שוב עבודות חשמל חוסמות את מוטה גור. בחברת חשמל מבטיחים: פעם אחרונה

בפעם השלישית בשנה האחרונה, העסקים בקניון ובמתחם אולימפיה והמכוניות העוברות והשבות בכביש הסואן, סובלים מחפירות סטייל "תעלת בלאומיך", שחוסמות את הציר, הצר ממילא ומקשות עוד יותר על התנועה הבעייתית ברחוב, עליה כבר דיווחנו לפני מספר חודשים.הסיבה לחפירות: הדרישה הגוברת לאספקת חשמל ומתח גבוה, בעקבות הקמת בנייני המשרדים והמסחר המאסיבית באיזור.

על רחוב מוטה גור הבעייתי כבר דיווחנו לא מעט, במיוחד בהקשר הפקקים הנוצרים גם בזמן שיגרה, בעיקר בגלל שהוא מתחבר לחניון הקניון הגדול וכן ליציאה לציר ההומה של ז'בוטינסקי. החפירות של חברה חשמל, אמנם חוסמות רק מסלול נסיעה אחד, שגם כך בימים רגילים חונות בו מכוניות (על כחול-לבן וגם אדום-לבן), אך אפשר לומר שהן לבטח לא תורמות לתנועה ובטח לא לעסקי האוכל שנמצאים על המדרכה ממול הקניון.

מסעדות אלו (סושי המושבה, חומוס מלכונא ושיפודי חן) פותחים שולחנות על המדרכה ובתקופת החפירות, הסועדים בחוץ בעיקר יאכלו אבק. מורת הרוח גם נשמעה מקרב העסקים בקניון, ששואלים מדוע העירייה/מעצ לא מפנה בזמן העבודות את הבאים אליו, לכניסות אחרות – ולא למוטה גור. זוהי הפעם השלישית בה מתבצעות עבודות חפירות תשתית בדיוק באותו מקום – במהלך השנה האחרונה. כל פעם – כשבוע. העבודות הפעם – אמורות להסתיים מחר (יום שישי 3.6)

מדוברות חברת חשמל נמסר כי באזור המדובר הוקמו לאחרונה בנייני משרדים. "אי לכך, נדרש להוסיף קווי מתח גבוה ושנאי לתחנת המשנה בפינת הרחובות מוטה גור ושמשון. בשל העבודות,לצורך שדרוג אספקת החשמל לאזור ומענה לגידול בצריכה, נאלצה חברת החשמל לחסום את הרחובות עד לסיום. כל החסימות בוצעו בתיאום מלא עם גל הגורמים הרלוונטיים. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית".

בחברת חשמל הוסיפו כי אין צפי לעבודות נוספות וגם אם יתבצעו כאלה הם יהיו לצורך שיפור התשתית ולא תיקון תקלות.

עוד ב-מהנעשה בעיר

שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

המשך קריאה »

תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7

בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

המשך קריאה »
צדוק בן משה חוגג 60 עם משפחתו

כ-100 מוזמנים הגיעו לקאסה 61 פ"ת לחגוג 60 לסגן ראש העיר צדוק בן משה (וידאו)

אחד מהתושבים הצבעוניים והמוכרים ביותר בעיר, חגג הערב שישה עשורים במסיבת הפתעה, שארגנו לו חבריו התושבים יפית חיים לוי, מטי חי ושרון אלדד. למרות ההכנות הרבות שנדרשו לאירוע המושקע, בן משה נראה די מופתע בכניסה לאולם, אבל לא לקח לו יותר מכמה שניות להבין מה קורה – ומיד היא זרם עם החגיגה. מי שלא הגיע, היה ראש העיר רמי גרינברג, ששהה מחוץ לעיר ושלח את ברכתו.

המשך קריאה »
רמי גרינברג ואביב כוכבי מרכז מורשת צה"ל פתח תקווה

אביב כוכבי ורמי גרינברג הניחו אבן פינה למיזם מערכות ישראל בפתח תקווה ליד הפארק הגדול

הרמטכ"ל לשעבר וראש העיר השתתפו בטקס שהתקיים ביום שישי האחרון ברח' בזל, היכן שנמצאת כיום חניית הכורכר, שזה המקום בו צפוי לקום מוזיאון/מרכז לימוד למורשת הצה"לית. בטקס החגיגי גם השתתפו יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות הנצחה ומורשת, אריה מועלם, משפחות שכולות ואורחים רבים. במוזיאון צפויים להיות סימולטרים מתקדמים, שידמו ישיבה במטוס קרב.

המשך קריאה »