רמי גרינברג בכנס יזמים במלון פרימה לינק פתח תקווה

צפו ברמי גרינברג משדר "עסקים" כרגיל בכנס יזמים: "אין קיום לעיר בלי עסקים"

בכנס יזמים, באווירה יחסית אינטימית, אליו הגיעו כ-50 איש, לקומת העסקים של מלון "פרימה לינק", ראש העירייה הראה שהוא הולך קדימה, בלי לתת להסחות דעת (והיו כאלה החודש) להפריע לו לממש את האסטרטגיה שלו – להוביל את פתח תקווה להיות אימפריה של עסקים. את הכנס יזם ראש מינהל העסקים בעיר, שלמה בנימין, שהבטיח: "הרכת הקלה תחל לפעול בנובמבר"

לפני קצת יותר מחודשיים, הגענו לכנס עסקים גדול הרבה יותר, כ-100 מטרים מהמלון, במגדל "גלובל טאווארס" וגם אז כולם ידעו שם כי ההתפתחות העסקית (ובכלל) של פתח תקווה, תלויה רבות ברכבת הקלה וביתר צירי התנועה של העיר. בדברים שנשא גרינברג בכנס (במשך כ-30 דקות), הוא פירט על התוכניות התחברותיות וקרא ליזמים להגיע ולהשקיע בעיר.

צפו בדברים של גרינברג, נציגי העירייה ויזמים מהכנס

מחברים את סגולה-אם המושבות-קריית אריה במיליארד ש"ח

"קיומה של העיר תלוי באסטרטגיה של קידום איזורי העסקים בה", הדגיש גרינברג בכנס. "לכן אנחנו משקיעים שם את מרבית הכסף בתכנון, בתשתיות ובפתרונות התחבורתיים והתנועתיים. מדובר על מיליארדים. זאת האסטרטגיה שלנו. בלי פיתוח העסקים ואיזורי העסקים – אין עיר". בדבריו הוסיף כי פתח תקווה, מאשרת בנייה ועסקים באופן קל ומהיר יותר, ביחס לרשויות אחרות. "אני קורא ליזמים להשקיע בעיר", הדגיש. 

בדבריו גם התייחס לא מעט לתוכניות התחברותיות של העיר, במיוחד לכביש שאמור לחבר בין סגולה לאם המושבות, קריית אריה ורמת סיב (גרינברג: "תקציב של כמיליארד שקלים כבר אושר בממשלה") וכן לתכניות נוספות כמו שדרוג כביש 40 (הרחבה וסלילת נת"צים), הקמת התחנה המרכזית החדשה וגשרי הולכי רגל ושסלילת שבילי אופניים ברחבי העיר.

אפרים רייך
אפרים רייך

52 מיליון נוסעים ביום

אבל מה שעניין במיוחד את היזמים זה מתי תחל לפעול הרכבת הקלה, שכבר רואים "טסטים" שלה כמעט כל יום על המסילה בפתח תקווה. "הרכבת הקלה תחל לפעול בנובמבר 2022", הבטיח שלום בנינמין, ראש מינהל העסקים בעיר. "היא אמורה להסיע כ-52 מיליון נוסעים בשנה הראשונה. זה ייתן לנו עוצמה נוספת ואני מקווה גם הפחתה בגודש התנועה של העיר וכמובן זה ייתן דחיפה גדולה מאוד לעסקים לרצות להיכנס אלינו".

בכנס השתתפו יזמים להם פרויקטים מסחריים ענקיים בפתח תקווה, ביניהם, אפריים רייך, שרכש את השטח של מגשימים 3-5 (ליד מגדל חוגי), בו אמורים לקום שני מגדלי משרדים ענקיים, עליהם כתבנו לפני מספר חודשים. "אני חייב לציין לטובה את ראש העיר ואנשיו, שמקדמים את הפרויקט מהר", אמר רייך. "הארכיטקטים שלנו כבר עובדים על התוכנוית ואנחנו מקווים כי תוך שנה וחצי-שנתיים, נעלה על הקרקע". 

צילום באדיבות שי בן סניור

עוד ב-מהנעשה בעיר

מחויבים אורי אהד

מחויבים דרשו ספורט, קשרי חוץ ומינהלת תעסוקה בכניסה לקואליציית מועצת העיר פ"ת

הרשימה, שזכתה לשלושה מקומות במועצה ובכ-11,000 קולות של תושבי העיר בבחירות המקומיות 2024, אומנם ציפתה ליותר בקלפי, אבל בטוחה בכוחה להשפיע על פתח תקווה בחמש השנים הקרובות באמצעות תפקידי המפתח. יו"ר מחויבים, עו"ד אורי אהד, משאיר את המחלוקות מול רמי גרינברג בצד: "מברכים את ראש העיר על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה למען התושבים".

המשך קריאה »
רמי גרינברג - קואליציה רחבה

אחדות בפתח תקווה: גרינברג צפוי להכריז על קואליציה מקיר לקיר במועצת העיר

אחרי שהצליח להגיע לרוב מוחלט של כמעט 90% בבחירות לראשות העירייה ועל הדרך גם הכניס 13 מושבים עבור סיעתו "התחדשות", ראש העיר מאחד אליו את כל הסיעות – מחויבים, יחדיו, יש עתיד, ש"ס, העבודה-מרצ, יהדות התורה וישראל ביתנו – במועצה ללא אופוזציה עם 29 חברים. "הצלחנו להביא בשורה שטרם זכורה בעיר ויכולה לשמש מודל גם ברמה הארצית", מסר. ישיבת המועצה הראשונה תתקיים ביום שישי הקרוב.

המשך קריאה »
חלי פרידמן, ליאה צור, אור כרוזים, גלית כספי, בטי שרייבר

טד נשי: מיזם "She Ted – נשים מדברות חדשנות" ייפתח ביום שני הבא בפתח תקווה

המרכז לחדשנות, שפתחה העירייה לפני מספר חודשים במגדלי ב.ס.ר סיטי, יארח בתחילת שבוע הבא (18.3, שעה 18:30) את הפורמט, המורכב משלושה מפגשים לאורך השנה על טהרת המין הנשי, בו יועברו הרצאות מעוררות השראה, בסגנון מותג הועידות TED. במפגש הראשון, שצפוי להתקיים מול כ-130 נשים, יתקיימו הרצאות קצרות של ארבע דמויות מעוררות השראה, כל אחת מעולם תוכן אחר.

המשך קריאה »
דינה רווח יו"ר נעמת פתח תקווה

דינה רווח, יו"ר נעמת מרחב פ"ת: "המדינה צריכה להיערך אסטרטגית להגדלת המעונות בעיר"

יום אחרי שזכתה לאות כבוד, יחד עם שבע נשים נוספות, על פועלה לטובת קידום ועזרה לנשים בפתח תקווה, רווח מציינת את יום האישה הבינלאומי החל היום, עם תחושה אופטימית, מהולה בחשש. היא מציינת לטובה את התרומה של עיריית פתח תקווה לחיזוק מעמד האישה, אך חוששת מהשכר התקוע של המטפלות, הסייעות והגננות המסורות ימשיך להיתקע ויהיה לה קשה לגייס כוח אדם. ראיון עם אישה חזקה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading