אופטיקה בורוכוב פתח תקווה גיסין

אחרי 46 שנים, "אופטיקה בורוכוב" פתחו סניף חדש נוסף בפתח תקווה – במתחם Giss-in

חנות האופטיקה הוותיקה בעיר, איפה שכל תושב שהוציא רישיון נהיגה עבר דרכה בדיקת עיניים, מכפילה את מספר הסניפים שלה עם פתיחתה של החנות החדשה ברח' גיסין. החנות תשרת בעיקר את תושבי שכונות אם המושבות (חדשה וישנה), נווה גן ונווה דקלים, שעד היום, נאלצו לנסוע לקניון או למרכז העיר כדי לפגוש אופטיקאי מדופלם. אלי בורוכוב: "הקמנו חנות "פרימיום" עם מותגי על"

בין מותגי האוכל והסופרים של רשתות ענק במתחם Giss-In החדש, ניצבת לה בחזית חנות עם ניחוח מקומי, שאין לה שום קשר למשהו שמכניסים לפה, אלא יותר למשהו ששמים על האף. "אופטיקה בורוכוב", מוסד פתח תקוואי מוכר, שהסניף הותיק שלו, ברח' אורלוב, סמוך לתחנה המרכזית, כבר פועל מ-1976, הקים בהשקעה של חצי מיליון ש"ח, חנות חדישה וממותגת בלוקיישן אטרקטיבי.

צפו: ביקור בחנות ביום שנפתחה ללקוחות (22.6.22)

החנות, בגודל 100 מ"ר, מציעה מבחר גדול של כל סוגי המשקפיים (ראייה ושמש), לגברים, נשים וילדים. המחירים נעים מ-300 ש"ח למשקפי ראייה פשוטים ועד ל-1500 ש"ח למשקפיים של המותג ג'ימי צ'ו. ככלל, החנות החדשה מתהדרת במותגים, שאינם קיימים בסניף הישן, כמו: כאמור, ג'מי צ'ו וגם ורסצ'ה, TOM FORD, BVLGARI, TOM FORD, GUESS, שאנל, דולצ'ה גבאנה, סבארובסקי, דיור ועוד.

מעבר לכך, שמדובר בחנות מותגים, היא קודם כל חנות אופטיקה, שהיא גם קליניקה טיפולית. מנהל החנויות, הוא אלי בורוכוב, שהוא אחיו של יעקב בורוכוב, שקיבל את המותג בירושה מאביו, גבריאל בורוכוב, שהקים את החנות באמצע שנות ה-70'. בורוכוב, אופטיקאי מדופלם (ומוסמך), מספר כי ינק את עולם האופטיקה מגיל צעיר. "כבר כשהייתי בן 9, עבדתי בחנות, העתקתי מרשמים למחשב, תיקנתי משקפיים, ניקיתי וסידרתי".

מותגי משקפיים באופטיקה בורוכוב
מותגי משקפיים באופטיקה בורוכוב

מטפלים גם במקרים מורכבים

כיום, בגיל 42, כשהוא כבר אופטומטריסט מוסמך (תואר ראשון בבר אילן), צבר בורוכוב ניסיון רב לטפל במקרי אופטומטריה מורכבים כמו עיוותים בקרנית ותופעות קשות של קוצר ראייה, מהם סובלים כיום ילדים רבים, התקועים מול מסכים, שהורסים את העיניים. מעבר לכך, אופטיקה בורוכוב הם זכיינים של משרד התחבורה והיא היחידה המספקת טופס ירוק בדרך להנפקת רישיון נהיגה לילדים בני 16 וגם רישיון בינלאומי מיוחל ליוצאים לחו"ל. 

"הייתה דרישה מצד התושבים לפתוח סניף נוסף", מסביר בורוכוב את הסיבה לפתיחת הסניף ב-Giss-in. "מבחינת הרבה תושבים, להגיע לסניף ליד התחנה המרכזית היה כמו להגיע להרי החושך". בורוכוב, תושב נווה גן, מסביר את בחירת הלוקיישן. "אנחנו נמצאים בציר מרכזי, מסביבנו כ-50 אלף תושבים. אנחנו נמצאים במקום טוב באמצע. זה מצוין לנו ומצוין לשכונה.

את הסניף עיצבה מעצבת הפנים ליעד הלר וניכר בו טאץ' עיצובי מזמין של חנות אופטיקה מודרנית. בחנות כבר קיבלו היום את הלקוחות הראשונים, אך מציינים כי הם עדיין ב"הרצה". שעות הפתיחה הם בין 10 בבוקר ל-7 בערב בימים א', ב', ד', ה'. בימים שלישי ושישי החנות תהיה פתוחה בין השעות 10:00 ל-14:00. 

אופטיקה בורוכוב על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading