אדם נוימן - מכבי פתח תקווה

מכפיל כוח: אדם נוימן ימשיך לתמוך כספית בהפועל פתח-תקוה בשלוש השנים הקרובות

על פי הדיווח, המליארדר הישראלי, מייסד WEWORK, יכפיל כל שקל שיגייסו האוהדים דרך העמותה "הכחולה". היום, לאחר גיוס 1.5 מיליון ש"ח מהכיס של האוהדים, מובטח שייכנס למועדון סכום נוסף של כ-3 מיליון ש"ח מנוימן, שמצטרפים לעוד מיליון שהיזם כבר תרם/השקיע בעונה שעברה. "המעורבות של אדם חשובה לא רק בפן הכספים", מסר דניאל איזיקוביץ', יו"ר הועד המנהל. 

לצער רבים מתושבי העיר, שתי קבוצות הכדורגל המובילות של העיר, הפועל ומכבי, ישחקו העונה (שוב) בליגת המשנה (הלאומית). אלא שכן די מסתיים הדמיון שביניהם. בעוד מכבי של אבי לוזון, כמעט ולא הוציאה הודעה לקראת תכניותיה לקראת העונה הבאה (סליחה, חוץ מההחתמה היום של דוד ביטון), הרי שבהפועל סופרים כסף ומפזרים הרבה אופטימיות לקראת הליגה שתיפתח עוד חודשיים וחצי.

לפני שבוע התבשרנו על כך שהאוהדים, דרך העמותה "הכחולה" גייסו סכום שיא למועדון אוהדים ישראלי, בסך של 1.5 מיליון ש"ח, כשמעל 1,000 אוהדים תרמו בחודש שעבר 1,485 שקלים בממוצע לאוהד לתקציב הקבוצה. אם להשוות, אז בעונה שעברה גייסו האוהדים 970 אלף שקלים לאורך כל העונה.

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
האוהדים מחכים לנוימן

אין ספק כי סיום העונה הדרמטי, בו הפועל פתח תקווה הייתה קרובה לעלייה כמעט עד המשחק האחרון, הפיח רוחות חדשות באוהדים וכנראה גם בנוימן עצמו. בהפועל, שבונים על עלייה בעונה הבאה, נמסר כי 1,079 מנויים כבר נרכשו לקראת העונה הבאה, מספר יוצא דופן עבור קבוצה בליגה הלאומית. כעת במועדון מצפים להגיע לגיוס של לפחות שני מיליון שקלים מהאוהדים.

לדברי אנשי הפועל, ההסכם עם נוימן הוא חלק מחזון המועדון, לשיתוף פעולה עם משקיעים ואנשי עסקים אשר מאמינים במודל של בעלות אוהדים, ובדרך שעושה הקבוצה תחת עמותת "הכחולה". תרומתו של נוימן נועדה גם לסייע למחלקת הנוער של המועדון בה משחקים כ-500 ילדים בגילאי 5 עד 18 וכן פרויקטים נוספים, כמו קבוצת ילדים עם צרכים מיוחדים שהמועדון מאמץ.

שחקני הפועל פתח תקווה אחרי הניצחון על בני ריינה - יחגגו גם מחר?
גם השחקנים בונים על נוימן (ועלייה). צילום: קובי אליהו

"לכל אורך הדרך האמנו בשיתוף פעולה בין העמותה לאנשי עסקים שמאמינים בדרך שלנו", אמר יו"ר הוועד המנהל של "הכחולה", דניאל איזיקוביץ'. "המעורבות של נוימן במועדון והשותפות שלו לדרך שלנו תורמת וחשובה, לא רק בפן הכספי. אני גאה בעמותה ובמועדון שלנו על שהגענו לרגע הזה בו אנחנו חותמים על הסכם ארוך טווח עם משקיע בסדר הגודל של אדם.

מבחינה מקצועית, המאמן עופר טסלפפה עובד בימים אלו על חיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, כאשר שחקן ההתקפה של בני סכנין, רז שטיין, חתם לפני כשבועיים בקבוצה לשנתיים. אתמול התבשרנו על החתמתו של החלוץ עידן שמש לעונה אחת. נמסר כי בתקופה הקרובה צפוי המועדון להודיע על החתמות נוספות.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading