גלי אאוטלט פתח תקווה

נעליים קונים מהר: סניף משודרג של "גלי אאוטלט" עבר מ-יכין ל"דן טאון" בב.ס.ר סיטי

בהשקעה של מעל מיליון שקלים, החנות הפתח תקוואית החדשה של מותג הנעליים הישראלי הותיק, פתחה לפני חודש את שעריה ללקוחות, בעיקר לכאלה שמחפשים איכות ומותגים, לצד מבצעים אטרקטיביים במחירי מציאה. בחנות תמצאו מותגים של נעליים, סנדלים וכפכפים בחצי מחיר (היישר מהיבואן). משה שדה, בעל החנות: "מצפים שהחנות החדשה, תהיה פתח ללקוחות חדשים".

לצד חנוית האופנה הבינלאומיות החדשות שנפתחות במרכזי הקניות בעיר, תמיד נעים לגלות מותג מקומי ומותג כמו "גלי", שהשם הנרדף שלו הוא פשוט: נעליים. יוקר המחיה שפוקד את ישראל, מחייב את תושבי ישראל בכלל ופתח תקווה בפרט, להשוות מחירים ולהיות זהירים עם הארנק והכיס לפני שפותחים אותם. כשמדובר על משפחות מרובות ילדים, העניין מקבל משנה תוקף.

צפו בחנות מבפנים! כל המחירים, כל המבצעים

2 ב-100 לנעלי ילדים. זה לא טעות.

ואם כבר מדברים על מחירים, אז הוצאות הנעליים של אותן משפחות, תופסות תמיד נתח נכבד מתקציב הביגוד. בחישוב שנתי זה יכול להגיע לאלפי שקלים, בהנחה שילדים מחליפים נעליים כל שנה (ולפעמים כמה פעמים בשנה). עובדה זו הופכת את המחירים האטרקטיביים של סניף האאוטלט (ישירות מהיבואן), החדש של "גלי" – למשהו ששווה ביקור הכרחי.

"אנחנו מציעים מחירי נעליים שלא תמצאו בפתח תקווה", אומר לפתח תקווה NEWS, משה שדה, בעלי החנות. שדה (50), תושב יבנה, מכיר טוב מאוד את שוק חנויות הנעליים של העיר, היות והוא במשך 15 שנים הפעיל את הסניף הקודם במרכז יכין. "עברו למקום חדש בהשקעה של מעל מיליון שקלים, מתוך מטרה לספק את הדרישה של תושבי פתח תקווה לנעליים איכותיות במחירי מציאה". שדה עובד מגיל 25 ב"גלי" והקים את הסניפים בצומת בילו, נס ציונה ואור יהודה. 

מביקור בחנות, שגודלה כ-280 מ"ר, עולה כי יש דברים בגו. האטרקטיביות של המחירים בולטת בשלטים הגדולים שנמצאים על חזית רח' השחם. למשל: 2 זוגות נעלי ספורט לילדים ב-100 ש"ח בלבד (של המותגים "גלי", "האש פפיס" ו-LA GEAR), שני זוגות סנדלי נשים (של המותגים "בריל" ו-"איזילייט" ב-150 ש"ח בלבד ושני זוגות סנדלי ילדים (מהמותגים "האש פפיס" ו-"לי קופר) ב-150 ש"ח בלבד.

מחירים אטרקטיביים בגל אאוטלט פתח תקווה דן טאון
מחירים אטרקטיביים בגל אאוטלט פתח תקווה דן טאון

מותגי נעליים בחצי מחיר

לדברי שדה, מחירי מותגי הנעליים במקרים רבים נמוכים בחצי (!), מהמקבילים בחנויות אחרות בעיר. "לדוגמא, אנחנו מוכרים נעלי גברים של מותגים כמו "האש פפיס" ו-"קאטר פילר" ב-199.9 ש"ח בלבד, בעוד שחנויות אחרות מוכרות את אותן נעליים בין 400 ל-500 ש"ח", הוא מציין. "עוד דוגמא: סנדלי גברים של "האש פפיס", שנמכרים בחנויות אחרות ב-300 ש"ח, אצלנו ב-149.9 ש"ח בלבד". בחנות גם מציעים שלישיית בוקרסים ותחתוני גברים ונשים ב-19.9 ש" ושלישיית גרביים במחיר מצחיק של 9.9 ש"ח.

החנות, כיאה לחנות חדשה, מסודרת, מצוחצחת ומזמינה. יש בה מבחר ענק של נעליים, סנדלים, כפכפים, גרביים ותחתונים בכל המידות – למבוגרים, גברים, נשים, נוער ופעוטות. לדברי שדה, רבים מהלקוחות הקבועים עדיין לא שמעו על המעבר והם מגיעים ממרכז יכין (שם שכן עד לאחרונה הסניף הישן) לחנות החדשה ב"דן טאון". "יש כאלה שמגיעים ברגל ויש כאלה שמגיעים במכונית וחונים בחניה החדשה של ב.ס.ר סיטי" (כניסה מרח' תוצרת הארץ).

"הפוטנציאל המסחרי הוא עצום", מתייחס שדה ללוקיישן של החנות. "אנחנו מאמינים שככל שב.ס.ר סיטי יאוכלס וייפתח עם עוד חנויות – אנחנו נצא נשכרים מכך. יש כאן הרבה עוגנים, כמו חניות צעצועים, כלי בית, מכשירי חשמל ועוד. כמובן שאנחנו בונים גם על החבר'ה מהמשרדים של ב.ס.ר סיטי, שייחשפו לחנות ולמחירים האטרקטיביים היא מציעה".

נעלי גברים במחירים אטרקטיביים - גלי אאוטלט

אין כמו למדוד נעל בחנות

המותג "גלי", שבטח מוכר יותר לתושבי העיר הותיקים, היה להיט הנעליים של שנות ה-80 וה-90. בשנת 1999 הוא נמכר לקבוצה הבורסאית "בריל", שתחתיה גם מותגי הנעליים "סולוג", "כל נעל סנטר", "ניין ווסט", "טימברלנד" ו-"כל נעל סנטר". אלו בנוסף לחנויות האופנה "נאוטיקה אמפוריום" ו-"לי קופר". לפני מספר חודשים דווח כי היא סיימה את 2021 ברווח של 49 מיליון ש"ח, מה שהביא לכך שהמניה שלה נסקה בבורסת תל אביב.

תקופת הקורונה לא העיבה על המכירות של הרשת. להיפך. המכירות בחנות האונליין רק הלכו וגדלו, אך שדה, קורא לקהל הלקוחות להצביע ברגליים ולהגיע לחנות הפיזית. "בחנות שלנו תמצאו מחירים לא פחות טובים מהאונליין. מעבר לזה, אין כמו החוויה של לגעת בנעליים חדשות ולמדוד אותן בחנות", הוא אומר. 

נעלי גברים בגלי אאוטלט פתח תקווה
נעלי גברים בגלי אאוטלט פתח תקווה

גלי אאוטלט פתח תקווה - שעות פתיחה:

ימי א' עד ה' מ-10.00 עד 21.00

ימי שישי מ-9.00 עד 14.30

ימי שבת חצי שעה מצאת השבת עד 22.30

התקשרו ל:

גלי אאוטלט פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading