הקניון הגדול בפתח תקווה

יאללה לעבודה: יריד תעסוקה לצעירים ונוער יתקיים בקניון הגדול בפתח תקווה ב-26 לחודש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בעוד כחודש ייצאו עשרות אלפים מתלמידי העיר לחופש הגודל ועסקים רבים בפתח תקווה מקווים שאולי זה מה שיוציא אותם מהמצוקה אליה נקלעו: חוסר יכולת לתפעל את העסק, הנובע ממחסור בעובדים. בדיוק לשם כך, חברה העירייה, יחד עם הנהלת הקניון, ליוזמה חברתית בדמות יריד תעסוקה, יחיד מסוגו שייפתח במטרה לחבר את העסקים לצעירים המחפשים עבודה. 

מכת המחסור בכוח אדם מלווה עסקים רבים בעיר, בעיקר כאלה המחפשים עובדים "פשוטים" לעבודות כמו מלצרות, טבחות, ניקיון, אבטחה, מכירה ומנהלי משמרות בחנויות ומסעדות. מביקור שביצענו בקניון עופר השבוע, גילינו שכ-90 אחוז מהעסקים מחפשים עובדים ומפרסמים על כך כרזות ומודעות בולטות, חלקן יצירתיות ומושכות עין.

קליפ: דרושים בקניון (ולא מעט)

היריד, שהוא יוזמה של מועצת הנוער העירונית, יחד עם מרכז הצעירים "החממה", יתקיים ב-26.5 בין השעות 17:00 ל-21:00, בחניון העליון מול הפארק (כניסת רולאדין). ביריד יוצגו מאות משרות עבור שני סוגי אוכלוסיות עובדים: תיכוניסטים, שבעיקר מחפשים עבודה לקיץ ולגילאי 18 ומעלה (וגם אחרי צבא), המחפשים עבודה קבועה יותר במגוון תחומים במשק. 

העבודות העיקריות שיציגו המעסיקים ביריד הן עבור תפקידי מלצרות, אבטחה, נהגים, אנשי מכירות, דיילים, אנשי תחזוקה/לוגיסטיקה/מחסון, ברמנים ועוד. בין החברות שישתתפו ביריד: המשביר החדש לצרכן, קרביץ, פרש שופ, גולדה, בורגראנץ', ניו יורק קריספי צ'יקן, המטבח של סימה, BIGA, IDIGITAL, מלון פרימה, נמרוד ועוד.   

"הביקוש לעובדים ומצוקת כוח האדם פוגעת בעיקר בענפי המסחר, מזון, בידור ופנאי ולכן החלטנו לסייע לחברות ולקמעונאים הממוקמים בקניון המחפשים עובדים", מסרה נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקווה. משיחות שביצענו עם בעלי עסקים בקניון עולה תמונה קשה של מצוקת עובדים, שקיבלה משנה תוקף בתקופת הפוסט-קורונה.

הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה
הקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה

לא מזיזים את עצמם

"הצעירים לא מזיזים את עצמם לעבוד כמו פעם", אמר לנו בצער מנהל סניף של רשת מזון הפועלת בקניון. "אם פעם על כל משרה פנויה היינו מקבלים באופן מיידי מספר מועמדים לעבודה, היום המצב שונה לגמרי. אנחנו משוועים לעובדים, אבל הם מעדיפים לשבת בבית, לשבור חסכונות ולהמשיך לחיות על חשבון ההורים. הקורונה הורידה את המוטיבציה לעבוד, במיוחד בעבודות ה"פשוטות". 

פתח תקווה NEWS, אתר חדשות העסקים הראשון והיחיד בפתח תקווה, מרים את הכפפה גם הוא ולטובת המעסיקים המחפשים עובדים עם עדיפות לתושבי העיר ומעניק לעסקים מסוג זה שטחי פרסום לטובת חשיפה מוגברת, במטרה שיוכלו להגיע למחפשי עבודה פוטנציאליים.

מעוניינים לפרסם שאתם מחפשים עובדים?
צרו קשר!
טלפון 03-9153169
מייל sales@ptnews.co.il

עוד ב-מהנעשה בעיר

אפליקציית בונד

בונד. אפליקציית בונד: העירייה בוחנת שימוש באפליקציה שתגביר את בטחון התושבים

נלחצים לפני שאתם מגיעים לסמטה חשוכה בפתח תקווה? בקרוב אולי תוכל להירגע, באמצעות יישומון סלולרי ,שיאפשר לצפות במשתמש תוך צילום בווידאו, לשוחח בזמן אמת עם איש ביטחון – ואף להקפיץ אותו בזמן מצוקה. האפליקציה, המבוססת AI (בינה מלאכותית), כבר נמצאת בשימוש בארה"ב ושירותיה מאפשרים אבטחה על המשתמשים בתחומים שונים.

המשך קריאה »
הצלת יער סירקין פתח תקווה

מאות תושבים, כולל מתמודדים למועצת העיר, השתתפו באירוע להצלת יער סירקין

מארגני האירוע, בתמיכת "קרן של"י" וארגון "חיים בסביבה", יצרו הפנינג חווייתי להורים וילדים, שכלל סדנאות אומנות בהדרכת אומנים. המטרה העיקרית הייתה לגייס עוד חתימות על העצומה, שקוראת לשמור על למעלה מ-6000 עצים, שצפויים להיכרת, כאשר יחלו לבנות את שכונת סירקין החדשה. אורי אהד, ענת זנזורי, סרחיו גולצמן ומשה משה – נכחו באירוע והפגינו תמיכה.

המשך קריאה »
שוק ארבעת המינים פתח תקווה

איפה ייפתחו את שוק ארבעת המינים בפתח תקווה תשפ"ד? כל המקומות, כל התאריכים

הדוכנים לממכר האתרוג, הלולב, ההדס והערבה, לקראת חג סוכות המתקרב, ייפתחו בחמישה מועדים שונים ממוצאי יום כיפור עד ערב החג, ברחבות בתי הכנסת במרכז פתח תקווה, אבל גם בשכונות הדר גנים/עמישב, גני הדר, כפר גנים ב', רמת ורבר ושעריה. "החלטנו גם השנה להקים דוכנים ברחבי העיר בסמוך לבתי כנסת, כוללים ומתנ"סים- ובכך לייעל את רכישת ארבעת המינים הן לטובת התושבים", מסר גרינברג.

המשך קריאה »
לוגו עיריית פתח תקווה

לוגו חדש לעיריית פתח תקווה: ממושבה למטרופולין של 300 אלף תושבים

העירייה דיווחה כי הלוגו הישן הוותיק עם שלושת העיגולים בצבעי חום, כתום וירוק, שסימלו את האדמה, התפוזים והצמיחה – שאפיינה את העיר בשנותיה המוקדמות – יחליף לוגו מודרני, שישדר חדשנות של עיר עם
מערכת תחבורה מתקדמת ואזורי מסחר, תעשייה והייטק מהגדולים בארץ. ראש העיר, גרינברג: "הלוגו מבטא את התפתחות העיר המואצת והתחושה שיש צורך לחזק את תחושת הלכידות של התושבים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading