Z מרקט פתח תקווה

Z-MARKET (שוק איכרים ישראלי) נערכת לפתיחה בגיסין בהשקעה של 8 מיליון ש"ח – הצצה לבפנים

תושבי פתח תקווה, התכוננו למשהו שעוד לא הכרתם: תוך מספר שבועות מהיום (עד אמצע יוני, מבטיחים), ייפתח במתחם Giss-In בשכונת אם המושבות מתחם ייחודי שיכלול שוק איכרים (כמו בנמל תל אביב) יחד עם קפיטריה, קצבייה, מעדניה וכל מצרכי הסופר ה"רגילים", על שטח ענק של 1700 מ"ר. בעלי הרשת: "מביאים לפתח תקווה שוק איכרים ישראלי עם חווית קניות מאירופה". 

כל מי שעובר היום ברחוב גיסין העמוס (ויש הרבה כאלה), כבר נחשף לשלט של מותג הקמעונאות החדש Z-MARKET (שממותג גם כ-Zה מרקט), המבדל את עצמו משאר הרשתות עם קונספט ייחודי, שיכול לסגור לנו את הפינה של כל סידורי הקניות של יום שישי (וגם שאר ימי השבוע) במקום אחד – עם חשבון אחד. בעלי הרשת מבטיחים מגוון של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

צפו בהצצה לזד מרקט - רגע לפני הפתיחה

נגן וידאו

הכל בקופה אחת

מי שייכנס לזד מרקט ימצא כבר בכניסה חנות לממכר קרטיבים, שלגונים וגלידות במחירי סיטונאות (10 ב-10, למשל) ולצידה חנות לאביזרי טלפון – מוצרים שכל אחד תמיד צריך. כשייכנס פנימה הוא יגלה מצד שמאל קפיטריה (קפה-מאפה) עם מקומות ישיבה ומימין דוכן של רשת האטליז "הקצב מירושלים", לה זה יהיה הסניף הראשון בפתח תקווה (שלא משופעת בקצביות רבות). 

עוד כמה צעדים פנימה והקונים יגלו את שוק האיכרים הראשון בפתח תקווה (סטייל נמל תל אביב), שיציע מבחר ירקות וגבינות טריים היישר מהחקלאי. בשוק גם ניתן יהיה למצוא דוכני פיצוחים ומעדניות שוקולדים. בחלק המזרחי של המתחם יהיה סופר "רגיל" עם כל המצרכים שיש בכל סופר: מוצרי חלב, בשר, מאפים, ממתקים, חטיפים וגם מוצרי וכלי בית. ה'שוס' של המקום, בניגוד למתחמים אחרים דומים, הוא שאת החשבון מכל נקודות המכירה, יהיה ניתן לשלם בקופה אחת (גילינו במקום כ-10 עמדות קופה).

זד מרקט (זה מרקט) - מתכוננים לפתיחה
זד מרקט (זה מרקט) - מתכוננים לפתיחה

מצפים לאלפי לקוחות

בעלי הרשת הם אייל זכריה (תושב פתח תקווה) וצחי דוד, שותפים ותיקים מזה 30 שנה בתחום הקמעונאות. זכריה אף רכש שטחי מסחר נוספים במתחם Giss-In (יחד עם קבוצת רושו יזמות והנדסה). את המותג זד מרקט הם פתחו רק לפני כחצי שנה וכבר בתכנון פתיחת סניפים נוספים במתחם דאן טאון בב.ס.ר סיטי (בעוד כחודש וחצי) ובגבעת שמואל. 

בעלי הרשת, שהשקיעו בסניף כ-8 מיליון ש"ח, מצפים למאות לקוחות ביום ולאלפי לקוחות בסופי שבוע ובונים על מחזור מכירות של עשרות מליונים בחודש. שעות הפתיחה צפויות להיות בין 6 וחצי בבוקר ל-11 בלילה בימי חול ועד כניסת השבת בימי שישי. לפי הדרישה, יחליטו אם לפתוח את המתחם גם במוצאי שבת. המתחם הוא כשר ויהיה סגור בשבתות.

זד מרקט פתח תקווה
זד מרקט פתח תקווה

מחפשים עובדים

התושבים הסקרנים, שנחשפו למיתוג המתחם, שאלו ברשתות החברתיות מה פשר האות Z, כשלחלקם זה הזכיר אפילו צלב קרס, או הקשר רוסי. בעלי הרשת מציינים כי בסך הכל מדובר באות שנבחרה כמייצגת את שמות הבעלים (צחי וזכריה). כמו כמעט כל עסק בפתח תקווה, גם Z מרקט מחפשים עובדים מכל הסוגים וקוראים למעוניינים להגיע למתחם ולקבוע ראיון עם צבי אברהם, מנהל התפעול בטלפון 054-612-8444.

"אנחנו שמחים להביא לעיר מתחם קניות ובילוי בסגנון חו"ל שבא לשרת את תושבי פתח תקווה", אמר לפתח תקווה NEWS הבעלים זכריה. שותפו, דוד, הוסיף "במתחם תמצאו מחירים תחרותיים ומשתלמים ומתחייבים למוצרים איכותיים וטריים".

זד מרקט פתח תקווה נערכים לפתיחה
זד מרקט פתח תקווה נערכים לפתיחה

זד מרקט (Z MARKET) על המפה

עדיין אין Google MY Business

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading