רומס בסר סיטי פתח תקווה ROOMS BSR PT

צפו מהשטח: המשרדים העתידיים של ROOMS מבית פתאל במתחם העסקים ב.ס.ר סיטי

רשת חללי עבודה שיתופיים ומשרדים מבית פתאל ענקית המלונות, מביאה את הקונספט שלה ללב איזור העסקים של פתח תקווה. החברה בונה על תפוסה מלאה וביקושים גבוהים, נוכח הלוקיישן האטרקטיבי והחדשנות. המשרדים יוקמו בקומות 3+4 של בניין Y במתחם על שטח של 3800 מ"ר משרדים + 850 מ"ר מרפסות. דניאל פיטשון, מנהל השיווק של הרשת: "בפתח תקווה אנחנו משלבים את חווית המסחר בפרויקט לתוך קונספט המשרדים והמלונאות ש- ROOMS מציע". 

לפני מספר ימים כתבנו על אירוע החברה של "פנגו", שחנכה את המשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי. עכשיו מסתבר, שבאותו בניין, יוקם סוג של קומפלקס, בו יישבו יחד מדי יום עשרות עסקים במשרדים חדישים באווירה של בית מלון. זה הרעיון המוביל של הרשת, שהוקמה בשנת 2019 על ידי נדב פתאל (כחלק מקבוצת פתאל) ועכשיו בונה על מתחם בהשקעה גדולה ורחבה, בפתח תקווה.

צפו מבפנים במתחם לפני בנייה

השוס: פאטיו ענקי

לרשת כבר יש שמונה סניפים: ארבעה סניפים בת"א (אקרו תל אביב ביצחק שדה, במלון ניקס תל אביב, מגדל בית רובינשטיין ונווה צדק מול הים שעתיד להיפתח בנובמבר הקרוב), שניים ברעננה (בבניין A TOWER ובית המילניום), אחד על ז'בוטינסקי בני ברק (מגדל הכשרת הישוב) ועוד אחד במודיעין, במרכז העסקים הראשי בעיר. "המתחם בפתח תקווה, יהיה פרויקט מוביל, גדול ואיכותי שלנו", מציין מנהל השיווק של "ROOMS", דניאל פיטשון. "הן מבחינת השטח שלו, הן מבחינת ההשקעה והן מבחינת המיקום".

בשבוע שעבר ביקרנו בשטח המשרדים, המתפרסים על פני שטח של 3800 מ"ר משרדים, לצד 850 מ"ר מרפסות, שכבר בנויות בצדדים של קומה 3 ומכילות גם פאטיו ענקי, שמשקיף על נוף דינמי של אנשים בתנועהבמתחם "דן טאון", שצפוי להיות שוקק מאוד, אחרי שכל העסקים והמשרדים בו יאוכלסו (עוד כשנה-שנתיים). כרגע המתחם הוא במצב "מעטפת", כשהאכלוס המסתמן הוא לקראת סוף נובמבר.

הנוף מהפאטיו של ROOMS פתח תקווה המשקיף על "דן טאון" ההולך ומתאכלס
הנוף מהפאטיו של ROOMS פתח תקווה המשקיף על "דן טאון" ההולך ומתאכלס

ריח של בית מלון

"יהיו פה כ-550 עמדות עבודה, להם נספק את כל התשתיות הנדרשות, כמו תקשורת, מטבח, ריהוט, חדרי ישיבות, שירותי הדפסה ועוד". מציין פיטשון, שעדיין לא יכול להעריך כמה עסקים יפעלו במתחם של רומס, היות ושיווק המשרדים החל רק בימים האחרונים. "ייתכן יהיו חברות גדולות שיירכשו עשרות עמדות". 

רומס ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, יהיה דומה בקונספט שלו לסניפים אחרים של הרשת, שמתפעלת את המשרדים השיתופיים על ידי צוותי ניהול, שמוכשרים להתמקצע על פי יסודות המלונאות של פתאל. "מי שישכור משרד ברומס, ירגיש שהוא במשרדים לא רגילים", אומר פיטשון. "האווירה היא של בית מלון, מבחינת השירותיות, סגנון הבנייה, הריהוט ואפילו הריח. כל מה שאתם שצריך במשרד, כל מה שאוהבים בבית מלון".

ROOMS בסר פתח תקווה - מבט מאחת מהמרפסות בצדדים
ROOMS בסר פתח תקווה - מבט מאחת מהמרפסות בצדדים

פרסומת של ROOMS, שנתנה את האות לשיווק המשרדים בפ"ת

ROOMS (רומס) פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »