת כוח האדם פוגעת בעיקר בענפי המסחר, מזון, בידור ופנאי ולכן החלטנו לסייע לחברות ולקמעונאים הממוקמים בקניון המחפשים עובדים", מסרה נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקווה. משיחות שביצענו עם בעלי עסקים בקניון עולה תמונה קשה של מצוקת עובדים, שקיבלה משנה תוקף בתקופת הפוסט-קורונה.

הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה
הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה

לא מזיזים את עצמם

"הצעירים לא מזיזים את עצמם לעבוד כמו פעם", אמר לנו בצער מנהל סניף של רשת מזון הפועלת בקניון. "אם פעם על כל משרה פנויה היינו מקבלים באופן מיידי מספר מועמדים לעבודה, היום המצב שונה לגמרי. אנחנו משוועים לעובדים, אבל הם מעדיפים לשבת בבית, לשבור חסכונות ולהמשיך לחיות על חשבון ההורים. הקורונה הורידה את המוטיבציה לעבוד, במיוחד בעבודות ה"פשוטות". 

פתח תקווה NEWS, אתר חדשות העסקים הראשון והיחיד בפתח תקווה, מרים את הכפפה גם הוא ולטובת המעסיקים המחפשים עובדים עם עדיפות לתושבי העיר ומעניק לעסקים מסוג זה שטחי פרסום לטובת חשיפה מוגברת, במטרה שיוכלו להגיע למחפשי עבודה פוטנציאליים.

מעוניינים לפרסם שאתם מחפשים עובדים?
צרו קשר!
טלפון 03-9153169
מייל sales@ptnews.co.il

עוד ב-מהנעשה בעיר

שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

המשך קריאה »

תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7

בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

המשך קריאה »
צדוק בן משה חוגג 60 עם משפחתו

כ-100 מוזמנים הגיעו לקאסה 61 פ"ת לחגוג 60 לסגן ראש העיר צדוק בן משה (וידאו)

אחד מהתושבים הצבעוניים והמוכרים ביותר בעיר, חגג הערב שישה עשורים במסיבת הפתעה, שארגנו לו חבריו התושבים יפית חיים לוי, מטי חי ושרון אלדד. למרות ההכנות הרבות שנדרשו לאירוע המושקע, בן משה נראה די מופתע בכניסה לאולם, אבל לא לקח לו יותר מכמה שניות להבין מה קורה – ומיד היא זרם עם החגיגה. מי שלא הגיע, היה ראש העיר רמי גרינברג, ששהה מחוץ לעיר ושלח את ברכתו.

המשך קריאה »
רמי גרינברג ואביב כוכבי מרכז מורשת צה"ל פתח תקווה

אביב כוכבי ורמי גרינברג הניחו אבן פינה למיזם מערכות ישראל בפתח תקווה ליד הפארק הגדול

הרמטכ"ל לשעבר וראש העיר השתתפו בטקס שהתקיים ביום שישי האחרון ברח' בזל, היכן שנמצאת כיום חניית הכורכר, שזה המקום בו צפוי לקום מוזיאון/מרכז לימוד למורשת הצה"לית. בטקס החגיגי גם השתתפו יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות הנצחה ומורשת, אריה מועלם, משפחות שכולות ואורחים רבים. במוזיאון צפויים להיות סימולטרים מתקדמים, שידמו ישיבה במטוס קרב.

המשך קריאה »