פרויקט UPSIDE אפסייד פתח תקווה צה"ל 70-76

פרויקט UPSIDE (אפסייד) של עזרא חקשורי בצה"ל 70-76 יצא לדרך. 15 דירות כבר נמכרו

אחד מפרויקטי התמ"א 38 המשמעותיים בפתח תקווה, קיבל לאחרונה היתר בנייה והעבודות בו החלו. מדובר בפרויקט הכולל 4 מבנים בני שיקבלו שדרוג חזותי, חיזוק ותוספת בו יאוכלסו 40 דירות בנות 3 ו-4 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים. המחירים אטרקטיביים, בטח ביחס להשתוללות השוק: דירת גן של 3 חדרים אפשר יהיה למצוא ב-1.9 מיליון ש"ח. ניר פרץ, מנכ"ל החברה: "רואים בפתח תקווה חלק ממטרופולין תל אביב".

כמעט כל יזם של התחדשות עירונית בעיר מדבר על "להביא את תל אביב לפתח תקווה", בהתייחס לכך שהמרחק בין הערים עומד להצטמצם, בעיקר הודות להשקתה של הרכבת הקלה, שתאפשר לתושבי פתח תקווה להגיע ללמרכז העיר הגדולה תוך 15-20 דקות. במקרה של חקשורי יזמות נדל"ן הותיקה, זה מקבל משנה תוקף, היות ורוב הפרויקטים בתהליך שנותיה הוקמו בתל אביב.

צפו בביקור במקום: פרויקט UPSIDE צה"ל 70-76 פתח תקווה

"מחירים שלא קיימים בפתח תקווה"

"אנחנו רואים את פתח תקווה כחלק ממטרופלין תל אביב ומאמינים מאוד בפוטנציאל של העיר", אומר ניר פרץ, מנכ"ל חברת עזרא חקשורי. "בעוד רגע, הנוסעים הראשונים כבר יתיישבו על ספסלי הרכבת הקלה. זה הולך לשנות לא רק את הרגלי הנסיעה והתחבורה שלנו, אלא גם את הצורה שבה אנשים מחליטים איפה לגור".

UPSIDE (אפסייד) של עזרא חקשורי (לא להתבלבל עם "קבוצת חכשורי", זרוע נדל"נית אחרת של המשפחה), הוא הפרויקט הראשון של החברה בפתח תקווה. הוא מציע 48 דירות ב-4 בניינים, שכוללים לצד דירות גן ופנטהאוזים, עם דירות ארבעה ואפילו שלושה חדרים, מה שלא רואים בפרויקטים החדשים בעיר. "תמהיל הדירות הקטנות מאפשר לנו למכור דירות במחירים שכבר לא קיימים בפתח תקווה", מציין סמנכ"ל "הום מרקט", דקל יצחק, המשווקת את הפרויקט.

פרויקט אפסייד - העבודות החלו
פרויקט אפסייד - העבודות החלו

חלק מהרוכשים: רופאים בבילינסון

בחקשורי גם מציינים את המיקום האטרקטיבי של הפרויקט, על פינת הרח' המרכזי של דגל ראובן בכפר גנים א', מרחק הליכה מתחנת דנקנר, שם יעצור הקו האדום של הררכבת הקלה, שאמורה להתחיל לנסוע בעוד כחצי שנה. בנוסף, הפרויקט קרוב מאוד (רדיוס אווירי של קילומטר) לפארק הגדול, הקניון הגדול, בילינסון, ב.ס.ר סיטי (דן טאון) וליכין סנטר. 

ניר פרץ, מנכ"ל חקשורי יזמות נדל"ן (שמאל), דקל יצחק, מנכ"ל שיווק "הום מרקט" המשווקת את פרויקט UPSIDE
ניר פרץ, מנכ"ל חקשורי יזמות נדל"ן (שמאל), דקל יצחק, מנכ"ל שיווק "הום מרקט" המשווקת את פרויקט UPSIDE

"הקרבה לתחנת דנקנר של הקו האדום מושכת הרבה זוגות צעירים ומשקיעים, שמבינים שכאשר הרכבת תפתח, הם למעשה מתקרבים למרחק של 19 דקות ממרכז תל אביב", מדגיש יצחק שוב את הקירבה. "הסמיכות לבילינסון, גרמה לכך שמכרנו מספר לא קטן של דירות לרופאים בבית החולים. עד עכשיו נמכרו 15 יחידות דיור, שזה אומר שיותר מ-30% מהדירות בפרויקט. הדירות הזולות (3 חדרים) נמכרות ב-1.9 מיליון ואילו דירות הפנטהאוז (4 חדרים) נמכרות ב-2.75 מיליון ש"ח. 

"המיקום של הפרויקט, אמור לגרום לדיירים לצאת, בלי לחשוב פעמיים, לעבודה, לפגישה, לסידורים בעיר הגדולה", מציין פרץ. "בין אם זסה לפסטיבל אוכל, הופעה בפארק הירקון, לקולנוע או מוזיאון, ספורטק או סינמטק. בלי להכנס לאוטו, לחכות לאוטובוס או לעמוד בפקק. להגיע במינימום זמן. לקניונים, לפארקים, מתחמי הבילוי, מרכזי התעסוקה וכל האטרקציות של תל אביב וגוש דן".

הדמיית הפרויקט - UPSIDE פתח תקווה
הדמיית הפרויקט - UPSIDE פתח תקווה

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם:

חלק מהרוכשים: רופאים בבילינסון

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »